Ken ik niet, ik heb geklikt, talentjequote:
verkeerde topic, lurken en ondertussen ergens anders posten, niet alle vrouwen kunnen multitasken, Liesje dus niet.quote:
Waarom moet dat nou weg, internetruimte zat hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 02:49 schreef ZOA het volgende:
owja.. liesje kan je dat weghalen .. die van die ouwe lul cq vrachtwagensjouffeur?
Als je druk ben met andere dingen ist ook goed hoor
Nee maar dat heeft ook ze voordelen hoor.. als ze uitblinken in 1 ding teglijkquote:Op zondag 8 september 2013 02:49 schreef Jian het volgende:
[..]
verkeerde topic, lurken en ondertussen ergens anders posten, niet alle vrouwen kunnen multitasken, Liesje dus niet.
jeugdsentiment....quote:Op zondag 8 september 2013 02:51 schreef Jian het volgende:
Zeg Tonja, waarop sloeg nou toch dat Calimero joetjoepje ?
Als ik naar tegen jou heb gedaan dan zal je het wel uitgelokt hebben, ik kan het me in elk geval niet herinneren. Verder gaat het best lekker, met jou ook ?quote:Op zondag 8 september 2013 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe naar tegen me. Ik kan niet tegen veranderingen. Hoe gaat het met je?
Mag ik ook naar doen?quote:Op zondag 8 september 2013 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe naar tegen me. Ik kan niet tegen veranderingen. Hoe gaat het met je?
Ik heb daarvan wel eens een paar afleveringen op video of dvd gezien, best leukquote:
Mooi, ja hier ook. Heb heerlijk gezomerd. Ben je nog op vakantie geweest? Ik niet, maar ga voor het eerst in 5 jaar ofzo op vakantie. 4 nachten in Barcelona, In mijn uppie. En ik begin zenuwachtig te worden.quote:Op zondag 8 september 2013 02:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik naar tegen jou heb gedaan dan zal je het wel uitgelokt hebben, ik kan het me in elk geval niet herinneren. Verder gaat het best lekker, met jou ook ?
Dat mag je gerust goed zo houden..quote:Op zondag 8 september 2013 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure, /care. Geen idee wie je bent.
Je moet niet zuipen als je er niet tegen kan, zuiger en nu kappen en je smoel houden tegen me, thanksquote:Op zondag 8 september 2013 02:59 schreef Jian het volgende:
Is Ben al naar bed of zit ie knikkebollend te lurken om maar niets te missen?
Nee, ik ben dit jaar nog niet echt op vakantie geweest, wel wezen zeilen zo nu en dan, maar vakantie is er een beetje bij ingeschoten, misschien richting eind van het jaar. Maar Barcelona is top, heerlijke stad, waarom ga je alleen? Jij laait toch zo een lekkere stud om mee te gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, ja hier ook. Heb heerlijk gezomerd. Ben je nog op vakantie geweest? Ik niet, maar ga voor het eerst in 5 jaar ofzo op vakantie. 4 nachten in Barcelona, In mijn uppie. En ik begin zenuwachtig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |