Verander ik.quote:
Die komt in de OP, mooie afbeelding!quote:
Toegevoegd!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Koopsie het volgende:
Xbox: R Tootall
Zojuist aangemeld via rockstar social club bij Fok Crew
Jupp, maar ik haal 'm op de PS4. GTA houd mij wel even zoet.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb net 4 mensen een invite gestuurd, dus kijk maar even.
En Yuri binnenkort ook BF4 he
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe mee, volgens mij is mijn headset kapot maar zou proberen te fixen.
psn naam : Dr-Maikel
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PSN: Mimaaa (Yuri_Boyka)
Zojuist bij de crew aangemeld, wacht nog op bevestiging.
Allemaal toegevoegd!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
PSN: Stavross (Rolstoelvandaal)
Ik heb al een aanvraag om de club te joinen gedaan op social club. Mijn nickname daar is Stavross79.
Persoonlijk vind ik het wel goed om 2 weken de tijd te hebben de map te leren kennen. Denk niet dat ik de single player op 2 weken uitspeel, ben nog al iemand die niet tevreden is voor ie elke vierkante meter van de map heeft gehad.
Zodra GTA Online opent kunnen we met zijn allen de wereld onveilig maken en vechten tegen andere gangs enzo.quote:
nou dan niet johquote:Op donderdag 12 september 2013 21:11 schreef JessedeK het volgende:
nieuwe crew emblem gemaakt, ga m alleen niet publiceren
Ik zou wel willen maar dat is tegen de laatste fok regelsquote:
Doe maar, op RSC hebben de mods toch niks te zeggen. De eerste beste mod die wat zegt over onze emblem op RSC wordt serieus voor alles uitgescholden door mij want dan gaat het echt te ver als we nog zelfs op een andere site geen emblem mogen hebben die niet in de smaak van de mods valt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar dat is tegen de laatste fok regels
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef rickyszz het volgende:
Social club: AevuS_
PSN: Ricky96-nl
Perfect!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem nog perfectioneren
quote:
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef WooZ het volgende:
Heb net een request gestuurd
Nick: Drs222 (PS3)
Dinsdagochtend even afhalen
Doe hem als emblem zo. Kom ik op RSC, zie ik dat ik 12 mensen moet accepteren voor de crew.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Koopsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |