Dan heb ik tenminste even de tijd om de map een beetje te leren kennen. Met dit soort games met een ellendig grote map (zoals RDR, LA Noire, etc.) heb ik altijd een eventjes nodig om bepaalde herkenningspunten te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Pheno het volgende:
Helaas niet meteen bij release, maar ja, dan kan de singleplayer iig eens doorlopen worden
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste even de tijd om de map een beetje te leren kennen. Met dit soort games met een ellendig grote map (zoals RDR, LA Noire, etc.) heb ik altijd een eventjes nodig om bepaalde herkenningspunten te ontwikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
invitedquote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Koopsie het volgende:
Xbox: R Tootall
Zojuist aangemeld via rockstar social club bij Fok Crew
Verander ik.quote:
Die komt in de OP, mooie afbeelding!quote:
Toegevoegd!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Koopsie het volgende:
Xbox: R Tootall
Zojuist aangemeld via rockstar social club bij Fok Crew
Jupp, maar ik haal 'm op de PS4. GTA houd mij wel even zoet.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb net 4 mensen een invite gestuurd, dus kijk maar even.
En Yuri binnenkort ook BF4 he
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe mee, volgens mij is mijn headset kapot maar zou proberen te fixen.
psn naam : Dr-Maikel
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PSN: Mimaaa (Yuri_Boyka)
Zojuist bij de crew aangemeld, wacht nog op bevestiging.
Allemaal toegevoegd!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
PSN: Stavross (Rolstoelvandaal)
Ik heb al een aanvraag om de club te joinen gedaan op social club. Mijn nickname daar is Stavross79.
Persoonlijk vind ik het wel goed om 2 weken de tijd te hebben de map te leren kennen. Denk niet dat ik de single player op 2 weken uitspeel, ben nog al iemand die niet tevreden is voor ie elke vierkante meter van de map heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |