quote:Op [url=http://for um.fok.nl/topic/2017645/2/25#130983496]maandag 9 september 2013 13:17[/url] schreef SchavuitPiet het volgende:
Denk je ik ben junk
quote:Op maandag 9 september 2013 14:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wie zet me even in de OP. PSN. eL1337-
Allebei in de OP gezet.quote:
Ja met zoveel members kan ik ook mijn puntenaantal de lucht in knallenquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef budvar het volgende:
[..]
En ze zijn best goed hoor #1 in max payne 3.
In de OP gezet.quote:Op maandag 9 september 2013 15:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben wel lid van de Crew maar sta nog niet in de OP. DerGunther (XBL)
Dus in andere woorden het is niet cross platform spelen, alleen maar cross platform gedeelde gegevens.quote:Op maandag 9 september 2013 08:49 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
PS3 spelers spelen met elkaar, en Xbox 360 spelers spelen met elkaar. Maar het is één crew waarvan de stats van beide platforms op de crew pagina komt.
[..]
Toegevoegd!
yupquote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dus in andere woorden het is niet cross platform spelen, alleen maar cross platform gedeelde gegevens.
Juist, hehehe eindelijk iemand die het snapt...quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dus in andere woorden het is niet cross platform spelen, alleen maar cross platform gedeelde gegevens.
Staat ook amper info over op t internet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Juist, hehehe eindelijk iemand die het snapt...
Ja, is bij Max Payne 3 ook al zo. Echt tof om straks met het FOK!forum crew tegen een andere crew van een forum te schieten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef JessedeK het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ruitment-frenzy.html
tof stukje van rockstar over Crew battles enzo
Het blijkt dus dat je andere crews kan uitdagen voor een crew vs crew battle
Zolang die kleuters nog geen ban hebben of gewoon doorgaan in een nieuw topic in GAM zal het niet veel helpen. Het is even wachten tot er een oplossing (lees: FA) is. Dat de schuldigen constant zeggen dat het echt de laatste keer is, is na drie keer niet echt heel overtuigend meer, dat snap jequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is er toch godverdomme aan de hand met dat GTA V topic? Kinderachtig gelul, hou dat ding gewoon open en ban die kut koters die het verpesten! Ik wil mijn dagelijkse GTA V talk zien!!!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is er toch godverdomme aan de hand met dat GTA V topic? Kinderachtig gelul, hou dat ding gewoon open en ban die kut koters die het verpesten! Ik wil mijn dagelijkse GTA V talk zien!!!
Ok, dank voor de uitleg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang die kleuters nog geen ban hebben of gewoon doorgaan in een nieuw topic in GAM zal het niet veel helpen. Het is even wachten tot er een oplossing (lees: FA) is. Dat de schuldigen constant zeggen dat het echt de laatste keer is, is na drie keer niet echt heel overtuigend meer, dat snap je
Komt echt goed, een reeks dichtgooien om een paar flauwe users, wiens belofte nog geen dubbeltje waard is, gaat echt niet gebeuren, zou zonde zijn. Het liefst gooi ik het ook open, maar iets zegt me dat er enkele users meteen weer gaan uitlokken, dus ik laat het zoals het is nu, scheelt weer opruimen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ok, dank voor de uitleg.![]()
oh enne, IK KAN NIET WACHTEN OP GTA ONLINE!
Heerlijk met mijn clan de wereld onveilig maken. Alleen blijf ik het jammer vinden dat het 2 weken na de singleplayer online komt. Doe dan 1 week..2 weken duurt weer zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |