tnxsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
verstandig als je achter je mening staat
De brug en water zijn groenig, lucht is blauw en gebouw linksachterin bruinig.
(foto ook ff in photoshop gezet en op zwart wit gezet, dan zie je pas echt verschil)
Ja nu weet ik het welquote:
ik weet nog wel een nummer die wat punten kan gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tnxsZal straks thuis dus ff kijken. (arme inzending 3, daar gaan zijn/haar punten straks
)
[..]
Ja nu weet ik het wel
Ik ook. Mag alleen niet op me zelf stemmen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik weet nog wel een nummer die wat punten kan gebruiken
haha ik ken het!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook. Mag alleen niet op me zelf stemmen.![]()
I Know What You Did Last Hourquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef over_hedge het volgende:
fail.. ging wat fout. kan een mod deze weggooien? tnxs
We kunnen natuurlijk ook default iedreen 3 punten geven, is net alsof iedreen op zichzelf gestemd heeft...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
haha ik ken het!
vorige wedstrijd heb ik die opmerking gekregen van de mods
Was te proberen he
is ook een optiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Milanees het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook default iedreen 3 punten geven, is net alsof iedreen op zichzelf gestemd heeft...
Mooie foto waar issie genomen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:38 schreef Milanees het volgende:
Flip,
Inmiddels gestemd...
Natuurlijk zou ik ook graag op mezelf stemmen. En ik denk dat als het zou mogen de meesten het zouden doen. Maar het is ntuurlijk logisch dat dat niet de bedoeling is.
Saludos,
Hijo
Tnxsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
Milanees gefeliciteerd met de eerste plek!
Over Hedge en Andreas uiteraard ook
Sunchaser! wat maak je nu! een poezen foto!!!
Thanks, In Habana. Dara woon ik inmiddles bijna 9 jaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |