Oh dat is wel handig, maar hoeveel had je totaal dan? Of hoeveel heavenly chips heb je?quote:Op zondag 8 september 2013 15:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Total cookies.
Ik had toen ik een cursor kocht (de eerste) ipv van de normale 0.1 ineens 1.3 zeg maar.
230 ofzo.quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, maar hoeveel had je totaal dan? Of hoeveel heavenly chips heb je?
quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is veel, ik ga nog even sparen dan!
Dat heb ik er wel voor over.quote:Op zondag 8 september 2013 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde voordelen ook met de rode cookies. Alleen de clot is dan ook 2 keer zo lang, maar dat is eigenlijk het enige "nadeel".
Maar de gouden geven geen kans op een cookiechain, en die kunnen best lekker uitpakken.quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elder pledge moet je 5x halen voor de achievement daarna moet je Covenant halen en dan ben je er gewoon van af. Rode cookies zijn gewoon veel slechter dan gouden, je hebt een kleine kans op de 6666666666666, maar die kans is heel klein. Golden cookies zijn beter!
Jawel hoor, 0.6% kans.quote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar de gouden geven geen kans op een cookiechain, en die kunnen best lekker uitpakken.
Ik vrees 0! Doe het dus maar gewoon niet!quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef DrNick het volgende:
En als ik nu weer op reset zou drukken, komen er dan heavenly chips bij of begint het weer bij 0?
Na reset.quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar één keer op een gouden cookie geklikt of is dat na je reset?
Gouden hebben ook een cookie chain, ik heb die iig al 2x gehad. En de kans bij rood is ook klein. Je hebt ook 60% kans op iets negatiefs!quote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over.
[..]
Maar de gouden geven geen kans op een cookiechain, en die kunnen best lekker uitpakken.
Aan vrezen heb ik niets.quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vrees 0! Doe het dus maar gewoon niet!
Ik zou zeggen, probeer hetquote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef DrNick het volgende:
En als ik nu weer op reset zou drukken, komen er dan heavenly chips bij of begint het weer bij 0?
Ah kut, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
Voor je gaat resetten: Tips and Tricks
Since it is based of total Cookies baked, you can sell all your buildings, buy more with the refunded cookies and continue this process until you are bankrupt for additional chips.
Dat is nog onbekend.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat gaat zo'n dungeon precies inhouden?
Blijkbaar wel dusquote:Op zondag 8 september 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah kut, dat ik daar niet aan gedacht heb
Aan de andere kant, de cookies die je terugkrijgt voor het verkopen komen toch niet in je all-time cookies lijkt me?
hoeveel heavenly chips heb je?quote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit bijna weer op 100 miljoen per seconde
30quote:
Ergens rond de 950 biljoenquote:Op zondag 8 september 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoeveel total cookies had je eerst?
Wel een goed idee idd ja. als ik eenmaal mijn 100 TM heb. Over honderd jaarquote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Maar als ik alles eerst had verkocht had dat dus een stuk meer kunnen zijn nog
Hoe kom je ineens aan 63quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef hugecooll het volgende:
hm
[ afbeelding ]
gaf mij
[ afbeelding ]
Waar anderen 100+ heavenly chips voor krijgen is mij een raadsel
edit: 63 nu
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
Voor je gaat resetten: Tips and Tricks
Since it is based of total Cookies baked, you can sell all your buildings, buy more with the refunded cookies and continue this process until you are bankrupt for additional chips.
Opnieuw resetten? Dan tellen de alltime baked van voor de vorige reset gewoon door schijnbaar.quote:
Nee, ik had voor de update al gereset, dus heb ik gewoon m'n oude save game opnieuw geopend, al die shizzle verkocht en opnieuw geresetquote:Op zondag 8 september 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je houdt je buildings toch niet na een reset
quote:Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik had voor de update al gereset, dus heb ik gewoon m'n oude save game opnieuw geopend, al die shizzle verkocht en opnieuw gereset
Je hebt hem waarschijnlijk per ongeluk verkocht ofzo!quote:Op zondag 8 september 2013 18:28 schreef Dearest het volgende:
1 ding snap ik niet, ik had zelf naar de 500 (Farm) geklikt, toen klikte ik op dat woord zelf en nu komen er vanzelf koekjes uit de lucht vallen, wel heel langzaam :/ en nu is m'n farm ineens weg en staat er 575 bij?
Nee ik snap het al, ik drukte op farm en toen gingen er 500 cookies af maar daardoor komen ze nu wel sneller uit de lucht vallenquote:Op zondag 8 september 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hebt hem waarschijnlijk per ongeluk verkocht ofzo!
Tip, je hebt ook upgrades in een store, die staan boven de cursors!quote:Op zondag 8 september 2013 18:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee ik snap het al, ik drukte op farm en toen gingen er 500 cookies af maar daardoor komen ze nu wel sneller uit de lucht vallenHeb een paar omaatjes ingehuurd en nu maar wachten tot ik een factory of een mine kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |