Mooi, niet beschadigd? En was het genoeg om zo'n potje te vullen?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb 'm! Dankjewel!Het is echt heel mooi rood, fijn zand ^^
Zal binnenkort even een foto plaatsen
Het zandmonster wat ik hier pak kan al compleet anders zijn dan 500 meter verderop. Of 30 meter dieper.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Egypte, Hawaii, Portugal, Spanje, Finland, Fuertaventura, Turkije, Polen, Cuba, Nederland en vast meer die ik vergeetMaar per land kan het zand ook verschillen, dus ik ben ook geinteresseerd in landen die ik al heb.
[..]
Aan de onderkant zijn ze genummerd
Zeker waar, daarom vind ik het ook niet erg om dubbele plekken te krijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Het zandmonster wat ik hier pak kan al compleet anders zijn dan 500 meter verderop. Of 30 meter dieper.
Ja, graag!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef Katinkat het volgende:
Ik ben vandaag terug gekomen uit de VAE, en heb rood-bruinzand uit Ras Al Khaimah, heb je interesse?
Hoeft nier persé van een strand te komen. Zolang het maar origineel van die plek vandaan komt. Rivier, duin, bos, strand, woestijn etc. is welkom!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Waterweg het volgende:
moet het van een strand komen? of is elk zand goed?
Nee heb ik nog niet, maar wil ik wel graagquote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Chiadora het volgende:
Ik zat dit topic te lezen, en ik heb maar even een account aangemaakt om ook te reageren. Ik ga over twee weken naar Turku, Finland. Heb je die al?
Helemaal goed, ik ga meteen even een ziplock scoren vamiddagquote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nee heb ik nog niet, maar wil ik wel graag
Haha, wat tof!quote:
Ik, voor ik spellchecker werd, ook nauwelijksquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, wat tof!![]()
Ik was tot voorheen nog nooit naar die frontpage geweest joh
Nee, binnenland is ook welkom!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:22 schreef Zelva het volgende:
Toffe hobby![]()
Heb je alleen interesse in zand uit het buitenland? Anders wil ik wel een keer stuifzand halen uit het Wekeromse Zand.
Waar koop je die dingen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Helemaal goed, ik ga meteen even een ziplock scoren vamiddag
Mja, als ik het ga halen, ga ik met de racefiets. Zo'n boterhamzakje blijft dan echt niet heel.quote:
Oh, ok. Bij de meeste supermarkten verkopen ze wel ziplock zakjes. Die zijn alleen wel wat groter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, als ik het ga halen, ga ik met de racefiets. Zo'n boterhamzakje blijft dan echt niet heel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |