Post.nlquote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nope, nog niets gekregen van mensen van dit forum
Wanneer ik het binnen krijg stuur ik sowieso een PB!
Vanuit Nederland?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Post.nlis weer lekker vlot, vrijdagochtend op de bus gegooid...
Goed dat je het zegt, als ik wat zand wil opsturen zal ik er ruim voldoende in doen dan.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb 'm gekregen Soapie!
Er zaten allerlei stempels op de envelop met 'Frankering gecontroleerd' enzo, dus vandaar dat het zo lang duurde
Helaas is het zakje zand wel open gegaan en er is een boel kwijt gegaan door een gat in de envelop, maar wat ik er nog uit heb kunnen krijgen was nog net genoeg voor 1 flesjeDankjee!
Of even een plakbandje over de sluiting van het zakjequote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, als ik wat zand wil opsturen zal ik er ruim voldoende in doen dan.
Dankje! Ik zal je zo even m'n adres PM-enquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gister zand van het strand van Badalona voor je gescoord.
Tsja, nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Hoe weet je dat iemand je niet stiekem zand uit z'n achtertuin toestuurt?
Helaas pindakaas, sowieso bedankt voor het kijken voor mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb TS beloofd zand mee te nemen van Eilean Donan Castle in Schotland, maar moet via deze weg even publiekelijk mijn excuses aanbieden omdat er op Eilean Donan behalve wat bouwzand echt niets te vinden is.
Bij Urquhart Castle had ik meer geluk en vond ik zand in e kelder van de toren wat mij geen bouwzand lijkt te zijn maar echt zand uit de omgeving. Word direct naar je verstuurd als we terug zijn in Nederland
Jaa, Australië! Ik stuur je een bericht!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:28 schreef OzBunyip het volgende:
Nog geen zand uit Australië zie ik... Eens kijken of we daar wat aan kunnen doen
We wonen bij Brisbane dus als we weer naar het strand gaan neem ik wel wat voor je mee als je even je adres DMt!
Nice!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Goed nieuws uit Schotland, vandaag naar Cromarty geweest, aan de oostkust. Erg mooi strandzand ligt daar, met een rode gloed en erg zacht in de hand terwijl structuur wel grof is. Helaas geen dolfijnen of zeeonden gezien waarvoor we kwamen, boottocht leek ons te duur wat betreft de harde zeewind.
Zelf heb ik voor in de tuin nog 2 zandstenen meegenomen van het strand. Zal er vanavond misschien fototje van plaatsen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zit momenteel in India. De kans is groot dat ik 't vergeet, maar mocht ik eraan denken dan zal ik wat zand voor je scheppen.
Thanks!quote:Op maandag 7 oktober 2013 05:45 schreef Athas het volgende:
TS, ik zit momenteel in Thailand, zal wat zand van Phuket meenemen
Ah, ik heb de afzender gevonden van het laatste zandflesje!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef Sokkepok het volgende:
Weer even een update met foto's.
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg van de week deze envelop binnen. Er stond nergens een afzender of waar het zand vandaan komt. Wie o wie herkent de envelop en het zakje zand?![]()
[ link | afbeelding ]
V.l.n.r.
• Lowestoft, Engeland.
• Area 51, Las Vegas, U.S.A.
• Santa Monica, Los Angeles, U.S.A.
• San Francisco, U.S.A.
[ link | afbeelding ]
• Scheveningen, Nederland
• Øvre Grøndalsvatnet, Ulvik, Noorwegen.
• Badalona, Barcelona, Spanje
• En de laatste weet ik dus nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |