Erg grappig inderdaad. Wel vrij origineel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
Grappige hobby, welke landen heb je al?
Sorry, moest wel lachenquote:
Egypte, Hawaii, Portugal, Spanje, Finland, Fuertaventura, Turkije, Polen, Cuba, Nederland en vast meer die ik vergeetquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
Grappige hobby, welke landen heb je al?
Aan de onderkant zijn ze genummerdquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Erg grappig inderdaad. Wel vrij origineel.
Hoe weet je waar welk flesje zand vandaan komt TS?
En dan ergens opgeschreven welk nummer welk land is?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Egypte, Hawaii, Portugal, Spanje, Finland, Fuertaventura, Turkije, Polen, Cuba, Nederland en vast meer die ik vergeetMaar per land kan het zand ook verschillen, dus ik ben ook geinteresseerd in landen die ik al heb.
[..]
Aan de onderkant zijn ze genummerd
Ah. Ik ga eind deze maand naar Barcelona, heb je die al? Anders wil ik wel wat voor je meenemen hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Egypte, Hawaii, Portugal, Spanje, Finland, Fuertaventura, Turkije, Polen, Cuba, Nederland en vast meer die ik vergeetMaar per land kan het zand ook verschillen, dus ik ben ook geinteresseerd in landen die ik al heb.
[..]
Aan de onderkant zijn ze genummerd
Jepquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En dan ergens opgeschreven welk nummer welk land is?
Ja graag! Ik heb zand uit spanje, maar ik weet niet uit welk deel van Spanjequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Ik ga eind deze maand naar Barcelona, heb je die al? Anders wil ik wel wat voor je meenemen hoor.
Italiaans ook? Dan stuur ik dat wel tegelijk op volgende maand een keer.quote:
GC / Zand van over de hele wereld gezocht Zeker een tof idee!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:55 schreef Fogel het volgende:
Enkele jaren geleden was er ook iemand die zand spaarde en dat op een wereldkaart lijmde. Zal dat topic eens opzoeken als ik weer een pc heb.
Jaa!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zal even in mijn kelder zoeken, had ook een kleine verzameling waar ik niks mee doe meer. Java, Bali, Thailand, Malediven, Curaçao, Aruba, Cuba, Mauritsius en verder de Europese landen die aan zee liggen
Ja, alles!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Italiaans ook? Dan stuur ik dat wel tegelijk op volgende maand een keer.
Jep, alles is welkom.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:05 schreef qltel het volgende:
Duitsland? Dan haal ik hier wel ff wat uit de tuin..
Ik heb een zakmicroscoop thuis en het is indd supergaaf om de verschillende soorten zand op die manier te bekijken. Ik zal een kijken of ik via die microscoop eens een foto kan maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef rijsttafel het volgende:
Misschien zit er nog wat Ijslands vulkaanzand in m'n schoenen![]()
Maar daar kan je geen potje mee vullen, sorry.
Deed me hieraan denken: (rond 5:30)
http://www.ted.com/talks/(...)ls_of_our_world.html
Echt wow.
Het liefst allemaal apartquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef Heer-Snader het volgende:
Eind deze maand ga ik naar warsawa, poznan, en wellicht nog wat plaatsjes in polen. Wil je van elke plaats wat zand of is 1 x onder de noemen Polen voldoende?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:50 schreef Jellereppe het volgende:
Heel origineel. Nergens om je voor te schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |