Zabel won volgens mij wel wat etappes. En misschien ook wel groen, want dat won 'ie toch bijna altijd.quote:Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was volgens mij geen succes
Waarom mocht Telekom niet mee?quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat Telekom in eerste instantie niet meemocht, maar daar kwam nogal veel protest op, dus toen hebben ze dit nog verzonnen. 6 man van telekom en 3 van ZG volgens mij. Wel in hun eigen shirtjes.
Gokje, doping?quote:Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Telekom niet mee?
Waren niet geselecteerd door ASO. Volgens mij was het toen nog volledig vrij aan de organisatie welke ploegen mee mochten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Telekom niet mee?
Kan ik me niet meer herinneren. Maar ik dacht dat het organisatorisch geen succes was die "samenwerking" tussen 2 halve ploegen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zabel won volgens mij wel wat etappes. En misschien ook wel groen, want dat won 'ie toch bijna altijd.
Idd. Volgens mij had Zabel ook een keer gezegd dat ze niets aan de italianen hadden.quote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren. Maar ik dacht dat het organisatorisch geen succes was die "samenwerking" tussen 2 halve ploegen.
Lijkt me idd ook logisch. Maar goed, blijft een mooi excuus om een ploegentijdrit in de 3e week te doen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij had Zabel ook een keer gezegd dat ze niets aan de italianen hadden.
Nogal logisch ook dat het niet werkt, want ze hebben verder niets met elkaar natuurlijk.
3 rondjes over de Champs-Elysees, als een soort van baanachtervolgingquote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Gewoon de ploegentijdrit als slotetappe
Wie belt Thijs Zonneveld?quote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Gewoon de ploegentijdrit als slotetappe
Is dit een instinker? De werkgever met t meeste geld natuurlijk.quote:
Als die 9 kloppen nu nog 151.quote:Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers?
Vorig jaar reden de WK-kanshebbers de Vuelta wel uit (ook omdat ze niet veel anders konden omdat ze nog meededen voor de eindzegequote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Zo blijft de Vuelta een veredelt trainingsrondje voor het WK
Simone Stortoni (138)quote:
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Marcoss het volgende:
Belkin, Vacansoleil en Lotto nog met 4, gelukkig is er geen ploegentijdrit meer, dan hadden ze geen tijd neer kunnen zetten
Imo betaal je per kamer..quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.
Het was ook niet echt serieus bedoeld.quote:
Ze zijn ook vroeg binnen...ze hadden rekening gehouden met een finish tegen de klok van 6 uur. Nu zijn ze wsl al om 5 uur binnen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.
Bauke denkt ook vast dikwijls koekoek op de fiets.quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.
Mart blijkt eigenlijk een vervelende man te zijnquote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
zenden ze het niet uit op NED1quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
Gwn ES.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dat volleybal snel klaar. Ik wil Mart horen heerschen.
Ja, is al binnen en zit aan de koffie. Ze fietsen nu voor de 2e plaats.quote:
Ja, samen met oa Gilbert en Brown.quote:
Ik denk Uran.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Valverde deze Vuelta gaat winnen.
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen volgende week word leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Sky faalt niet, maar geven idd ook bijna geen fuck om de Vuelta. Ze hadden anders wel Wiggins of Porte kunnen sturen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.
De Angrilu jongen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Zal Mollema ook gaan afstappen tbv het WK of zal ie toch gaan proberen om een etappe te pakken ?
Ik denk zomaar dat hij sterk genoeg is om beide goed te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |