Zou ie ook niet tegen bier en whiskey kunnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel bijzonder trouwens, een Ier die niet tegen koud, regenachtig weer kan.
En terecht, klassement is toch al waardeloosquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk dat Mollema gewoon in de Bus is gaan zitten
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema stap alsjeblieft af dit heeft geen zin.
Denk ik ook wel. Als het nodig is kunnen ze bij SKY zo nog een paar tandjes idioter doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome wint dat zo. Quintana zal het hem lastiger maken, als hij tenminste niet zoals TJ van Garderen faalt.
Met het busje bedoelde ik eigenlijk ook de bezemwagen.quote:
Gisteren gewoon 3e geworden, prima dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan ie op het WK wat doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:07 schreef Spies het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Als je Mollema gisteren bergop zag krasselen onderweg, dan wordt dat sowieso niets op het WK, dan kan je beter nog eens voor een rit gaan.quote:
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Die ken ik alquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:
Leuk hè?
Baas die man
Konig is geen verrassing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel leuk die verrassingen.
Konig Horner Ratto.
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |