abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130918242
Mijn ex en ik hebben besloten dat we niet meer bij elkaar passen. Hij had dit al langer dan ik en ik bleef me aan de relatie vasthouden. Ik was veel te gehecht aan hem en dit zie ik achteraf ook.

Nu vraag ik mij af of ik zijn ouders en opa en oma misschien een brief moet sturen of gewoon een simpele sms met een bedankje, dat ik ze leuke mensen vond, we uit elkaar zijn en ze bedank voor alles in de tussentijd dat we een relatie hadden? En zijn nichtje dat ik graag contact met haar houd?

Het voelt ineens zo raar allemaal om geen contact meer te hebben en zomaar afstand van alles te nemen... alles voelt ineens zo leeg en nu lijkt het wel of ik mijzelf pas besef wat ik wel en niet heb.
pi_130918274
Kun je altijd doen. Misschien verwatert het, misschien niet, dat gaat vanzelf.
pi_130918283
gewoon niets sturen, je hebt een relatie met hem, niet mijn zijn familie
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130918311
lekker, dump je dat vreselijk wijf, gaat ze bijna metje familie trouwen om toch in je buurt te zijn
pi_130918325
zoek gewoon een nieuwe vriend en nieuwe familie
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:45:41 #6
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_130918343
Niet doen want je zal het zo nooit afsluiten.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_130918364
Niet doen

Ik heb het ook niet gedaan vroeger
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:48:16 #8
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130918438
Een kaartje ofzo als bedankje en afscheid is misschien wel een leuk gebaar. Verder contact lijkt me voor alle partijen alleen maar lastig.
Ok stelletje hokboeren
pi_130918509
Ja, oke, ik heb er ook twijfels over, maar ik was ook onderdeel van zijn familie, dan is het toch raar als je ineens weg bent en ze nooit bedankt hebt. Ik wil geen blijvend contact met zijn ouders of opa en oma hebben, gewoon alleen een bedankje sturen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:51:56 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130918564
Laat t even een weekje of twee rusten voor je wat doet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130918595
Bedankje sturen kan en vinden ze misschien zelfs fijn, maar idd, contact houden is in de meeste gevallen not done. Of heb het er met hem over als jullie normaal uit elkaar zijn gegaan, vraag wat hij ervan vindt als je contact houdt met zn nichtje. (Let wel, dat werkt natuurlijk wel alleen als hij eerlijk durft te zijn tegen je)
compact en kleverig.
pi_130918665
Niks sturen.

Uit is uit.
Vanaf nu is zijn familie dood voor je. En andersom.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:56:29 #13
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_130918689
Mijn ex zei het destijds ook toen ik het uitgemaakt had. Ze wilde graag nog contact met m'n moeder. Geloof niet dat ze elkaar ooit nog gesproken hebben.
pi_130918709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef emdeee het volgende:
Ja, oke, ik heb er ook twijfels over, maar ik was ook onderdeel van zijn familie, dan is het toch raar als je ineens weg bent en ze nooit bedankt hebt. Ik wil geen blijvend contact met zijn ouders of opa en oma hebben, gewoon alleen een bedankje sturen.
gewoon een kaartje/smsje sturen als je je daar goed bij voelt, is ook wel aardig toch.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:07:48 #15
381517 Zapata
held op sokken
pi_130918962
Waarom zijn er eigenlijk geen "het is uit met de verkering en ik vond jullie een leuke familie, jammer dat ik jullie nooit meer zie" kaartjes?
pi_130919496
Nadat mijn vriend en ik na 5 jaar uit elkaar zijn gegaan heeft mijn ex mijn ouders ook nog een kaart gestuurd om te bedanken voor alles. Iets wat mijn ouders echt zeer op prijs hebben gesteld. Toen er een jaar later kanker bij mijn moeder gevonden werd heb ik dit aan mijn ex laten weten. Hij heeft toen ook nog een beterschapskaart gestuurd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130919787
Ok, ik ga er morgen nog even over nadenken en dan ga ik ze een bedankkaartje sturen. Ik heb altijd goed met ze op kunnen schieten en ze hebben mij ook altijd als familie behandeld. Als ze het niet kunnen waarderen of mijn ex, dan kan ik iig zeggen dat ik het met een goede intentie gedaan heb.
pi_130919857
Waarom zou je dergelijke kaartjes sturen? Gewoon afkappen, klaar.
pi_130920048
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Waarom zou je dergelijke kaartjes sturen? Gewoon afkappen, klaar.
Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:50:53 #20
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_130920271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef emdeee het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.
Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oid :P )''
Dan heb je ze bedankt en aangegeven dat het als laatste berichtje is! ^^
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 17:03:16 #21
184769 crew  Deisyy
pi_130920694
Het is niet raar om zijn ouders een kaartje te sturen om ze te bedanken voor hun gastvrijheid, ik denk juist dat het voor jou een goede manier is om het af te sluiten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130920734
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oid :P )''
Dan heb je ze bedankt en aangegeven dat het als laatste berichtje is! ^^
Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:06:10 #23
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_130920782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef emdeee het volgende:

[..]

Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.
Kijk, een vrouw die advies aanneemt en nog vrijgezel is ook! Wat kan de wereld toch mooi zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_130920791
Jij en je vriend hebben het toch niet met een ruzie uitgemaakt, maar gewoon een verstandige beslissing gemaakt waar jullie beide het over eens zijn. Contact met zijn familie houden is dan helemaal niet raar, juist leuk toch? En het is nooit verkeerd om ze te bedanken voor alles, ik zou zeggen hou contact
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 17:09:58 #25
184769 crew  Deisyy
pi_130920908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef shawtyyy het volgende:
Jij en je vriend hebben het toch niet met een ruzie uitgemaakt, maar gewoon een verstandige beslissing gemaakt waar jullie beide het over eens zijn. Contact met zijn familie houden is dan helemaal niet raar, juist leuk toch? En het is nooit verkeerd om ze te bedanken voor alles, ik zou zeggen hou contact
Leuk ook als haar ex-vriend een nieuwe vriendin krijgt :')
pi_130920944
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja dus, dat zou geen probleem moeten zijn als er niks meer speelt tussen haar en haar ex
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:20:50 #27
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_130921281
Een bedankje kan en mag zeker. Als je elkaar tegen komt het oppervlakkige 'hoi, hoe is het nu' praatje kan ook. Meer dan dat is alleen maar raar en ongemakkelijk lijkt me.
Maar dat kaartje zou je zeker moeten sturen als je je daar prettig bij voelt.
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 18:14:00 #28
184769 crew  Deisyy
pi_130922735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef shawtyyy het volgende:

[..]

Ja dus, dat zou geen probleem moeten zijn als er niks meer speelt tussen haar en haar ex
Niet? Hij lijkt mij voor een volgende vriendin anders nogal ongrmakkelijk als zijn ex nog steeds bij zijn ouders komt.
pi_130923491
Bedankkaartje vind ik wel netjes als je geen kans hebt gehad om tot ziens te zeggen... Ik heb het wel eens gedaan. "Bedankt voor de gastvrijheid blabla". Wellicht pas schrijven als je minder emotioneel bent. ;)

Contact houden tja, ligt eraan of dat nichtje daar ook behoefte aan heeft, staat verder los van de familie lijkt me.
pi_130925552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Niet? Hij lijkt mij voor een volgende vriendin anders nogal ongrmakkelijk als zijn ex nog steeds bij zijn ouders komt.
Dat is waar ja, maar 't ligt eigelijk aan de personen zelf of 't awkward wordt of niet
pi_130926284
quote:

[..]

Lol, onzeker much?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130926807
het is een mooi initiatief TS. Het zal vast gewaardeerd worden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_130932484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Lol, onzeker much?
het is niet zó vreemd om dat lastig te vinden...
Maar goed, mensen hier zijn vaak wat wereldvreemd en vinden dat iedereen die een probleem ergens mee heeft zich aanstelt en het allemaal zelf moet oplossen óf een psycholoog moet zoeken :')
compact en kleverig.
pi_130932817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef emdeee het volgende:
Een bedankje kan volgens mij wel hoor, zou ik niet te lang over nadenken (sowieso, boeiend als ze het niks zouden vinden, heb jij het in ieder geval netjes afgesloten voor jezelf... je kan ze er nou niet echt mee kwellen lijkt me). Gewoon doen als je je daar goed bij voelt.
pi_130933467
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar goed, mensen hier zijn vaak wat wereldvreemd en vinden dat iedereen die een probleem ergens mee heeft zich aanstelt en het allemaal zelf moet oplossen óf een psycholoog moet zoeken :')
_O_
pi_130933785
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Want?
quote:
Ik hoop van harte dat je hiermee op jezelf doelt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130933925
Gewoon even een bedankje doen en daarna is het over.
pi_130934284
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Want?

[..]

Ik hoop van harte dat je hiermee op jezelf doelt.
nee, eigenlijk niet, ik heb alleen om half 1 'snachts na een paar glaasjes baileys weinig zin om daarover verder uit te weiden. :*
compact en kleverig.
  zondag 8 september 2013 @ 12:06:14 #39
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_130942467
Natuurlijk zeg je gedag tegen de mensen waarmee je een periode van je leven hebt gedeeld, dat is goed fatsoen en helpt je ook het een plek te geven (en hun wellicht ook). Blijvend contact kan, al zal dat minder vanzelfsprekend zijn met je ex-schoonouders dan met het nichtje. En dat is aan jullie om te bepalen, niet aan je ex.
pi_130949429
quote:

[..]

Lol, onzeker much?
Dat jíj het nu niet erg zou vinden als je vriend z'n ex nog steeds bij zijn ouders over de vloer zou komen... Dat geldt niet voor iedereen.
Ik persoonlijk zou het respectloos vinden als de exen van mijn vriend nog bij zijn familie of hemzelf langs zouden komen, of als ze het veelvuldig over haar hebben als ik erbij ben.
The meaning of life is to give life meaning.
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 15:18:42 #41
184769 crew  Deisyy
pi_130949627
quote:

[..]

Lol, onzeker much?
Doe eens lezen, ik zeg ongemakkelijk, niet onzeker.
pi_130949729
Ik vind het er helemaal aan liggen hoor als , het uitgaat gaat en die ouders toch soort vrienden waren geworden dan is er toch niet raar , dat er misschien later alsnog contact is, ik bedoel je hoeft de deur niet bij elkaar plat te lopen maar stel dat je elkaar tegen komt kan je gewoon nog een praatje met elkaar maken.
En als die nicht een soort vriendin is geworden die je toch graag ziet waarom niet.

Heel eerlijk ik ook stel dat ik een relatie zou krijgen en die familie zou nog omgaan met de ex , zou ik het alleen maar prettig vinden want dat betekent dat het netjes is uitgegaan zonder allerlei drama .
pi_130950274
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:22 schreef formerjellybean het volgende:

Heel eerlijk ik ook stel dat ik een relatie zou krijgen en die familie zou nog omgaan met de ex , zou ik het alleen maar prettig vinden want dat betekent dat het netjes is uitgegaan zonder allerlei drama .
Dat hoeft het helemaal niet te betekenen. Zegt zij uit eigen ervaring. Maar goed, dan krijg je dat ook wel te horen van je vriend.
compact en kleverig.
pi_130950512
Ja maar hier is dus met beide partijen besproken dat de relatie over is, en als dat gewoon voor iedereen al duidelijk is, en als het gaat om een relatie die al jaren geduurd heeft vind ik het helemaal niet zo vreemd hoor.
Ik denk dat het hier ook heel zwart wit gesteld is wat dat betreft. Relatie is over dus ja alle contact moet over zijn, raar maar waar maar er zijn zelfs mensen die hele goede vrienden blijven met de ex , daar gaat wel wat tijd over maar ze bestaan.
Sterker nog misschien zijn er zelfs mensen die als partner bevriend raken met de ex . Het is niet altijd zo heel zwart wit gesteld .
pi_130950626
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar hier is dus met beide partijen besproken dat de relatie over is, en als dat gewoon voor iedereen al duidelijk is, en als het gaat om een relatie die al jaren geduurd heeft vind ik het helemaal niet zo vreemd hoor.
Ik denk dat het hier ook heel zwart wit gesteld is wat dat betreft. Relatie is over dus ja alle contact moet over zijn, raar maar waar maar er zijn zelfs mensen die hele goede vrienden blijven met de ex , daar gaat wel wat tijd over maar ze bestaan.
Sterker nog misschien zijn er zelfs mensen die als partner bevriend raken met de ex . Het is niet altijd zo heel zwart wit gesteld .
In de meeste gevallen vinden mensen het niet prettig, en dat is te begrijpen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, natuurlijk is het niet zo zwart-wit. Ze vraagt echter wat ze moet doen.
Kaartje sturen kan altijd, ik zou echter, ook als je normaal uit elkaar gaat, altijd vragen wat betreffende ex ervan vindt. Gewoon, omdat dat wel zo netjes is.
Had ik ook al gezegd trouwens.
compact en kleverig.
pi_130950972
ik denk dat ze het beste even kan laten bezinken en voor haarzelf kijken wat zij wilt . Ik denk eerst gewoon even netjes de break up verwerken zonder hopelijke drama en dan zie je vanzelf wel hoe het gaat denk
pi_130951036
Of je gaat even langs en geeft ze een hand. Dat is wel iets lastiger misschien, maar als het goed voelt gewoon doen.
pi_130952424
quote:

[..]

En helemaal als zijn ouders die ex nog steeds zo leuk en lief vinden, en de nieuwe vriendin geen blik waardig gunnen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_130964924
Niet doen. Mijn ex deed dat ook en ging doodleuk contact met mijn ouders zoeken via Facebook. Elke keer als ik bij mijn ouders over de vloer kwam was het van "Hee, jeweetwel sprak me nog op Facebook aan, bla bla". Om gek van te worden. Niet doen dus.
pi_130994431
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring vertellen dat het totaal niet chill is dat de ex van je nieuwe vriend langskomt op al zijn familiefeesten.

Edit: maar een afscheidskaartje o.i.d. kan natuurlijk prima, als het daar bij blijft.
pi_131007398
Ik zou zoiets nooit doen.Misschien een kort praatje als je ze tegen komt. Ik weet nog dat ik mn ex schoonvader in de supermakrt tegen het lijf liep, die keek mooi de andere kant op haha terwijl ik geen probleem had met die man. Maar eigenlijk ook weer makkelijk hoef je geen semi geintresseerd gesprek te houden.
pi_131007568
Ik had zelf een half jaar terug de zelfde situatie, uiteindelijk het contact compleet verbroken. In het begin
wil je het zelf niet, omdat je het dan ondankbaar vind over komen naar de familie, zij kunnen er ook niets
aan doen dat het over is. Maar uiteindelijk is het wel beter, anders word je toch steeds aan hem herinnerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')