gewoon een kaartje/smsje sturen als je je daar goed bij voelt, is ook wel aardig toch.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef emdeee het volgende:
Ja, oke, ik heb er ook twijfels over, maar ik was ook onderdeel van zijn familie, dan is het toch raar als je ineens weg bent en ze nooit bedankt hebt. Ik wil geen blijvend contact met zijn ouders of opa en oma hebben, gewoon alleen een bedankje sturen.
Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Waarom zou je dergelijke kaartjes sturen? Gewoon afkappen, klaar.
Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oidquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef emdeee het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.
Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oid)''
Dan heb je ze bedankt en aangegeven dat het als laatste berichtje is! ^^
Kijk, een vrouw die advies aanneemt en nog vrijgezel is ook! Wat kan de wereld toch mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef emdeee het volgende:
[..]
Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Leuk ook als haar ex-vriend een nieuwe vriendin krijgtquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef shawtyyy het volgende:
Jij en je vriend hebben het toch niet met een ruzie uitgemaakt, maar gewoon een verstandige beslissing gemaakt waar jullie beide het over eens zijn. Contact met zijn familie houden is dan helemaal niet raar, juist leuk toch? En het is nooit verkeerd om ze te bedanken voor alles, ik zou zeggen hou contact
Ja dus, dat zou geen probleem moeten zijn als er niks meer speelt tussen haar en haar exquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk ook als haar ex-vriend een nieuwe vriendin krijgt
Niet? Hij lijkt mij voor een volgende vriendin anders nogal ongrmakkelijk als zijn ex nog steeds bij zijn ouders komt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:10 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Ja dus, dat zou geen probleem moeten zijn als er niks meer speelt tussen haar en haar ex
Dat is waar ja, maar 't ligt eigelijk aan de personen zelf of 't awkward wordt of nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Hij lijkt mij voor een volgende vriendin anders nogal ongrmakkelijk als zijn ex nog steeds bij zijn ouders komt.
Lol, onzeker much?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Hij lijkt mij voor een volgende vriendin anders nogal ongrmakkelijk als zijn ex nog steeds bij zijn ouders komt.
het is niet zó vreemd om dat lastig te vinden...quote:
Een bedankje kan volgens mij wel hoor, zou ik niet te lang over nadenken (sowieso, boeiend als ze het niks zouden vinden, heb jij het in ieder geval netjes afgesloten voor jezelf... je kan ze er nou niet echt mee kwellen lijkt me). Gewoon doen als je je daar goed bij voelt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef emdeee het volgende:
Ja, oke, ik heb er ook twijfels over, maar ik was ook onderdeel van zijn familie, dan is het toch raar als je ineens weg bent en ze nooit bedankt hebt. Ik wil geen blijvend contact met zijn ouders of opa en oma hebben, gewoon alleen een bedankje sturen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet zó vreemd om dat lastig te vinden...
Maar goed, mensen hier zijn vaak wat wereldvreemd en vinden dat iedereen die een probleem ergens mee heeft zich aanstelt en het allemaal zelf moet oplossen óf een psycholoog moet zoeken![]()
Want?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet zó vreemd om dat lastig te vinden...
Ik hoop van harte dat je hiermee op jezelf doelt.quote:Maar goed, mensen hier zijn vaak wat wereldvreemd en vinden dat iedereen die een probleem ergens mee heeft zich aanstelt en het allemaal zelf moet oplossen óf een psycholoog moet zoeken![]()
nee, eigenlijk niet, ik heb alleen om half 1 'snachts na een paar glaasjes baileys weinig zin om daarover verder uit te weiden.quote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik hoop van harte dat je hiermee op jezelf doelt.
Dat jíj het nu niet erg zou vinden als je vriend z'n ex nog steeds bij zijn ouders over de vloer zou komen... Dat geldt niet voor iedereen.quote:
Doe eens lezen, ik zeg ongemakkelijk, niet onzeker.quote:
Dat hoeft het helemaal niet te betekenen. Zegt zij uit eigen ervaring. Maar goed, dan krijg je dat ook wel te horen van je vriend.quote:Op zondag 8 september 2013 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik ook stel dat ik een relatie zou krijgen en die familie zou nog omgaan met de ex , zou ik het alleen maar prettig vinden want dat betekent dat het netjes is uitgegaan zonder allerlei drama .
In de meeste gevallen vinden mensen het niet prettig, en dat is te begrijpen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, natuurlijk is het niet zo zwart-wit. Ze vraagt echter wat ze moet doen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar hier is dus met beide partijen besproken dat de relatie over is, en als dat gewoon voor iedereen al duidelijk is, en als het gaat om een relatie die al jaren geduurd heeft vind ik het helemaal niet zo vreemd hoor.
Ik denk dat het hier ook heel zwart wit gesteld is wat dat betreft. Relatie is over dus ja alle contact moet over zijn, raar maar waar maar er zijn zelfs mensen die hele goede vrienden blijven met de ex , daar gaat wel wat tijd over maar ze bestaan.
Sterker nog misschien zijn er zelfs mensen die als partner bevriend raken met de ex . Het is niet altijd zo heel zwart wit gesteld .
En helemaal als zijn ouders die ex nog steeds zo leuk en lief vinden, en de nieuwe vriendin geen blik waardig gunnen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat het totaal niet chill is dat de ex van je nieuwe vriend langskomt op al zijn familiefeesten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk ook als haar ex-vriend een nieuwe vriendin krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |