gewoon een kaartje/smsje sturen als je je daar goed bij voelt, is ook wel aardig toch.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef emdeee het volgende:
Ja, oke, ik heb er ook twijfels over, maar ik was ook onderdeel van zijn familie, dan is het toch raar als je ineens weg bent en ze nooit bedankt hebt. Ik wil geen blijvend contact met zijn ouders of opa en oma hebben, gewoon alleen een bedankje sturen.
Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Waarom zou je dergelijke kaartjes sturen? Gewoon afkappen, klaar.
Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oidquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef emdeee het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel omdat ik altijd een goede band met zijn familie had. Voelt ook als een stukje afsluiting voor mijzelf.
Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerlijk zijn in dat kaartje. Zet gewoon iets neer van: 'nu de relatie klaar is wilde ik in ieder geval toch even jullie ter afscheid bedanken voor de hartelijkheid en de aandacht ( oid)''
Dan heb je ze bedankt en aangegeven dat het als laatste berichtje is! ^^
Kijk, een vrouw die advies aanneemt en nog vrijgezel is ook! Wat kan de wereld toch mooi zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef emdeee het volgende:
[..]
Zoiets wil ik wel gaan schrijven ja. Ik ben nu om. Maandag ga ik een kaartje kopen en ze bedanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Leuk ook als haar ex-vriend een nieuwe vriendin krijgtquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef shawtyyy het volgende:
Jij en je vriend hebben het toch niet met een ruzie uitgemaakt, maar gewoon een verstandige beslissing gemaakt waar jullie beide het over eens zijn. Contact met zijn familie houden is dan helemaal niet raar, juist leuk toch? En het is nooit verkeerd om ze te bedanken voor alles, ik zou zeggen hou contact
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |