Fuck off. Thick and curvy maakt nog geen BBW.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat the fuck kom jij dan?
Met je BBW fetisj.
Licht BBW kan ook woest aantrekkelijk zijn hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat the fuck kom jij dan?
Met je BBW fetisj.
Bij deze maak jij er maar wat leuks vanquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is nog steeds jouw OP, je kan er dusch mee doen wat je wil.
Ik kan juist niet zonder muziek trainen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag voor het eerst met muziek getraind, wat is dat kut. Na 1 setje uitgedaan.
Deed de oordopjes in en voelde me direct al een autist in een eigen wereld. Toen tijdens het setje was het nog erger, miste al het omgevingsgeluid en kon me totaal niet concentreren. En die oordopjes zitten ook alleen maar in de weg de hele tijd.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:24 schreef stinkie het volgende:
Ik kan het ook niet met muziek. Maar tijdens cardio wel tv kijken
Van achter het squatrack, say no morequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan juist niet zonder muziek trainen.
Gisteren trouwens een gast die naar mij toekwam die ik wel vaker spreek en hij zei ''ik hou jou soms in de gaten
Smooth, real smooth!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gisteren trouwens een gast die naar mij toekwam die ik wel vaker spreek en hij zei ''ik hou jou soms in de gaten voor het geval jongens je lastig vallen,teveel naar je staren of als je een verkeerde form hebt, moet je ook maar doen bij mij als je ziet dat ik iets verkeerd doe''. Gast is heel chill verder, denk niet dat er bijbedoelingen zijn, maar klonk aardig WK.
Zou niet weten wat ik die Basicfit dwazen moet vertellen, dus inderdaad oordopjes in en je ding doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef ChesterPerry het volgende:
jullie lullen nooit tijdens trainen? ik zie je al helemaal in ''concentratie'' boos kijkend oordoppen in rondlopen van aparaat naar aparaat
hoeft niet perse over dat ijzer wat op de grond ligt te gaan, gwn andere onderwerpenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Smooth, real smooth!
[..]
Zou niet weten wat ik die Basicfit dwazen moet vertellen, dus inderdaad oordopjes in en je ding doen.
Ik zei Basic-fit hè, ik hoef het niveau toch niet toe te lichten hoop ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoeft niet perse over dat ijzer wat op de grond ligt te gaan, gwn andere onderwerpen
He offered you dick.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gisteren trouwens een gast die naar mij toekwam die ik wel vaker spreek en hij zei ''ik hou jou soms in de gaten voor het geval jongens je lastig vallen,teveel naar je staren of als je een verkeerde form hebt, moet je ook maar doen bij mij als je ziet dat ik iets verkeerd doe''. Gast is heel chill verder, denk niet dat er bijbedoelingen zijn, maar klonk aardig WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |