We zullen er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sjemig, niet op een dinsdag hoor, dan heb ik jeu-de-boulesles
Nou, veel succes er mee schat. Ik hoor het wel als je aan de macht bent.quote:Op zondag 8 september 2013 00:28 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Een quote van een realistische succesvolle fokker uit zomaar een topic waar deze controversiele revolutie ook ter discussie staat ( waar niet) :
''De ware revolutie is aanstaande. Het gros van het volk hier heeft zich al laten manipuleren door de jarenlange propaganda en brainwash tactieken, als Ria klaar is hier zal er voor velen geen weg terug meer zijn. U bent allen gewaarschuwd, trek terug uit de strijd en wellicht dat ook u gespaard wordt''
Meerdere waarschuwingen jegens posts met een schokkende inhoud, subjectiviteit van moderators en struisvogelpolitiek van gebruikers zal een hoop goed doen. Knoop deze wijze woorden van deze moedige fokker -die weet wat er komen gaat- goed in je oren
gr ria
Gewoon gezellig meedoen, kan je nog beetje lachenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is dit voor shit?? Sinds gisteren kom ik allerlei vage revolutie-topics tegen. Heb ik een rel gemist of wat?
Maar WAT is het? Het verhaal in de OP is zo onsamenhangend. Revolutie? Waar tegen?quote:Op zondag 8 september 2013 02:34 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meedoen, kan je nog beetje lachen
Ik typte in klb dat onzin slecht is geworden en dat de mods baggeren met de topics.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is dit voor shit?? Sinds gisteren kom ik allerlei vage revolutie-topics tegen. Heb ik een rel gemist of wat?
Oh en maandag heb ik een guild raid gepland, sorry.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zullen er rekening mee houden.
We kijken als dat gaat passen in onze planning...quote:Op zondag 8 september 2013 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh en maandag heb ik een guild raid gepland, sorry.
Dank je Freek, Guus en natuurlijk Ria voor het rekening houden met mijn schema. Viva la revolutionquote:Op zondag 8 september 2013 10:03 schreef freek.etc het volgende:
[..]
We kijken als dat gaat passen in onze planning...
quote:Op zondag 8 september 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
atuurlijk Ria voor het rekening houden met mijn sche
Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar waar komt NZT vandaan.quote:Op zondag 8 september 2013 10:33 schreef _NZT_ het volgende:
Ria! Wat gebeurd er eigenlijk met users die, mocht je straks aan de macht zijn, niet voor je regime buigen?
Openbaar aan de galg ofzo?
Zou je in onderstaand schema even aan kunnen geven wanneer je niet kan, zodat we niet op een ongepast moment de revolutie beginnen?quote:Op zondag 8 september 2013 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh en maandag heb ik een guild raid gepland, sorry.
ik overleg even met mijn begeleiderquote:Op zondag 8 september 2013 11:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou je in onderstaand schema even aan kunnen geven wanneer je niet kan, zodat we niet op een ongepast moment de revolutie beginnen?
Bij voorbaat dank.
Groeten Guus.
Het schema:
0-6 6-9 9-12 12-15 15-18 18-21 21-0
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
UIT DE KUT VAN TANTE SJAANquote:Op zondag 8 september 2013 10:37 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar waar komt NZT vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |