Ken je het font Comic sans zelf wel dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet in comic sans een vlag fixennoob
ga eens wat pagina's terugquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef SiennaForrest het volgende:
Tja ik denk dat dit hem niet gaat worden. Veranderingen prima, feedback geven ook, maar het is vooral de vorm die er gekozen is dat er voor zal zorgen dat er geen veranderingen zullen komen vrees ik.
[..]
Ken je het font Comic sans zelf wel dan?
Ahh, oké, een teer zieltje met weinig eelt nogquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ria vind dat sommige mods haar niet "aardig" behandelen. (waarom zou je er op het internet en dan vooral onz er vanuit gaan dat je aardig behandelt zult worden) en wil daar tegen in verzet komen
blijkbaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ahh, oké, een teer zieltje met weinig eelt nog
Ah so; ik dacht dat je bedoelde dat hij beter niet met comic sans een vlag kon fixen.quote:
juist welquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ah so; ik dacht dat je bedoelde dat hij beter niet met comic sans een vlag kon fixen.
Dat weet ik en dat snap ik, maar je schreef het nogal apart!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
juist wel
dat is HET font van FOK!
Sorry. heb nog niet gegeten vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:34 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat snap ik, maar je schreef het nogal apart!
Dat is wel zo ja inderdaad!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef Renesite het volgende:
Normalitair is normaal normalerwijs.
Mooiquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:35 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja inderdaad!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ] Sla je slag, en haal de voordelen eruit.
Hey je klinkt als een leuke meid, ik ben een knappe vlotte kerel en misschien lijkt het je leuk om eens een keer iets te gaan drinken. Laat iets van je horen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op hier! Jij bent serieus de eerste user waar ik nu al een hekel aan heb
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey je klinkt als een leuke meid, ik ben een knappe vlotte kerel en misschien lijkt het je leuk om eens een keer iets te gaan drinken. Laat iets van je horen!
Nog zo'n sneu figuurtje..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey je klinkt als een leuke meid, ik ben een knappe vlotte kerel en misschien lijkt het je leuk om eens een keer iets te gaan drinken. Laat iets van je horen!
93 is niet geboorte jaar hea, maar leeftijd ten tijde van registratie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je via een DM een paar vragen stellen? Ik ben gewoon een leuke gezonde kerel en hou van voetballen, puzzelen is ook één van mijn hobby's en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:
Ga alsjeblieft weg..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je via een DM een paar vragen stellen? Ik ben gewoon een leuke gezonde kerel en hou van voetballen, puzzelen is ook één van mijn hobby's en misschien ben jij wel het laatste stukje
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je nu zo raar? Ik wil alleen maar vrienden worden en misschien wel meerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg..
Edit: Doe geen moeite met die DM, ik reageer toch niet
Niet weten waar ONZ en KLB voor staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Kan er niet een subforum komen, waar leuk wordt gedaan, waar je allerlei onzin kan posten, maar waar baggeraars niet hoeven te komen?
Rot op..quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom doe je nu zo raar? Ik wil alleen maar vrienden worden en misschien wel meer
Leuke jongen inderdaad!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan braddie toch?
Hoe gaat het btw met jullie? Al een relatie?
Daten dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Leuke jonden inderdaad!
Op die andere vragen geef ik geen antwoord xD
Is ook niet aardig.quote:
valt weinig te verneukenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm.. Beter gaan we door via dm, anders verneuken we dit topic
Nee, liever niet, ik chat niet met meiden via FOK!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm.. Beter gaan we door via dm, anders verneuken we dit topic
En dit.quote:
Ok, dan nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee, liever niet, ik chat niet met meiden via FOK!
[..]
En dit.
Hoeveel heb je er al? Ik gok 1 van Freekquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Nu al?
gr ria
PS: fijn dat de moderators dit niet proberen te onderdrukken, hulde. Voor de rest aan iedereen die mij een DM heeft gestuurd: bedankt! Samen zorgen we voor verandering!
verwijs ik je graag door naar het topic: de revolutie; voor of tegen van freekquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al? Ik gok 1 van Freek
We doen ons best en de modjes doen de rest (dat hoop ik), want zonder ook maar één modje, hebben onze plannen al veel minder invloed (op korter termijn).quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ria, graag niet teveel veranderen met je revolutie, want dat handelt mijn autisme slecht.
Succes ermee ook aan ria natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:02 schreef freek.etc het volgende:
[..]
We doen ons best en de modjes doen de rest (dat hoop ik), want zonder ook maar één modje, hebben onze plannen al veel minder invloed (op korter termijn).
We gaan je afzetten Pharkus, wen er maar aan!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Hoi ria, graag niet teveel veranderen met je revolutie, want dat handelt mijn autisme slecht.
Sjemig, niet op een dinsdag hoor, dan heb ik jeu-de-bouleslesquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We gaan je afzetten Pharkus, wen er maar aan!
REVOLUTIE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |