Onder welke steen kom jij vandaan? Check US, Fobo, SEX, KPD.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
Trouwens nog nooit van die user gehoord.
Hou je mond man. Naziquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is 'erger me aan'.
Wel terechte klacht hoor
Daar kom ik nooit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? Check US, Fobo, SEX, KPD.
Oh wacht, ik kom niet in KPD natuurlijk
quote:
Jaaa, wij hebben een heel groot duivels complot tegen hemquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is boos op mij omdat jij niet meer op hem reageert, want we zijn vriendinnen volgens hem, alles is een complot
Is dat niet die gozer die een 30+ forum wilde beginnen?quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:18 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Jaaa, wij hebben een heel groot duivels complot tegen hem
Als ik een euro kreeg voor elke cm die TS lang is dan had ik 30 euroquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke user die ik kut vind dan zou ik meer vermogen hebben dan Bill Gates.
Nja, lees maar eens in US fototopicsquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
Maar wat doet hij dan? Stalken of zo?
Vooral FOK!sters via dm/pm lastig vallen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
Maar wat doet hij dan? Stalken of zo?
Geef maar een link, ik ga niet al die topics doorbladeren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, lees maar eens in US fototopics
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan maar weg. Jij bent hier niet welkom.
Ben mobiel dus moet iemand anders f doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef maar een link, ik ga niet al die topics doorbladeren.
Je bedoelt: als TS een Euro kreeg voor elke cm die ze jouw lul langer maakt, dan had ze minstens 5 Euro nu!?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke cm die TS lang is dan had ik 30 euro
Wat een creep dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooral FOK!sters via dm/pm lastig vallen.
En kijk zijn post history, dan snap je het.
wow, gaat het?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke user die ik kut vind dan zou ik meer vermogen hebben dan Bill Gates.
TS maakt mijn pielemuis helemaal niet groter... kan ze dat dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je bedoelt: als TS een Euro kreeg voor elke cm die ze jouw lul langer maakt, dan had ze minstens 5 Euro nu!?
Nee, die valt ook FOK!kers lastig, niet alleen FOK!sters.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke cm die TS lang is dan had ik 30 euro
Ah, duly noted.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die valt ook FOK!kers lastig, niet alleen FOK!sters.
mooiquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, ik lig hier dood te gaan
Geen geblaat? Nueck een Aziaat!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
TS maakt mijn pielemuis helemaal niet groter... kan ze dat dan?
Zeker van die rare aziatische Hoodoo rituelen met geitenpenis en neushoornbot
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zet bij wel meer users grote vraagtekens, SwitcheR, FokR enzo
Vrouwen gaan zo op de foto en vinden het dan raar dat een vent op ze geilt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #91
Lees en lach
Ja? vertel, nog laatste wensen ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, ik lig hier dood te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |