Wel een gaaf 'boek' zeg!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef AnneX het volgende:
![]()
Op zoek naar iets anders...kwam ik deze tegen
http://www.foodtube.nl/mobile/1764/Sergio-Herman-Sergiology
Tussendoor zijn er nog wel meets geweest in grote of mindere grote vormen maar dat is dan via PM/email gedaanquote:
Jup heb al mijn hele leven banden met Engeland en mijn beste vriend daar is dit jaar mijn vriendje gewordenquote:
Misschien is hij overspannen of het ook zat om zichzelf als ''merk'' te zienquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:23 schreef minilot het volgende:
Awesome verslag van je Oud Sluisbezoek, Dude!![]()
Die foto's ook, echt!
Je vraagt je toch af of Sergio stopt met Oud Sluis en laagdrempelig verder gaat om dat -ie op een ochtend wakker werd en zich ineens realiseerde: "volgens mij ben ik wat doorgeslagen"
Jemig wat spannend! En wat een goede samenloop van omstandighedenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jup heb al mijn hele leven banden met Engeland en mijn beste vriend daar is dit jaar mijn vriendje gewordenEn we gaan samenwonen nu dus vandaar
Ik ga toevallig net als MoBlo in Yorkshire wonen, mijn vriend woont in Market Weighton. Erg mooi middeleeuws dorpje, ik kan niet wachtenIk was voor ik hem leerde kennen al zo'n vier keer in Yorkshire geweest, heb altijd gezegd dat ik er wilde wonen dus dat ik er nu ook echt kan wonen is een mooie samenloop van omstandigheden.
Ik vlieg op 3 November, en per 1 November heb ik hier alles opgezegd.. Duurt lang hoor, twee maanden wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |