Meer dan 100 miljoens post en meer dan 300.000 users. Er zijn maar weinig fora die kunnen concurreren met FOK!.quote:
Hoeveel van de 300.000 zijn online?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer dan 100 miljoens post en meer dan 300.000 users. Er zijn maar weinig fora die kunnen concurreren met FOK!.
hoe het nu zit weet ik niet, maar enkele jaren terug stond het op de achtste plek wereldwijdquote:
Wat boeit het nou hoeveel er online zijn? FOK! is levendig genoeg. Als die bagger zo erg was als jij zei zou het hier uitgestorven zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:14 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Hoeveel van de 300.000 zijn online?
NOS heeft ook veel lezers + kijkers, maar het valt in het niets bij andere nieuwszenders.
Kon er een modje mijn poll in de OP zetten?
ik wil wel eens een aardige post van jou zienquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef kristalhelder het volgende:
Nu begint de TS toch wel een beetje te onaarden in een kneus
RTL Nieuws overklast de NOS hard inderdaad....quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:14 schreef freek.etc het volgende:
Hoeveel van de 300.000 zijn online?
NOS heeft ook veel lezers + kijkers, maar het valt in het niets bij andere nieuwszenders.
Nee, want MODS zijn asociaal, egoïstisch en kunnen golera krijgen.quote:Kon er een modje mijn poll in de OP zetten?
Het is toch echt choleraquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RTL Nieuws overklast de NOS hard inderdaad....
[..]
Nee, want MODS zijn asociaal, egoïstisch en kunnen golera krijgen.
Pas op. Straks worden je post als geslijm opgevat.quote:
Misschien heb je niet begrepen wat hun taak is?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:36 schreef freek.etc het volgende:
Helaas, de modjes (subforum onzin) nemen hun taak niet meer serieus.
Je kan wel stoer doen achter je laptop, hé, HE!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Misschien heb je niet begrepen wat hun taak is?
Verder: wat een janktopic
HAD JE WAT?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:29 schreef Loppe het volgende:
Je kan wel stoer doen achter je laptop, hé, HE!
Geklikt, je zal er geen spijt van krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |