quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
+1 van ria, Fok is niks vergeleken bij eerdere internationale fora waar ik een grote rol heb gespeeld.
gr ria
neequote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik ben actieever dan ooit op fok, lees mijn strijd op ONZ, genaamd: Ria's strijd
'k Zal maar zwijgenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Nog even dooroefenen op je daddy-skills
je verdraait mijn woorden. Ik zei binnenkort, want je weet nooit wanneer ik echt toesla. Zodra k hier bovenaan sta met freek als mijn assistent ben jij hier bijzonder gauw weg. Je past beter op het VIVA-forum met je negatieve midlifecrisis mindsetquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:55 schreef _NZT_ het volgende:
Dag jongens en meisjes![]()
Volgens ria hebben mijn laatste uurtjes op FOK! geslagen en ligt er een permaban voor mij in het verschiet.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:57 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je verdraait mijn woorden. Ik zei binnenkort, want je weet nooit wanneer ik echt toesla. Zodra k hier bovenaan sta met freek als mijn assistent ben jij hier bijzonder gauw weg. Je past beter op het VIVA-forum met je negatieve midlifecrisis mindset
gr ria
jullie krachten nemen af en mijne toe.. excuses via DM mogelijk, zodat je je aan kan sluiten in mijn army voor een beter fok.quote:
Er is een wezenlijk verschil, dat jij er nou niet mee om kan gaan is jouw probleem.quote:
Een nobody die het beter denkt te weten na twee weken op FOK! te hebben gezeten.quote:
Ik laat me nog liever fusilleren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
jullie krachten nemen af en mijne toe.. excuses via DM mogelijk, zodat je je aan kan sluiten in mijn army voor een beter fok.
gr ria
Je weet er helemaal niks van man.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:40 schreef freek.etc het volgende:
[...]
Zo erg als bij jouw is het nog niet
Denken de mods daar ook zo over,quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet er helemaal niks van man.Mijn posts zijn bij lange na niet geslijm.
Hoe moet ik nou weten wat zij denken?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:04 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Denken de mods daar ook zo over,
Zo een man als jij die denkt dat als je langer geregistreerd bent meer waard bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Users zoals kristalhelder? Die hier net aan 10 dagen langer is geregistreerd dan jij?
Waar zeg ik precies dat ik meer waard ben? Het enige wat ik zei dat je al wat langer ronddwaalt op FOK! je het ook beter snapt, gewoon kennis door ervaring.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:07 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Zo een man als jij die denkt dat als je langer geregistreerd bent meer waard bent.U was toch ook een oud moderator. Ziek wordt je van dat soort mensen.
Gelukkig verplicht niemand je hier te posten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Dit forum is ziek geworden, goed ziek.
Klopt tl;dr is een voorbeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig verplicht niemand je hier te posten.
beterschapquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Dit forum is ziek geworden, goed ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |