quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat boeit het nou hoeveel er online zijn? FOK! is levendig genoeg. Als die bagger zo erg was als jij zei zou het hier uitgestorven zijn.
Meen je datquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik wil wel eens een aardige post van jou zien
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:36 schreef chroestjov het volgende:
En van TS zou ik ook graag definitief afscheid willen nemen.
Ik heb niet gezegd dat ik FOK! ´heel´ goed kende.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Droplul, je kende Fok! Toch zo goed?
Je wist geeneens dat er een FB forum was.
Bagger en ontwikkeling gaan niet samen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:21 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die het niet eens zijn met hoe Fok! zich ontwikkelt en als een eenmansleger de boel willen veranderen kunnen het beste maar opzouten.
Dat is niet altijd waar... (vind ik), en dit moet ook geen topic worden waarin de modjes worden uitgescholden, maar dat wordt het toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
Wel een succesvol topic zo hoor, bravo.
Zijn er dan zo weinig topics in de wereld?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe het nu zit weet ik niet, maar enkele jaren terug stond het op de achtste plek wereldwijd
Zo erg als bij jouw is het nog nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pas op. Straks worden je post als geslijm opgevat.
Zie je mij jankenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Misschien heb je niet begrepen wat hun taak is?
Verder: wat een janktopic
En waarom doe je dat niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:30 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou ook graag definitief afscheid willen nemen van ONZ.
ik wacht op een reactie in mijn topic op het ONZ, genaamd Ria's strijd.quote:
Ik had het over het aantal geregistreerde users, niet het aantal actieve usersquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:34 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wie begon er nou over.
Hij die niet wil veranderen zal nooit een beter mensen wordenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben statisch, ik blijf waar ik ben.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het over het aantal geregistreerde users, niet het aantal actieve users
Interesseert mij geen ene moer Ria.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Hij die niet wil veranderen zal nooit een beter mensen worden
- Ria
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Hij die niet wil veranderen zal nooit een beter mensen worden
- Ria
gr ria
dat doet het wel, je stopt het alleen weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Interesseert mij geen ene moer Ria.
Ik zie wat jij niet ziet en ik zie mij niet janken...quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ja. Daarom zeg ik ook dat het een janktopic is.
Kijk eens in de spiegel dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:50 schreef freek.etc het volgende:
Ik zie wat jij niet ziet en ik zie mij niet janken...
Een echte FOK!er heeft geen spiegel nodig, maar vertrouwd in zichzelf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:51 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel dan.
Stop jezelf weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
dat doet het wel, je stopt het alleen weg.
gr ria
Ok, genoeg geweest, laptop dicht, NU!quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:51 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel dan.
In jouw geval is dat onterechtquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef freek.etc het volgende:
Een echte FOK!er heeft geen spiegel nodig, maar vertrouwd in zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |