quote:Een PS2 haal je nu al vanaf 249 Euro,.......misschien zelfs goedkoper. Dvd's en muziekcd's zijn ook te draaien, maar MP3's dat weet ik niet .
Op woensdag 25 september 2002 09:43 schreef aphx het volgende:
Wat kost zo'n ding nog??En kan je er al MP3 mee afspelen?
quote:MP3's kan je er niet mee af spelen.
Op woensdag 25 september 2002 09:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een PS2 haal je nu al vanaf 249 Euro,.......misschien zelfs goedkoper. Dvd's en muziekcd's zijn ook te draaien, maar MP3's dat weet ik niet .
quote:
Op woensdag 25 september 2002 09:49 schreef AIKANE het volgende:
MP3's kan je er niet mee af spelen.
Ik doe het namelijk WEL!
[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 25-09-2002 10:11]
Cart,
quote:tja, ieder zijn mening. we kunnen er uren over gaan discussieren maar lijkt me nutteloos. maar ik respecteer je mening dus wel.
Op woensdag 25 september 2002 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou toch voor de originele games gaan. Die hebben meer waarde en zijn zijn belangrijk voor de gameindustrie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welk spelletje staat bij jullie op het verlanglijstje?
Cart,
quote:Ik voel hier een onderschattende ondertoon
Op woensdag 25 september 2002 11:41 schreef speknek het volgende:
Klagen dat er nog geen grote topic is en dan met Tomb Raider beginnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Godver, hoe kon ik Vice city nu vergeten. Dat spel gaat ook zwaar roeleren!
Op woensdag 25 september 2002 11:33 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik wacht met smart op GTA: Vice City. Lijkt me zo'n geweldig spel worden!!! (vooral omdat de 80-ies roelerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). En ook op dat ene platformspel dat gezien wordt als de opvolger van Jak & Daxter en waarvan ik de naam ff kwijt benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cart,
mgs2 & sh2 ook nog steeds.....
[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 25-09-2002 12:48]
quote:Ik ongeduldig
Op woensdag 25 september 2002 12:43 schreef DaMSWer het volgende:
Wacht geduldig op :
Vice City
Kingdom Hearts
Hot Persuit 2
Starcraft : Ghost
Silent Hill 3
Tenchu 3
Shinobi
Onimusha 2
Devil May Cry 2mgs2 & sh2 ook nog steeds.....
[PS2] Nieuwe info & screens GTA Vice City
Wat moet dat een cool spel worden !
quote:Hooooooooooooooooooooooooooh!!!
Op woensdag 25 september 2002 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill 3
GEYL GEYL GEYL!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop