SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-09-2013 12:35:11 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oke, leuk geweest dat Utsukushikunai plaatje kan nu wel uit de OP nu de TT veranderd is.
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negativs 101bar over Kakashi's dood erin gezet.
IK LET NIET OP DIE RAPPERS OMDAT ZE NIET OP ME LEVEL ZIJN
HOKAGE SHIT TERWIJL JIJ EEUWIG EEN GENIN BLIJFT
Misschien was het wel een genjutsu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien was het wel een genjutsu.
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Het examenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?
Gast, spoilers!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negativs 101bar over Kakashi's dood erin gezet.
IK LET NIET OP DIE RAPPERS OMDAT ZE NIET OP ME LEVEL ZIJN
HOKAGE SHIT TERWIJL JIJ EEUWIG EEN GENIN BLIJFT
Mja, toch weer wel en ook weer niet en wel en niet enzo.quote:
De film wordt dus een samenvatting?quote:
ik denk het.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De film wordt dus een samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |