abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 september 2013 @ 13:18:20 #226
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131438796
quote:
0s.pgif Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Pedroo het volgende:

[..]


[..]

Was ook nog de eerste vlucht, dus zat de 2e vlucht met een naar kots stinkende broek in het vliegtuig. Heb het gelukkig een beetje kunnen masqueren met parfum uit het parfum winkeltje op t vliegveld.
:X ik zou dan wel een beetje pissig worden. Gatverdamme :{
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_131439739
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:15 schreef doo. het volgende:

[..]

Haha zou zo een scene kunnen zijn van mr. bean dit. _O_
Had liever dat het een mr. bean scene was geweest en mij niet was overkomen :+
pi_131440602
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 03:44 schreef Pedroo het volgende:
Heh mijn sage een stevige handwas moeten geven nadat een klein kind over mijn broek had heen gekotst in t vliegtuig... :')
Mwhaha _O-
We fear that which we cannot see
pi_131442840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Pedroo het volgende:

[..]


[..]

Was ook nog de eerste vlucht, dus zat de 2e vlucht met een naar kots stinkende broek in het vliegtuig. Heb het gelukkig een beetje kunnen masqueren met parfum uit het parfum winkeltje op t vliegveld.
Ik voel je pijn ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob, I'll ask my girlfriend to take some shots on this trip. Right note its too hot for denim though.
pi_131443043
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 15:08 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik voel je pijn ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob, I'll ask my girlfriend to take some shots on this trip. Right note its too hot for denim though.
Had je hetzelfde op je vlucht naar Marokko? :o
pi_131448884
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 15:08 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik voel je pijn ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob, I'll ask my girlfriend to take some shots on this trip. Right note its too hot for denim though.
Yeahhhhh, thanks Rik, thats really cool. *O*
Denimasa
pi_131453966
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef Jonathon het volgende:
Wat vind men van 7 for all mankind en Abercombie & Fitch?

Ik zie deze merken heel weinig voorkomen in deze topic reeks, zelf vind ik 7 for all mankind heel erg goed zitten namelijk verder draag ik Hilfiger.

Wel zie ik vaak Momentaro en Nudie voorbij komen, wat maakt deze jeans zo populair?
(de SP heb ik gelezen)
Ik heb zelf jeans van 7FAM. De fit is top. Het grote probleem van dat merk is imho de prijs veel te hoog ligt voor het product.

De meeste broeken die je tegenkomt in dit zijn populair in dit topic zijn niche producten. Ieder draagt hier denim jeans die op het moment van aanschaf geheel onbewerkt zijn. Het is dan aan de drager om deze broeken slijten om uiteindelijk eenzelfde effect te krijgen als de wassingen van A&F of 7FAM. Aan het einde van de rit is de wassing uniek, omdat deze het resultaat is van jouw draag- en waspatroon.

Omdat het de bedoeling is om onbewerkte denim zo lang mogelijk te dragen is de kwaliteit van de denim en de constructie heel belangrijk. In de winkel zal je alleen maar een donkerblauwe broek aantreffen. Donkerblauwe broeken kan je voor 2 tientjes ook halen bij de H&M. Deze broeken zijn echter seizoen- en trendgebonden en niet ontworpen om jaren mee te gaan. Raw denim is, op de fit van de broek na, geen modeproduct. De denim de men hier draagt onderscheidt zich door het kleur- en wevingsproces van de denim, de constructie van de broek en de manier waarop die zich naar verloop van tijd naar je lichaam gaat vormen. Vandaar dat je nu forumleden ziet kwijlen over een broek die deels gemaakt is van vezels van suikerriet, of over een bepaalde onevenheid in de weving van denim.

De merken die je noemde onderscheiden zich met name door een merknaam. Eenzelfde jeans zijn veel goedkoper ook te krijgen. Mocht je specialere jeans willen, dan kan je bijvoorbeeld kijken naar Marithe Francois Girbaud of de duurdere lijnen van Diesel. Zij experimenteren veel met wat men met denim kan doen en worden geproduceerd in kleine oplagen. Een hoger prijskaartje is daardoor makkelijker goed te praten. Bij veel andere merken betaal je met name voor marketing.
pi_131455161
Mijn APC New Standard heb ik nu sinds Juni en hij begint al wat mooier te worden! :D Alleen nou heb ik aardig wat gewicht verloren, en hij fit niet meer optimaal. Als ik bijvoorbeeld samba's aan heb dan ziet het er heel apart uit omdat het niet aansluit. Wat kan ik het beste doen? :P Gewoon laten innemen of een soak?
  zondag 22 september 2013 @ 20:33:00 #234
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_131455369
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef thethoryd het volgende:
Mijn APC New Standard heb ik nu sinds Juni en hij begint al wat mooier te worden! :D Alleen nou heb ik aardig wat gewicht verloren, en hij fit niet meer optimaal. Als ik bijvoorbeeld samba's aan heb dan ziet het er heel apart uit omdat het niet aansluit. Wat kan ik het beste doen? :P Gewoon laten innemen of een soak?
Een soak gaat je niet echt helpen aangezien de broek sanforized is
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_131455514
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Een soak gaat je niet echt helpen aangezien de broek sanforized is
Ah kijk, thanks! :) Dan ga ik binnenkort even langs de lokale kleermaker. Baal er nog steeds van dat ze destijds bij die kleermaker van TdN mijn broek net iets te kort hebben gemaakt, nu kan ik em niet omslaan :')
pi_131461164
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 15:13 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Had je hetzelfde op je vlucht naar Marokko? :o
Je herinnerd het verhaal van Argentinië nog? 18 uur on de bus met een enorm meurende broek.

Veel plezier komende maanden!
pi_131461666
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je herinnerd het verhaal van Argentinië nog? 18 uur on de bus met een enorm meurende broek.

Veel plezier komende maanden!
Dat was echt een briljant verhaal _O-
pi_131475865
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

Ik heb zelf jeans van 7FAM. De fit is top. Het grote probleem van dat merk is imho de prijs veel te hoog ligt voor het product.

De meeste broeken die je tegenkomt in dit zijn populair in dit topic zijn niche producten. Ieder draagt hier denim jeans die op het moment van aanschaf geheel onbewerkt zijn. Het is dan aan de drager om deze broeken slijten om uiteindelijk eenzelfde effect te krijgen als de wassingen van A&F of 7FAM. Aan het einde van de rit is de wassing uniek, omdat deze het resultaat is van jouw draag- en waspatroon.

Omdat het de bedoeling is om onbewerkte denim zo lang mogelijk te dragen is de kwaliteit van de denim en de constructie heel belangrijk. In de winkel zal je alleen maar een donkerblauwe broek aantreffen. Donkerblauwe broeken kan je voor 2 tientjes ook halen bij de H&M. Deze broeken zijn echter seizoen- en trendgebonden en niet ontworpen om jaren mee te gaan. Raw denim is, op de fit van de broek na, geen modeproduct. De denim de men hier draagt onderscheidt zich door het kleur- en wevingsproces van de denim, de constructie van de broek en de manier waarop die zich naar verloop van tijd naar je lichaam gaat vormen. Vandaar dat je nu forumleden ziet kwijlen over een broek die deels gemaakt is van vezels van suikerriet, of over een bepaalde onevenheid in de weving van denim.

De merken die je noemde onderscheiden zich met name door een merknaam. Eenzelfde jeans zijn veel goedkoper ook te krijgen. Mocht je specialere jeans willen, dan kan je bijvoorbeeld kijken naar Marithe Francois Girbaud of de duurdere lijnen van Diesel. Zij experimenteren veel met wat men met denim kan doen en worden geproduceerd in kleine oplagen. Een hoger prijskaartje is daardoor makkelijker goed te praten. Bij veel andere merken betaal je met name voor marketing.
Bedankt voor je zeer goede uitleg!

7FAM koop ik omdat ze zo goed zitten en dat is persoonlijk natuurlijk.
Zelf vind ik ze ook wel aan de prijs als ik het vergelijk met Hilfiger maar dan vind ik 7FAM toch lekkerder zitten en dan maar wat meer uitgeven.
Ik zal ook zeker eens kijken naar de door jou genoemde merken.
  maandag 23 september 2013 @ 16:24:43 #239
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_131483003
Sinds wanneer is 'lekker zitten' een criteria?
  maandag 23 september 2013 @ 16:34:55 #240
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131483477
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sinds wanneer is 'lekker zitten' een criteria?
_O-
pi_131485709
SHIT jammer dat dit niet mijn maat is!!

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
pi_131488091
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:44 schreef ilson het volgende:
SHIT jammer dat dit niet mijn maat is!!

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Check dan deze ebay seller: http://stores.ebay.com/Th(...)trksid=p4634.c0.m322
  maandag 23 september 2013 @ 19:26:51 #243
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_131488645
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:44 schreef ilson het volgende:
SHIT jammer dat dit niet mijn maat is!!

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zo'n RRL is toch wel mad nice.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 23 september 2013 @ 19:31:09 #244
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131488810
Tijd voor een soakje en dan ga ik hem weer normaal dragen.


Opvolger had ik al aan
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 23 september 2013 @ 20:05:07 #245
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_131490128
Hoe staat het met die 0702's?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 23 september 2013 @ 20:19:35 #246
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131490889
Draag ze redelijk weinig, fit is best boa constrictor bovenin.
Maar ze gaan nu mee naar het werk om wat rek en strek werk te doen..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 23 september 2013 @ 20:23:44 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_131491087
Ik denk dat er wel wat stretch te behalen valt bij continu wear. Wellicht dat de fit je dan wat beter bevalt. Ach, je hebt je er in ieder geval geen breuk aan gevallen, prijstechnisch dan ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 23 september 2013 @ 20:45:24 #248
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131491960
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef M1stral het volgende:
Ik denk dat er wel wat stretch te behalen valt bij continu wear. Wellicht dat de fit je dan wat beter bevalt. Ach, je hebt je er in ieder geval geen breuk aan gevallen, prijstechnisch dan ;)
Hij bevalt onderaan ook wel, bovenin moet ik hem inderdaad nog goed uitwonen.
Maar dat komt wel goed, en dat laatste sowieso :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 23 september 2013 @ 20:56:44 #249
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_131492473
Ik ben blij dat ik ze uiteindelijk weg gedaan heb,de fit van de PBJ's bevalt mij beter. Meer zoals ik de 0702 graag gewild had.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_131493181
Zal volgende week nieuwe pics maken van mijn jp 0404 na 1 maand wear, slijt op zich niet al te snel. Heb ook nog een apc ps liggen die ik wil inkorten, kan ik daar gwn mee naar TdN gaan? Zag ooit iets voorbij komen dat het kon worden gedaan terwijl je een rondje gracht deed en hem daarna kon ophalen, klopt dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')