SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Noord-Ierland 2-1 voor tegen de 10 van PortugalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Louis van Gaal moet echt wegHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Lambert gescoord
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
hIj doet het uitstekend. 6 van de 7 kwalificatiewedstrijden gewonnen. Alleen zit wel ontzettend te klooien met de selectie.quote:Young bloods everywhere....![]()
Van Gaal is het wel gewend om in de slotfase een 2-1 achterstand tegen Estland nog even recht te trekken, no spangg![]()
EstlandMaar wat wil je dan ook met die lachwekkende verdediging van Oranje
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.futhead.com/14/squads/32965/ als dit de stats zijn wordt dit mijn eerste team. Dafuq is er met die chem![]()
![]()
Dat bedoel ik ook. En ook meer omdat ik het gewoon een idioot vindquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef wonton het volgende:
[..]
hIj doet het uitstekend. 6 van de 7 kwalificatiewedstrijden gewonnen. Alleen zit wel ontzettend te klooien met de selectie.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
![]()
wtf is er met het Nederlands elftal aan de hand. Heb niet gekeken, maar 2-1 achter staan
Feyenoord Rotterdam![]()
Bruma als enige CB en het eerste wat hij doet is met de bal het middenveld in dribbelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De jinx van DS2.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:02 schreef Fuszy het volgende:
wtf is er met het Nederlands elftal aan de hand. Heb niet gekeken, maar 2-1 achter staan
![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL 1-0
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Die zijn beter dan Estland hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ach het kan erger. Je zou bijvoorbeeld 2-1 achter kunnen staan tegen Noord fucking Ierland
E: Oh niet qua ranking maar voor mijn idee doen ze het beter in kwalificaties.![]()
Ik ben nog niet gewend aan die nieuwe links en die nieuwe chem. Ik dacht dat iedereen 10 chem had in dat team maar dat is niet zo.![]()
Ik ben voor België volgend jaar
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |