SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had kaas eerst, maar vind wel een leuke avatar!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar waarom heb je haar als avatar? Voorbeeldfunctie of gewoon voor de mooi?
Nu heb ik weer kaasquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar waarom heb je haar als avatar? Voorbeeldfunctie of gewoon voor de mooi?
Op mijn school zat een soort macho skinhead, hij is nu een uber nicht en getrouwd met een ventquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
Zag net een oude basisschool klasgenoot, we hadden het even over de mensen uit onze klas. Bleek er één van man naar vrouw getransformeerd te zijn. Die zag ik niet aankomen
Wow..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
Zag net een oude basisschool klasgenoot, we hadden het even over de mensen uit onze klas. Bleek er één van man naar vrouw getransformeerd te zijn. Die zag ik niet aankomen
Ik ben Gülcan, en ben 17 en woon in zwollequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Ayca het volgende:
Hallo turksekaas, vertel eens wat over jezelf :p
memleket?
Baris Manco of Tarkan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik ben Gülcan, en ben 17 en woon in zwollemeer?
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef turksekaas het volgende:
Gaan julile ook nog iets vertellen?
Ik ben vandaag vroeg klaar met werken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef turksekaas het volgende:
Gaan julile ook nog iets vertellen?
Ik moest naar school.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vroeg klaar met werken.
Nu jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |