Meer de sitautie eromheenquote:
Logeetje wat uit het niets kwam.quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Je eigen of een logeetje waar je niet zo op zit te wachten?
Waarom reageer je dan zo fel? Volgens mij zei ik weinig verkeerds terwijl jij je ontzettend in je zak geschopt lijkt te voelen. Nergens voor nodig dat opfokken.quote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog wel een beetje slecht in overigens.
''please dont let me be misunderstood'' past wel aardig bij mij stiekem.
quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In het echt ben je ook een beetje vaag, maar wel lache soms
Je mag best wel ietsie heel wat uitgebreider gaan vertellen wat er loos is, ik ben niet van plan het uit je te trekken, hoe graag je dat ook zou willenquote:
Voelde voor mij precies andersom.quote:Op maandag 9 september 2013 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo fel? Volgens mij zei ik weinig verkeerds terwijl jij je ontzettend in je zak geschopt lijkt te voelen. Nergens voor nodig dat opfokken.
Ja, da's lastig... Is het een kort logeerpartijtje zodat het (lullig gezegd) af te tellen is?quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef yulian het volgende:
[..]
Meer de sitautie eromheen
[..]
Logeetje wat uit het niets kwam.
Geile donderstenen weer.quote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je mag best wel ietsie heel wat uitgebreider gaan vertellen wat er loos is, ik ben niet van plan het uit je te trekken, hoe graag je dat ook zou willen
Jawel hoor, ik ben niet ''normaal'' en een beetje ''gek'' / ''vaag'' op zijn tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet je dus geen houding te geven!
Ik heb geen zak.quote:Op maandag 9 september 2013 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voelde voor mij precies andersom.
Nee liever opnieuw beginnen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen zak.
Zullen we ophouden?
Iedereen is toch een beetje gek en verder wel normaal?quote:Op maandag 9 september 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben niet ''normaal'' en een beetje ''gek'' / ''vaag'' op zijn tijd.
Nah, zonde van de energie.quote:
Als ik mezelf beoordeel dan vind ik mezelf wel een heel stukje gekker dan gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 9 september 2013 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen is toch een beetje gek en verder wel normaal?
Een beetje gek == normaal en niks bijzonders
First time?quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
. Geen ervaring mee, zie er ook wel tegenop. Het gesprek dan, naar de pillen kijk ik al een tijdje uit. Ik ben benieuwd naar de uitwerking!
Bij mij deed een AD weinig (behalve dan de bijwerkingen, die waren best wel lullig soms).quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, zonde van de energie.
OT; vandaag ga ik beginnen met een AD. Geen ervaring mee, zie er ook wel tegenop. Het gesprek dan, naar de pillen kijk ik al een tijdje uit. Ik ben benieuwd naar de uitwerking!
De gemiddelde Nederlander zit soms goed in zijn vel, anders uiten ze zich een stuk minder...heee, das exact zoals jij bent!quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik mezelf beoordeel dan vind ik mezelf wel een heel stukje gekker dan gemiddelde Nederlander.
Tenminste als ik goed in mijn vel zit, anders uit ik me toch wat minder.
De eerste keer dat ik een AD voorgeschreven krijg, ik heb al wel meerdere gesprekken en diagnostiek gehad. Deze afspraak is met een psychiater, dus ik moet voor m'n gevoel weer opnieuw met de billen bloot.quote:Op maandag 9 september 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
First time?
Weet je al welk middel of wordt daar morgen overgesproken met een Psych?
Slaap zequote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef kuolema het volgende:
![]()
Damn, ik wilde een reactie typen maar dat lukt me niet, te moe om goede zinnen te formuleren. Tijd om naar bed te gaan. Slaap lekker alvast mensjes! Lief zijn!
Seroquel is toch geen AD?quote:Op maandag 9 september 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een AD voorgeschreven krijg, ik heb al wel meerdere gesprekken en diagnostiek gehad. Deze afspraak is met een psychiater, dus ik moet voor m'n gevoel weer opnieuw met de billen bloot.
Geen idee maar ik ga uit van Seroquel als ik naar m'n klachten kijk
Ik hoop dat het in ieder geval m'n gedachten/gepieker wat gaat dempen, dan ben ik gevoelsmatig al een hele stap verder!quote:Op maandag 9 september 2013 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij deed een AD weinig (behalve dan de bijwerkingen, die waren best wel lullig soms).
Oeps, je hebt gelijk! Het is meer een stemmingsprutjequote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seroquel is toch geen AD?
Gek genoeg werkt mijn huidige AP beter tegen depressie dan mijn AD deed!quote:Op maandag 9 september 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeps, je hebt gelijk! Het is meer een stemmingsprutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |