Past goed bij adolescenten... Leeftijd 15-23 oid...quote:
Onzin imo. Dan is het vaak wat meer de reguliere onzekerheid die bij de leeftijdsgroep hoort. Ik lees meer uit het verhaal dan dat ze alleen maar hard voor zichzelf is.quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Past goed bij adolescenten... Leeftijd 15-23 oid...
Dat ze niet hard tegen haarzelf moet zijn omdat het wel gebruikelijk is dat je last kunt hebben van dat soort dingen.
Dank voor dat compliment, ik krijg altijd te horen dat ik veel te aardig benquote:Op maandag 9 september 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lees er ook meer uit, het hele verhaal past er naar mijn mening goed bij, maar je richt je nogal fel op het detail en je ontwijkt heel tactisch het grote verhaal.. Je komt nogal geprikkelt op mij over in ieder geval.
Ja, dat heb ik dan ook nergens ontkent.
Jij bent slecht in sarcasme.quote:Op maandag 9 september 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent ook erg goed in het ontwijken van het geven van reacties.
Geen idee wat je wil horen of wat dan ook, maar prima. Geen probleemquote:
Vind jij haar verhaal niet bij 15-23 jarige passen?quote:Op maandag 9 september 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat je wil horen of wat dan ook, maar prima. Geen probleem
Nee, waarom? En waarom doet dat überhaupt terzake?quote:Op maandag 9 september 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind jij haar verhaal niet bij 15-23 jarige passen?
quote:Op maandag 9 september 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, waarom? En waarom doet dat überhaupt terzake?
Dat had ik er al bijgeschreven.quote:Op maandag 9 september 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Past goed bij adolescenten... Leeftijd 15-23 oid...
Dat ze niet hard tegen haarzelf moet zijn omdat het wel gebruikelijk is dat je last kunt hebben van dat soort dingen.
Nogmaals; dat heeft in mijn ogen weinig met leeftijd te maken. Je kan best gelijk hebben maar ook op latere leeftijd kunnen zulke gevoelens een allesbepalende rol spelen in je leven.quote:
Dat begrijp ik, ik ben alleen gewend dat adolescenten het zichzelf sneller geneigd zijn kwalijk te nemen... En dat helpt natuurlijk ook niet... Geld ook voor oudere mensen die het zichzelf kwalijk nemen natuurlijk... Maar ook bijvoorbeeld dat ze competentiedrang voelt past voor mij in dat rijtje...quote:Op maandag 9 september 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nogmaals; dat heeft in mijn ogen weinig met leeftijd te maken. Je kan best gelijk hebben maar ook op latere leeftijd kunnen zulke gevoelens een allesbepalende rol spelen in je leven.
bezint eer ge begint?quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef yulian het volgende:
[..]
Kind in huis... word er depressief van.
Je eigen of een logeetje waar je niet zo op zit te wachten?quote:Op maandag 9 september 2013 01:16 schreef yulian het volgende:
[..]
Kind in huis... word er depressief van.
Ik begrijp jequote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ben alleen gewend dat adolescenten het zichzelf sneller geneigd zijn kwalijk te nemen... En dat helpt natuurlijk ook niet... Geld ook voor oudere mensen die het zichzelf kwalijk nemen natuurlijk... Maar ook bijvoorbeeld dat ze competentiedrang voelt past voor mij in dat rijtje...
De wetenschap dat het bij je leeftijd past zou mij in ieder geval kunnen helpen dus daarom zeg ik dit. (''Okay, ik ben niet apart dit hoort erbij'' i.p.v. het jezelf aanmerken alsof je een faler bent.)
Daar ben ik nog wel een beetje slecht in overigens.quote:
Ach weet je, soms begrijp ik je ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog wel een beetje slecht in overigens.
''please dont let me be misunderstood'' past wel aardig bij mij stiekem.
Dat begrijp ik, vooral de laatste zin is heel belangrijk. Maar dan nog las ik veel meer uit haar verhaal, het gaat verder dan de onzekerheid die bij die leeftijdsfase hoort.quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ben alleen gewend dat adolescenten het zichzelf sneller geneigd zijn kwalijk te nemen... En dat helpt natuurlijk ook niet... Geld ook voor oudere mensen die het zichzelf kwalijk nemen natuurlijk... Maar ook bijvoorbeeld dat ze competentiedrang voelt past voor mij in dat rijtje...
De wetenschap dat het bij je leeftijd past zou mij in ieder geval kunnen helpen dus daarom zeg ik dit. (''Okay, ik ben niet apart dit hoort erbij'' i.p.v. het jezelf aanmerken alsof je een faler bent.)
Heb ik in het echt nou nooit last van.quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach weet je, soms begrijp ik je ook niet
In het echt ben je ook een beetje vaag, maar wel lache somsquote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik in het echt nou nooit last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |