quote:
Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
D'uh. Meen je dat?
Jezus man, denk jij nu echt dat wij dat niet door hebben? Jij mag dat een piloot noemen als jij dat wil (voor mij is een piloot iemand die in een vliegtuig, straaljager, of Space Shuttle zit), heel het punt is dat er niemand in die straaljager hoeft te zitten. JIj pretendeert er zo veel verstand van te hebben, ik hoef jou dan hopelijk niet uit te leggen wat de voordelen hier van zijn.
Ik weet niet wie je met "wij" bedoelt, maar het was richting jou gericht en niet iemand anders. En gezien onze eerdere discussie m.b.t. Defensie leek het me inderdaad geen verkeerd iets om toch maar even te vermelden, want voor hetzelfde geld had je het over autonome drones.
Ik pretendeer verder niks, maar als ik het beter weet dan schuw ik niet om dat kenbaar te maken nee. Je hoeft me inderdaad niet de voordelen op te noemen, maar ik twijfel of ik nou wel of niet voor jou de nadelen op moet noemen, alsook de rollen die een drone in de hedendaagse oorlogsvoering heeft.
quote:
Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:Ik had jouw reactie nog niet gelezen.
Als jij niet op een normale manier kan discussiëren dan stop ik überhaupt met met jou te discussiëren over dit onderwerp. Normaal of niet! Een beetje ironie of sarcasme mag (genoeg mensen hier die kunnen bevestigen dat ik daar geen moeite mee hebt) maar jouw stijl van discussiëren bevalt mij niet.
PS
2de en 3de persoon enkelvoud: stam + t
Dit is een normale manier van discussiëren, het staat jou alleen niet aan, dat is weer wat anders.
En dank voor de nutteloze bijdrage richting m'n grammatica. Ik wilde je hier eerst niet op wijzen, maar ja, bij deze dan. Een drone, straaljager, of wat dan ook, land niet op een "legerbasis" maar op een vliegbasis.