abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130926647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:12 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

is er ook een petitie die je kan tekenen als je voor bent ? het defensie budget van nederland moet minstens verdubbeld worden, nu ben je niet in staat om je te verdedigen
LOL
Alsof Nederland zich überhaupt kan verdedigen tegen een land wat voldoende inwoners en welvaart heeft om aan zo'n avontuur te beginnen? Hoe lang duurde het in WOII voordat Nederland op haar rug lag met de pootjes omhoog? Drie dagen? Daarom is de NATO zo belangrijk voor Nederland, een voor allen en allen voor een. Het gaat er om dat Nederland voldoende bijdraagt aan de NATO om lid te mogen blijven en dat de NATO elk lid kan verdedigen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130927583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

D'uh. Meen je dat?
Jezus man, denk jij nu echt dat wij dat niet door hebben? Jij mag dat een piloot noemen als jij dat wil (voor mij is een piloot iemand die in een vliegtuig, straaljager, of Space Shuttle zit), heel het punt is dat er niemand in die straaljager hoeft te zitten. JIj pretendeert er zo veel verstand van te hebben, ik hoef jou dan hopelijk niet uit te leggen wat de voordelen hier van zijn.
Ik weet niet wie je met "wij" bedoelt, maar het was richting jou gericht en niet iemand anders. En gezien onze eerdere discussie m.b.t. Defensie leek het me inderdaad geen verkeerd iets om toch maar even te vermelden, want voor hetzelfde geld had je het over autonome drones.

Ik pretendeer verder niks, maar als ik het beter weet dan schuw ik niet om dat kenbaar te maken nee. Je hoeft me inderdaad niet de voordelen op te noemen, maar ik twijfel of ik nou wel of niet voor jou de nadelen op moet noemen, alsook de rollen die een drone in de hedendaagse oorlogsvoering heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik had jouw reactie nog niet gelezen.
Als jij niet op een normale manier kan discussiëren dan stop ik überhaupt met met jou te discussiëren over dit onderwerp. Normaal of niet! Een beetje ironie of sarcasme mag (genoeg mensen hier die kunnen bevestigen dat ik daar geen moeite mee hebt) maar jouw stijl van discussiëren bevalt mij niet.

PS
2de en 3de persoon enkelvoud: stam + t
Dit is een normale manier van discussiëren, het staat jou alleen niet aan, dat is weer wat anders.
En dank voor de nutteloze bijdrage richting m'n grammatica. Ik wilde je hier eerst niet op wijzen, maar ja, bij deze dan. Een drone, straaljager, of wat dan ook, land niet op een "legerbasis" maar op een vliegbasis.
pi_130927769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe meer smileys hoe lager het niveau, dat blijkt wel weer (uit jouw tweede zin). Het is allemaal een kwestie van organisatie, Europese bedrijven hebben genoeg kennis in huis. De Eurofighter was technisch gezien een aardig succes.
Technisch gezien een aardig succes? Ding zat/zit vol met technische- en softwarematige problemen welke voor jarenlange vertraging zorgde in de productie. Volgens mij laatst nog een nieuwsbericht gelezen waarin de Duitse luchtmacht klaagde over oa. technische problemen.

Qua drones is het echt nog niet reëel om te denken dat deze op korte termijn piloten zullen vervangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JAY-T op 07-09-2013 21:12:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')