abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130886353

Screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers:

Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/

Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
Standaard (49.99)
Special (69.99)
Collectors (109.99)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De verschillende editions:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
Michael
Franklin
Trevor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Hoeveel dagen nog??

GTA V Countdown!

GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
pi_130886372
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef budvar het volgende:

[..]

Die gioteck die ik eerder linkte weegt echt niets, na 2 minuten heb je het helemaal niet in de gaten meer.
Stond zelfs al eens in de primera met dat ding op _O-
Best bereik dan
SPOILER
pi_130886373

Display doosjes voor winkels.

IGN artikel komt om 17:00.
pi_130886403
waarom zijn de meeste fan van Michael?

die halve zool in de bosjes is toch wel het vetste lijkt me :D
pi_130886419
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:

pi_130886491
Ik vraag me af hoe de framerate gaat worden. San Andreas was magertjes aan het einde van de PS2 era, ook bomen die nog gerendered moesten worden als je met een vliegtuig vloog.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130886501
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:

Franklin mah nigga
pi_130886524
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eindelijk.
Eindelijk wat? een hoesje :')?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_130886538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoe de framerate gaat worden. San Andreas was magertjes aan het einde van de PS2 era, ook bomen die nog gerendered moesten worden als je met een vliegtuig vloog.
Die bomen waren zo kut altijd :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130886559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Reviews hebben gezegd dat ze nergens stutter hebben gezien, ook niet met wisselen van characters. Draw distance was ook indrukwekkend, alleen tijdens het snipen werd dat minder ofzo
pi_130886667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Eindelijk wat? een hoesje :')?
Game ligt dus al bij sommige retailers in het magazijn.

Als het spel zonder update te starten is kunnen we waarschijnlijk dit weekend de eerste gameplay leaks verwachten.
pi_130886675
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Reviews hebben gezegd dat ze nergens stutter hebben gezien, ook niet met wisselen van characters. Draw distance was ook indrukwekkend, alleen tijdens het snipen werd dat minder ofzo
Dat zei het IGN artikel ja. Moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien. Volgens mij valt popup en inkakkende framerate niet te voorkomen.
pi_130886736
What's happening :?
Zijn er lekkages :')
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_130886752
quote:

[..]

Reviewers zijn nu wel erg slecht. Kijk maar naar Rome 2, bijna iedereen geeft het een 9/10 maar de veranderingen zijn enorm slecht en er zijn enorm veel bugs.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130886762
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Game ligt dus al bij sommige retailers in het magazijn.

Als het spel zonder update te starten is kunnen we waarschijnlijk dit weekend de eerste gameplay leaks verwachten.
Zit geen disc in he :')
En zonder update kan je gewoon spelen, offline ps3 of xbox moet hem ook kunnen spelen ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_130886795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Dat zei het IGN artikel ja. Moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien. Volgens mij valt popup en inkakkende framerate niet te voorkomen.
Ja ongetwijfeld echter ga ik ervan uit (en hoop ik vooral) dat het stukken beter loopt dan IV
pi_130886814
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet met zo'n omgeving. In GTA 4 kon dat hier en daar wel storend zijn, maar dat is volgens mij ook wel redelijk te verhelpen als je 'm installeert. In RDR kan ik het me iig niet herinneren.
pi_130886855
Maar is de map nu ook daadwerkelijk zo groot als beloofd? Of is daar nog niets betrouwbaars over bekend?
pi_130886869
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja ongetwijfeld echter ga ik ervan uit (en hoop ik vooral) dat het stukken beter loopt dan IV
Mag het wel hopen na 5jaar ja. Alleen IGN vertrouw ik niet zo als het op technische dingen aankomt. En de hype is enorm groot, kijk bij GTA4. Game kreeg overal 10en maar als je terugkijkt was het eigenlijk helemaal niet zo goed als de voorgaande delen.
pi_130886881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zit geen disc in he :')
Is inderdaad het display model en zeer waarschijnlijk de eerste echte foto's, in tegenstelling tot het zoveelste nepdoosje dat elke dag gepost wordt. :')

Meerdere verkopers beweren al dat 'hun winkel' dezelfde dingen heeft ontvangen. Meestal shippen ze die tegelijkertijd met de echte doosjes.
pi_130886908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Mag het wel hopen na 5jaar ja. Alleen IGN vertrouw ik niet zo als het op technische dingen aankomt. En de hype is enorm groot, kijk bij GTA4. Game kreeg overal 10en maar als je terugkijkt was het eigenlijk helemaal niet zo goed als de voorgaande delen.
True. Dat is wel vaker zo met grote namen. CoD krijgt ook nog steeds hoge cijfers terwijl dat nergens op slaat.
pi_130886945
quote:

[..]

Denk ivm focussen op je doelwit.
ik heb er vertrouwen in dat dit spel gewoon supervet gaat worden
pi_130886961
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Is inderdaad het display model en zeer waarschijnlijk de eerste echte foto's, in tegenstelling tot het zoveelste nepdoosje dat elke dag gepost wordt. :')

Meerdere verkopers beweren al dat 'hun winkel' dezelfde dingen heedt ontvangen. Meestal shippen ze die tegelijkertijd met de echte doosjes.
Deze zullen ze misschien ook wel gebruiken als hoesjes, je hebt geen dozen vol nep hoesjes nodig lijkt mij.
De discs zitten bij een volgende zending, dus nog niks te zien hier
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 16:40:54 #25
231686 budvar
budvar
pi_130886989
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Best bereik dan
SPOILER
Hij deed het niet meer natuurlijk en die primera zit nog geen 200 meter van mijn huis. :P
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')