SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Best bereik danquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef budvar het volgende:
[..]
Die gioteck die ik eerder linkte weegt echt niets, na 2 minuten heb je het helemaal niet in de gaten meer.
Stond zelfs al eens in de primera met dat ding op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
waarom zijn de meeste fan van Michael?
die halve zool in de bosjes is toch wel het vetste lijkt me
Franklin mah niggaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
waarom zijn de meeste fan van Michael?
die halve zool in de bosjes is toch wel het vetste lijkt me
Eindelijk wat? een hoesjequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk.
Die bomen waren zo kut altijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoe de framerate gaat worden. San Andreas was magertjes aan het einde van de PS2 era, ook bomen die nog gerendered moesten worden als je met een vliegtuig vloog.
Reviews hebben gezegd dat ze nergens stutter hebben gezien, ook niet met wisselen van characters. Draw distance was ook indrukwekkend, alleen tijdens het snipen werd dat minder ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoe de framerate gaat worden. San Andreas was magertjes aan het einde van de PS2 era, ook bomen die nog gerendered moesten worden als je met een vliegtuig vloog.
Game ligt dus al bij sommige retailers in het magazijn.quote:
Dat zei het IGN artikel ja. Moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien. Volgens mij valt popup en inkakkende framerate niet te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Reviews hebben gezegd dat ze nergens stutter hebben gezien, ook niet met wisselen van characters. Draw distance was ook indrukwekkend, alleen tijdens het snipen werd dat minder ofzo
Reviewers zijn nu wel erg slecht. Kijk maar naar Rome 2, bijna iedereen geeft het een 9/10 maar de veranderingen zijn enorm slecht en er zijn enorm veel bugs.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Reviews hebben gezegd dat ze nergens stutter hebben gezien, ook niet met wisselen van characters. Draw distance was ook indrukwekkend, alleen tijdens het snipen werd dat minder ofzo
Zit geen disc in hequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Game ligt dus al bij sommige retailers in het magazijn.
Als het spel zonder update te starten is kunnen we waarschijnlijk dit weekend de eerste gameplay leaks verwachten.
Ja ongetwijfeld echter ga ik ervan uit (en hoop ik vooral) dat het stukken beter loopt dan IVquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat zei het IGN artikel ja. Moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien. Volgens mij valt popup en inkakkende framerate niet te voorkomen.
Dat lijkt me ook niet met zo'n omgeving. In GTA 4 kon dat hier en daar wel storend zijn, maar dat is volgens mij ook wel redelijk te verhelpen als je 'm installeert. In RDR kan ik het me iig niet herinneren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat zei het IGN artikel ja. Moet het eerlijk gezegd allemaal nog maar zien. Volgens mij valt popup en inkakkende framerate niet te voorkomen.
Mag het wel hopen na 5jaar ja. Alleen IGN vertrouw ik niet zo als het op technische dingen aankomt. En de hype is enorm groot, kijk bij GTA4. Game kreeg overal 10en maar als je terugkijkt was het eigenlijk helemaal niet zo goed als de voorgaande delen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld echter ga ik ervan uit (en hoop ik vooral) dat het stukken beter loopt dan IV
Is inderdaad het display model en zeer waarschijnlijk de eerste echte foto's, in tegenstelling tot het zoveelste nepdoosje dat elke dag gepost wordt.quote:
True. Dat is wel vaker zo met grote namen. CoD krijgt ook nog steeds hoge cijfers terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Mag het wel hopen na 5jaar ja. Alleen IGN vertrouw ik niet zo als het op technische dingen aankomt. En de hype is enorm groot, kijk bij GTA4. Game kreeg overal 10en maar als je terugkijkt was het eigenlijk helemaal niet zo goed als de voorgaande delen.
Denk ivm focussen op je doelwit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze zullen ze misschien ook wel gebruiken als hoesjes, je hebt geen dozen vol nep hoesjes nodig lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is inderdaad het display model en zeer waarschijnlijk de eerste echte foto's, in tegenstelling tot het zoveelste nepdoosje dat elke dag gepost wordt.
Meerdere verkopers beweren al dat 'hun winkel' dezelfde dingen heedt ontvangen. Meestal shippen ze die tegelijkertijd met de echte doosjes.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Best bereik danHij deed het niet meer natuurlijk en die primera zit nog geen 200 meter van mijn huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |