Toen ik het schreef dacht ik "Hmm, Yann valt eigenlijk best mee."quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef bellelena het volgende:
Jemig RFR, die hebben flink geknutseld!
Yann, op z'n Frans is dan wel een zwak van mij, als dat tot de trashy namen behoort
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:51 schreef Pvoesss het volgende:
Net bij de vk echt gewoon 4x jan en 4x evi..
origineel zijn ze niet in voIendam![]()
En dan hebben ze ook nog eens allemaal dezelfde achternamen daar
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee 2 gezinnen
vind ik ook hoor, al heeft Lucy wel erg veel weg van Lex zijn tweede naammaar toen wisten we nog niet dat er een derde zou komen.
Andy is mijn paupernaamzwakquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ken zusjes die Mandy, Sandy en Kimberley heten. Helaas heet het broertje geen Andyen Kimberley was beter een Candy geweest. Maar ja.
Ik vind het zo erg de namen daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik las Jan en ik dacht hee dat moet wel in Volendam zijn
Oh dan is Candy de mijnes , maar ik vind Candy totaal niet pauper.quote:
Mi.ro vind ik best ok. Duurde ff voor ik doorhad dat beide eerste namen gewoon fonetische versies van andere tokkienamen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef RunForrestRun het volgende:
Kennissen van vriendlief hebben onlangs een tweeling gekregen met de prachtige namen J.owi S.anti R.eece en D.evi L.ivay M.iro.
Haar tweede naam stond op nummer 2. bij Elin, ook wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh maar ergens is het stiekem best wel leuk dat je voornaam afgeleid lijkt uit de tweede naam van je grote broer denk ik. Toen wij ons broertje nog kregen was ik 12 en mijn gezuster 10 en als ie een meisje was geweest waren onze namen mss haar tweede en derde naam geworden. Wij hadden samen de voornaam bedacht.
Lou of Louise, de vierde noem je maar naar mij dan stuur ik nog meer kaarten!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Haar tweede naam stond op nummer 2. bij Elin, ook wel leuk
nummer 4 wordt vast Loek of Lily
een meisje Marylouquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lou of Louise, de vierde noem je maar naar mij dan stuur ik nog meer kaarten!
quote:
't ging me ook meer om Mandy, Sandy, Candy en Andyquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan is Candy de mijnes , maar ik vind Candy totaal niet pauper.
Oh! Hierdoor zie ik t pas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mi.ro vind ik best ok. Duurde ff voor ik doorhad dat beide eerste namen gewoon fonetische versies van andere tokkienamen zijn.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Hierdoor zie ik t pas.net als Livay door anderen als Levi geschreven wordt denk ik nu.
Ach, vertrashing, het interesseert me werkelijk niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kayleigh.
Als de oudste een meisje was geweest had hij zo geheten... maar goed we hebben het over 1991, toen was die naam nog niet vertrashed, en was het nog gewoon het nummer van het liedje van Marillion
Het heeft me wel geleerd (zeker voor een meisje) liever een klassieke naam te kiezen, dat maakt de kans op vertrashing kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |