Nou ja Medieval 2 viel op zich nog wel mee, zeker in vergelijk met Empire:TW. Tering wat was die slecht in het begin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ach ja, uiteindelijk waren alle Total War spellen na de eerste rome op release kut dus het komt wellicht nog wel goed.
Volgens mij is het alleen maar voordelig voor jezelf als je op het laatste moment ook aanvalt in plaats van de charge gewoon opvangt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef over_hedge het volgende:
Waarom gooien ze hun javlin alleen als ze aanvallen? Beetje jammer. Is handig als je in een line staat en de tegenstander op je af komt rennen dat iedereen zijn javlin gooit. maar dat is nu dus niet zo
Ja klopt. Maar soms ben ik ergens anders bezig en ben ik niet altijd optijd. Dus zou fijn zijn als ze dan wel uit zich zelf gooien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen maar voordelig voor jezelf als je op het laatste moment ook aanvalt in plaats van de charge gewoon opvangt.
Legendary en zulke grote legers en dan in 5 minuten klaar zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hij speelde op Legendary
Nee denk ik niet, die kwamen altijd heel tof met 4 units tegen je full stack vechten om hun stad terug te krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef Silv het volgende:
Oh tof. Een factie die al z'n steden kwijt was viel ipv zijn originele stad een stad aan waar niemand in zat. Was dit altijd al zo of is dat met die patch gekomen?
LOLquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef over_hedge het volgende:
ik had me net toch een bug
(oh en ja ik speel hier op lownormaal op high maar was benieuwd of de turns dan sneller zouden gaan.
Een fort in het water
[ afbeelding ]
En de ai wilde er heen gaan
[ afbeelding ]
Er is een patch nu btw
Had ik ervoor soms ook al.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef Silv het volgende:
Oh tof. Een factie die al z'n steden kwijt was viel ipv zijn originele stad een stad aan waar niemand in zat. Was dit altijd al zo of is dat met die patch gekomen?
Ga maar vast naar een Titan kijken dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Thrilled het volgende:
Wie hier kan de game volle bak/maximum specs draaien (probleemloos)? Wil je dan ook even je systeem-specs melden:P Toch maar eens uitkijken naar nieuwe hardware..
Via Steam downloadt je het spel ja, mag je gerust zeggen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:51 schreef Geerd het volgende:
Nou heb hem even gedownload(dat mag ik toch wel zeggen???), vanmiddag eens kijken bevalt het koop ik hem.
Ja en nee, op een enkele core (want geen SLI) draait de game me alles open op 48 frames. Ik zou als ik jou was eerst eens wachten op wat optimalisatie patches voordat je voor een nieuwe gpu gaat kijken, de game moet makkelijk te runnen zijn op een midrange kaart..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Thrilled het volgende:
Wie hier kan de game volle bak/maximum specs draaien (probleemloos)? Wil je dan ook even je systeem-specs melden:P Toch maar eens uitkijken naar nieuwe hardware..
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Via Steam downloadt je het spel ja, mag je gerust zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |