Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Mwah, ik had vanaf het begin al zoiets van, dit is wel heel erg productiewerk. Dat vind ik zonde, maar kan niet anders met zoveel gasten op een avond. Aan de andere kant is het wel een prachtig bedrijf, geweldige locatie, de meeste mensen zijn erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goh, klinkt weer gezellig, ik dacht dat je het naar je zin had?
En iemand niet mogen mag geen reden zijn tot ontslag
Klinkt niet als een blijvertje zo nee..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah, ik had vanaf het begin al zoiets van, dit is wel heel erg productiewerk. Dat vind ik zonde, maar kan niet anders met zoveel gasten op een avond. Aan de andere kant is het wel een prachtig bedrijf, geweldige locatie, de meeste mensen zijn erg vriendelijk.
Maar het is gewoon teveel voor mij, kan het tempo niet bijhouden. En ik vind het heel erg vervelend dat als ik iets vraag, dat mijn chef dan net doet alsof ik achterlijk ben en het altijd vervelend is als ik iets vraag.
En ik vind het gewoon vervelend om rond middernacht thuis te komen en overdag de hele ochtend alleen thuis te zitten en mezelf te vervelen. Dus horeca is niet mijn ding, maar ik wil nu in ieder geval het jaar afmaken, de diploma halen en iets anders verzinnen.
Hier trekt de zon ook weg, en het was voorspelt, dikke regenbuien met mogelijk wat onweer..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus het regent hier kei hard
daar gaat de zonnige vrijdag die ze me beloofd hadden
Wees blij, die warmte is echt niets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus het regent hier kei hard
daar gaat de zonnige vrijdag die ze me beloofd hadden
Ik heb het echt niet warm ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, die warmte is echt niets.
Hier is het bewolkt, dat is prima.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet warm ofzo.
Is gewoon lekker weer.
Ik ben gek op warmtequote:Op vrijdag 6 september 2013 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, die warmte is echt niets.
Yaaaaay!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck, ik word ineens gebeld dat ik een bbq gewonnen heb.
En je had twi al een bbq gegeven toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je had twi al een bbq gegeven toch?
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Een Weber, dit is een Boretti. Ik wist van niets, ze had al mijn gegevens al en belde alleen om te vragen wanneer ze konden leveren omdat het een groot pakket is en er iemand thuis moet zijn. Maar ik heb wel een keer mee gedaan met zo'n online prijsvraag.
en dan zeg jij dat je niks hebt gekocht?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.
Nah, ik kijk nu op de website, het staat er ook gewoon. super tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.
Wat ga je nu doen met 2 bbq's?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Een Weber, dit is een Boretti. Ik wist van niets, ze had al mijn gegevens al en belde alleen om te vragen wanneer ze konden leveren omdat het een groot pakket is en er iemand thuis moet zijn. Maar ik heb wel een keer mee gedaan met zo'n online prijsvraag.
bewijs het maar, factuur is naar jou gestuurd. Afleveradres is 9 van 10 keer een postbus onder valse naam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan zeg jij dat je niks hebt gekocht?
congratz met bbqquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik kijk nu op de website, het staat er ook gewoon. super tof.blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |