Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Mwah, ik had vanaf het begin al zoiets van, dit is wel heel erg productiewerk. Dat vind ik zonde, maar kan niet anders met zoveel gasten op een avond. Aan de andere kant is het wel een prachtig bedrijf, geweldige locatie, de meeste mensen zijn erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goh, klinkt weer gezellig, ik dacht dat je het naar je zin had?
En iemand niet mogen mag geen reden zijn tot ontslag
Klinkt niet als een blijvertje zo nee..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah, ik had vanaf het begin al zoiets van, dit is wel heel erg productiewerk. Dat vind ik zonde, maar kan niet anders met zoveel gasten op een avond. Aan de andere kant is het wel een prachtig bedrijf, geweldige locatie, de meeste mensen zijn erg vriendelijk.
Maar het is gewoon teveel voor mij, kan het tempo niet bijhouden. En ik vind het heel erg vervelend dat als ik iets vraag, dat mijn chef dan net doet alsof ik achterlijk ben en het altijd vervelend is als ik iets vraag.
En ik vind het gewoon vervelend om rond middernacht thuis te komen en overdag de hele ochtend alleen thuis te zitten en mezelf te vervelen. Dus horeca is niet mijn ding, maar ik wil nu in ieder geval het jaar afmaken, de diploma halen en iets anders verzinnen.
Hier trekt de zon ook weg, en het was voorspelt, dikke regenbuien met mogelijk wat onweer..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus het regent hier kei hard
daar gaat de zonnige vrijdag die ze me beloofd hadden
Wees blij, die warmte is echt niets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus het regent hier kei hard
daar gaat de zonnige vrijdag die ze me beloofd hadden
Ik heb het echt niet warm ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, die warmte is echt niets.
Hier is het bewolkt, dat is prima.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet warm ofzo.
Is gewoon lekker weer.
Ik ben gek op warmtequote:Op vrijdag 6 september 2013 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, die warmte is echt niets.
Yaaaaay!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck, ik word ineens gebeld dat ik een bbq gewonnen heb.
En je had twi al een bbq gegeven toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je had twi al een bbq gegeven toch?
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef Myraela het volgende:
oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Een Weber, dit is een Boretti. Ik wist van niets, ze had al mijn gegevens al en belde alleen om te vragen wanneer ze konden leveren omdat het een groot pakket is en er iemand thuis moet zijn. Maar ik heb wel een keer mee gedaan met zo'n online prijsvraag.
en dan zeg jij dat je niks hebt gekocht?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.
Nah, ik kijk nu op de website, het staat er ook gewoon. super tof.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Uitkijken voor oplichtingspraktijken. Ze bellen op voor een onderzoek, gewonnen prijs oid en vragen dan naar NAW-gegevens. Weken later krijg jij een acceptgiro of factuur en moet jij betalen.
Wat ga je nu doen met 2 bbq's?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Een Weber, dit is een Boretti. Ik wist van niets, ze had al mijn gegevens al en belde alleen om te vragen wanneer ze konden leveren omdat het een groot pakket is en er iemand thuis moet zijn. Maar ik heb wel een keer mee gedaan met zo'n online prijsvraag.
bewijs het maar, factuur is naar jou gestuurd. Afleveradres is 9 van 10 keer een postbus onder valse naam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan zeg jij dat je niks hebt gekocht?
congratz met bbqquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik kijk nu op de website, het staat er ook gewoon. super tof.blij.
Misschien moet ik dat dan ook maar gaan doen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Helaas komt het steeds vaker voor en is het zo simpel.
whut?quote:
Ik ga comics zitten lezen en na een tijdje (een aantal uur) besef ik me dat ik beter maar wat kan eten of drinken. Maar het is zo moeilijk om je dan los te rukken van dat scherm.quote:
neem een vriendjequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga comics zitten lezen en na een tijdje (een aantal uur) besef ik me dat ik beter maar wat kan eten of drinken. Maar het is zo moeilijk om je dan los te rukken van dat scherm.
Ik heb een vriend, hij heeft avonddienst.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neem een vriendje
die kan het dan om de zoveel uur brengen
Een of andere webcomic waar ik via via op terecht ben gekomen. Niet hoogstaand, maar wel vermakelijk.quote:
neem een extra vriendjequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, hij heeft avonddienst.
[..]
Een of andere webcomic waar ik via via op terecht ben gekomen. Niet hoogstaand, maar wel vermakelijk.
Naughty girl.quote:
Neeeeee. Ik probeer af te vallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eentje die bij Domino's werkt.
nee joh dat gaat toch snel vervelen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eentje die bij Domino's werkt.
Jammer dat Myra geen man is dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat gaat toch snel vervelen?
Een kok of op zijn minst eens die koken als serieuze hobby heeft
Lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeeee. Ik probeer af te vallen.
Trouwens al heeeeel lang geen pizza gegeten.
Ik denk dat het maar goed is. Anders zou twi het minder leuk vinden.quote:
Vriendinnetje is toch ook leuk?quote:
oke dan duurt het niet lang voor het hier isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
van het terras afgeregend![]()
kutleven
Nou ja, het ging een beetje heen en weer. Eerst vijf kilo eraf, toen weer 2,5 eraan en nu zijn die er weer bijna helemaal af. Heb me ingeschreven bij een sportschool, waar ze ook een zwembad hebben. Dus ben van plan om vijf keer per week te trainen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het een beetje?
Ik probeer iig eens te koken nu ik nieuw woon.
Gaat tot nu toe goed.
[..]
Ik denk dat het maar goed is. Anders zou twi het minder leuk vinden.
bbqquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke dan duurt het niet lang voor het hier is
Dan maar wat later bbqen
Het gaat toch om mijn plezier?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vriendinnetje is toch ook leuk?
leuker voor je vriend ook
Bazig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bbq
ik heb voor vanavond risotto met sugersnaps & scampi's op het menu
Sugersnaps zijn goddelijk inderdaadquote:
trust me, vrouwen geven haast nog meer plezier!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat toch om mijn plezier?
Kokende mannen.
Keurig, keurig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het ging een beetje heen en weer. Eerst vijf kilo eraf, toen weer 2,5 eraan en nu zijn die er weer bijna helemaal af. Heb me ingeschreven bij een sportschool, waar ze ook een zwembad hebben. Dus ben van plan om vijf keer per week te trainen.
Het feit dat het me maandelijks geld kost is op zich wel een goede motivatie.
die vegalappen zijn echt smerigquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Wij eten krieltjes uit de oven, bietjes en een vega lapdingetje
Ik kwam ze voor het eerst tegen in een Aziatisch recept. Dus in de winkel gekeken, zag er wel uit als iets wat ik zou lusten. Dus meegenomen en ze waren heerlijk. Ik ben dol op groente die knapperig zijn en een bite hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sugersnaps zijn goddelijk inderdaadEn anders koop je ze alleen maar al om de naam
![]()
mijn 1e keer met die krengen![]()
MAM! wat eten we vandaag!? Sugersnaps Aldo! Whut?![]()
en dan zijn het groenten
I don't see it.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trust me, vrouwen geven haast nog meer plezier!
En hoe staat het met jouw sixpack?quote:
ik lust groentes die snappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kwam ze voor het eerst tegen in een Aziatisch recept. Dus in de winkel gekeken, zag er wel uit als iets wat ik zou lusten. Dus meegenomen en ze waren heerlijk. Ik ben dol op groente die knapperig zijn en een bite hebben.
Ik ben wel wat gewend. En ik ga niet elke dag hetzelfde doen natuurlijk, dat wordt zo saai. Op maandag pilates erbij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef Myraela het volgende:
5 keer per week is wel meteen veel hoor.
Maar je zou Dqod doen toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't see it.Ik heb niet zoveel met de meeste vrouwen.
[..]
En hoe staat het met jouw sixpack?
Nouja, lichamelijk is het best te doen, maar om het vol te houden lijkt het me wel veel. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. En ik ga niet elke dag hetzelfde doen natuurlijk, dat wordt zo saai. Op maandag pilates erbij.
pontus pilates pafquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. En ik ga niet elke dag hetzelfde doen natuurlijk, dat wordt zo saai. Op maandag pilates erbij.
sommige wel ja, maar er zijn een paar wel okequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die vegalappen zijn echt smerig![]()
of je eet gewoon vleeschquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige wel ja, maar er zijn een paar wel oke
Laat mij het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
I don't see it.Ik heb niet zoveel met de meeste vrouwen.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je zou Dqod doen toch?
Sixpack is er nog niet. Maar armspieren, borst en schouders ontwikkelen zich aardig.
Ik heb tijd genoeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, lichamelijk is het best te doen, maar om het vol te houden lijkt het me wel veel. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben.
is je pener ook al gekrompen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je zou Dqod doen toch?
Sixpack is er nog niet. Maar armspieren, borst en schouders ontwikkelen zich aardig.
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, lichamelijk is het best te doen, maar om het vol te houden lijkt het me wel veel. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben.
Ik hoop niet dat je serieus denkt dat door sporten je pener krimpt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is je pener ook al gekrompen?
Nog meer?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is je pener ook al gekrompen?
Geen pics.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel.Haar persoonlijkheid spreekt me sowieso aan.
Pics?
Ik vind het soms wel meevallen, sommige groentenburgers zijn wel lekker. De producten die op een vlees zouden moeten lijken vind ik alleen altijd tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die vegalappen zijn echt smerig![]()
Bij bodybuilding wel, komt door al dat testosteron, no jokequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus denkt dat door sporten je pener krimpt.
ja dat heb ik nou ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel meevallen, sommige groentenburgers zijn wel lekker. De producten die op een vlees zouden moeten lijken vind ik alleen altijd tegenvallen.
Wel van het eindresultaat. Zoiets moet je showen. Ga ik ook doen. KPD volspammen met mijn nieuwe, atletische lichaam en zo.quote:
Risotto met sugersnaps en scampi'squote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg morgen onverwacht iemand te eten dus ik moet nog iets heeeeel indrukwekkends verzinnen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel van het eindresultaat. Zoiets moet je showen. Ga ik ook doen. KPD volspammen met mijn nieuwe, atletische lichaam en zo.
Nee, dat komt door dingen die je in je lichaam spuit, zoals anabolen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij bodybuilding wel, komt door al dat testosteron, no joke
ik krijg mijn social life nu al niet goed voor elkaar vanwege druktequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik sport ook 5x per week hoor![]()
is prima te doen, zowel lichamelijk als que planning, alleen je social life gaat er soms wel redelijk op achteruit
Eindresultaat wel, wellicht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel van het eindresultaat. Zoiets moet je showen. Ga ik ook doen. KPD volspammen met mijn nieuwe, atletische lichaam en zo.
Ik hoop dat je snapt dat het een grap was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindresultaat wel, wellicht.
Maar niet in KPD, want dat vind ik niet chill.
beter plannenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg mijn social life nu al niet goed voor elkaar vanwege drukte
Maar die heeft er ook wel prijskaartjes aan hangen. Wat het als niet-vegetariër het nooit waard maakt. Terwijl van die kaas of groenteburgers vind ik gewoon wel lekker soms.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook!
Hoewel de vegetarische slager wel weer echt toffe dingen heeft
vega bitterballen
maar ik eet zelf geen scampi'squote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Risotto met sugersnaps en scampi's
en dat serveren met een goede witte wijn
wordt er wel eens in jouw lichaam gespoten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat komt door dingen die je in je lichaam spuit, zoals anabolen.
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat het een grap was.
Risotto met sugarsnaps is wel lekker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Risotto met sugersnaps en scampi's
en dat serveren met een goede witte wijn
hmm, zalmpakketjes met boursin en dan heb ik een te ziek recept voor aardappels uit de oven, klein broccolitje erbij koken en voiláquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik eet zelf geen scampi's
En risotto vind ik zelf maar saai eigenlijk
Wijn zal ik maar wel halen
had gisteren een super heerlijke wijn
een kaastosti?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
De kunst is om vegetarisch te koken zonder vleesvervangers.
Domme vraag. Next!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wordt er wel eens in jouw lichaam gespoten?
Tsss. Waar zie je me voor aan?quote:
mensen die geen EPO gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Domme vraag. Next!
[..]
Tsss. Waar zie je me voor aan?
Ik doe 2 studies tegelijk en 1 daarvan versneldquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beter plannen
ik heb het geluk dat al mijn vrienden op uitwisseling of stage zijnben de enige hier
dus ik ben lonely tot aan januari
Nee. Veel werken met groenten en paddenstoelen. Noten en zaten. Niet per se met soja, zuiveldingen of tofu.quote:
de groentenburgers van de AH vind ik prima inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die heeft er ook wel prijskaartjes aan hangen. Wat het als niet-vegetariër het nooit waard maakt. Terwijl van die kaas of groenteburgers vind ik gewoon wel lekker soms.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe 2 studies tegelijk en 1 daarvan versneld
daarnaast maak ik 7x zoveel stage uren als ik zou moeten (serieus, ik overdrijf niet)
er valt niet zo veel te plannen want er is bijna geen tijd over
Wat moet ik met die shit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen die geen EPO gebruiken
zaten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Veel werken met groenten en paddenstoelen. Noten en zaten. Niet per se met soja, zuiveldingen of tofu.
Ja dat doe ik ook liever maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen als ik zin heb in krieltjes uit de ovenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Fera het volgende:
De kunst is om vegetarisch te koken zonder vleesvervangers.
O fuck. Zaden ofcourse.quote:
Use the internet. Of kijk naar kookprogramma's.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook liever maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen als ik zin heb in krieltjes uit de oven
soms doen we 2 groenten maar dat is natuurlijk ook niet altijd slim
Bij aardappel/groenten/vlees maaltijden is het wat lastig om dat te verzinnen ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook liever maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen als ik zin heb in krieltjes uit de oven
soms doen we 2 groenten maar dat is natuurlijk ook niet altijd slim
Ik eet natuurlijk ook geen zalmquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm, zalmpakketjes met boursin en dan heb ik een te ziek recept voor aardappels uit de oven, klein broccolitje erbij koken en voilá
Eén fout Aldo. Eén fout.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij gaat niet lekker vandaag ofwel?
bladerdeeg met een boterham met boursin dan ofzo?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik eet natuurlijk ook geen zalm
Ik zit te denken aan parmigiana omdat je dat ook gewoon al klaar kunt zetten en alleen even de oven in hoeft te schuiven
wat hapjes voor af en iets lekkers na en klaar
Sja,wat zullen we daar eens op zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Domme vraag. Next!
[..]
Tsss. Waar zie je me voor aan?
Suikerklontjequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil eigenlijk boodschappen doen, maar het regent
I am shocked.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja,wat zullen we daar eens op zeggen.
het punt is meer dat ik geen moeite heb met vega gerechten verzinnen of maken maar wel in avg maken zonder vquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Use the internet. Of kijk naar kookprogramma's.
Soms gebruiken ze dan dingen in vega gerechten waarvan ik denk: damn, daar had ik nooit aan gedacht.
Kiek 'm. Goat als unne speer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Suikerklontje
Ik ga nu mijn auto ophalen
haal je dan meteen mijn boodschappen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Suikerklontje
Ik ga nu mijn auto ophalen
goed bezigquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens had ik laatst koekjes van de lidl met gedroogde bessen. Verder waren het zaden. Waren erg lekkere koekjes.
En iedere ochtend yoghurt met oats.Allemaal groenten eten, mais, bonen, spinazie. Keigezonde boi, hier.
Waarom moeten er per se avg gerechten bij zitten dan? Ik ben daar sowieso niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het punt is meer dat ik geen moeite heb met vega gerechten verzinnen of maken maar wel in avg maken zonder v
Goed bezig broeder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens had ik laatst koekjes van de lidl met gedroogde bessen. Verder waren het zaden. Waren erg lekkere koekjes.
En iedere ochtend yoghurt met oats.Allemaal groenten eten, mais, bonen, spinazie. Keigezonde boi, hier.
Dafuq.quote:
Juist wel eten, en daarnaast proteïneshakes en creatine, zo rol ik ook gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig broeder.
Ik eet ook best gezond nu, maar sinds ik sport heb ik vaker trek. Geen idee of ik dan wel iets moeten eten (maar gezond) of dat gewoon uit moet zitten.
dat hoeft niet perse, ik had er gewoon zin in deze weekquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moeten er per se avg gerechten bij zitten dan? Ik ben daar sowieso niet zo'n fan van.
Kreatine.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Juist wel eten, en daarnaast proteïneshakes en creatine, zo rol ik ook gewoon
Ja, maar die pot proteïneshake is goedkoperquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreatine.En shakes zijn niet nodig. Je kan ook eieren en kwark eten voor je eiwitten.
Had ook liggen pompen gister (ijzer, geen vrouw) en had de hele avond honger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig broeder.
Ik eet ook best gezond nu, maar sinds ik sport heb ik vaker trek. Geen idee of ik dan wel iets moeten eten (maar gezond) of dat gewoon uit moet zitten.
Ja, ik vermoedde dat David de Shocker deed. Omdat je shocked was.quote:
je moet zorgen dat je een keer of 6 per dag eet en als het goed is, is dat prima te plannen op een manier waarop je na het sporten iets kunt pakkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig broeder.
van seks krijg ik wel ontzettende snack honger jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook liggen pompen gister (ijzer, geen vrouw) en had de hele avond honger.
[..]
Ja, ik vermoedde dat David de Shocker deed. Omdat je shocked was.
Ik hou niet zo van die rotzooi. Liever echt eten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar die pot proteïneshake is goedkoper
Wat heb je precies gepompt dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook liggen pompen gister (ijzer, geen vrouw) en had de hele avond honger.
[..]
Ja, ik vermoedde dat David de Shocker deed. Omdat je shocked was.
Ik eet ook zes keer per dag, maar het is niet genoeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je een keer of 6 per dag eet en als het goed is, is dat prima te plannen op een manier waarop je na het sporten iets kunt pakken
Misschien moet je dan meer etenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet ook zes keer per dag, maar het is niet genoeg.
Maar ik ben bang dat ik dan teveel binnen krijg om af te vallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan meer eten
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van seks krijg ik wel ontzettende snack honger ja
Jouw halters.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die rotzooi. Liever echt eten.
[..]
Wat heb je precies gepompt dan?
En nee, ik ben alleen en seksloos op het moment.
kwestie van uitrekenenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik dan teveel binnen krijg om af te vallen.
Je bent nog maagd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
[..]
Jouw halters.
Persoonlijk heb ik zo'n hekel aan calorieën tellen. Ik doe dat meer op gevoel.quote:
Ligt eraan hoe ze eruit zien. Versleten of nog zo goed als nieuw?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Noem eens een mooie prijs voor een set van studieboeken 2e hands: 11 boeken ongeveer
zganquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze eruit zien. Versleten of nog zo goed als nieuw?
ja maar misschien zit je er nu wel enorm naastquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik zo'n hekel aan calorieën tellen. Ik doe dat meer op gevoel.
Ja toch. Ik bewaar mezelf voor Lokje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent nog maagd?
Nog steeds ja?Zit er al maximaal gewicht op? Wissel je wel regelmatig genoeg van schema?
Neequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haal je dan meteen mijn boodschappen?
Ik heb voor die van mij naar de nieuwprijs gekeken en ben toen op 2/3 gaat zitten. Ze zijn bijna allemaal verkocht. En het hele pakket toen voor 10% korting aangeboden.quote:
ik heb er 200 voor gevraagd nuquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb voor die van mij naar de nieuwprijs gekeken en ben toen op 2/3 gaat zitten. Ze zijn bijna allemaal verkocht. En het hele pakket toen voor 10% korting aangeboden.
Dat is ook wel weer waar. Ik zal erover nadenken. Als ik iets koop, kijk ik vaak wel wat er allemaal in zit. Niet zo zeer de kcal, maar vooral de voedingsstoffen. Of het überhaupt wel iets toevoegt aan je eetpatroon. Sommige dingen zijn echt absoluut waardeloos.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar misschien zit je er nu wel enorm naast
als je het 5x doet of zo heb je wel een beter beeld en hoef je het echt niet steeds te doen
Dan zou ik daar inderdaad nog mee wachten. Hoeveel kan je nu hebben per halter?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch. Ik bewaar mezelf voor Lokje.
Nouja, meer alweer.![]()
Nee, maximaal gewicht doet pijn aan de pezen.
Dus ze zijn derdehands?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er 200 voor gevraagd nu![]()
eigenlijk te weinig maargoed, anders happen ze ook maar stof100 ekkies met niets doen
want ik kocht het pakket over van iemand anders voor 100
technisch gezien welquote:
You bastard.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
technisch gezien wel![]()
maar dat weet hij niet, want het zijn nog wel de goede edities en er is nooit in geschreven ofzo en gewoon met goede care voor gezorgd
Sterkte.quote:
Heb je zulke grote tieten?quote:
7,5.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Ik zal erover nadenken. Als ik iets koop, kijk ik vaak wel wat er allemaal in zit. Niet zo zeer de kcal, maar vooral de voedingsstoffen. Of het überhaupt wel iets toevoegt aan je eetpatroon. Sommige dingen zijn echt absoluut waardeloos.
[..]
Dan zou ik daar inderdaad nog mee wachten. Hoeveel kan je nu hebben per halter?
ik heb 1 bh 3x gekocht omdat hij zo fijn was en ik dan niet zo snel weer opzoek zou moetenquote:
Ik hekel ze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Fascination het volgende:
Ik moet een strapless bh vinden, maar die dingen zitten voor geen meter.
Netjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zulke grote tieten?
[..]
7,5.
Nee.quote:
keur je dan ook meteen even mijn tangaslipjes?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
Vakantie
Ik ga wel mee shoppen met de dames hoor, dan keur ik ze wel
Jij snapt het niet. Het gaat erom hoe ze voelen, dat kun jij niet weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
Vakantie
Ik ga wel mee shoppen met de dames hoor, dan keur ik ze wel
Dit is echt een inkoppertjequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Het gaat erom hoe ze voelen, dat kun je jij niet weten.
Nee daar begin ik niet aan hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
keur je dan ook meteen even mijn tangaslipjes?
O, damn it. Waz met mij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is echt een inkoppertje
Zucht, oke, ik zal ook voelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Het gaat erom hoe ze voelen, dat kun je jij niet weten.
Dus je trekt er een aan en vertelt hoe die zit? That'd be great.quote:
Nee.quote:
ik zie gewoon tetten hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat om dit shirtje. Als je de bandjes ziet is het niet erg mooi.
Ja maar mijn manboobs zijn maar een cupje A hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je trekt er een aan en vertelt hoe die zit? That'd be great.
niet als het voor onder 1 jurkje is dat je 1x per maand draagtquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hangen ze binnen 10 jaar op de grond joh
Zal niet echt staan nee...quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Pas wel op, want je wilt niet dat ze onder het jurkje vandaan komenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als het voor onder 1 jurkje is dat je 1x per maand draagt
Sja,quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denkt iedereen dat ik alleen maar neuk de hele dag?
quote:
Kan wel zonder BH, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hater.quote:
Nee, dan zwabberen m'n tieten zo heen en weer.quote:
Dat willen we niet zien neequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dan zwabberen m'n tieten zo heen en weer.
Daarom strapless bh slimmequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat shirtje is niet ontworpen om daaronder nog iets te laten zien lijkt me
Sexy toch.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dan zwabberen m'n tieten zo heen en weer.
quote:
Strings natuurlijk.quote:
Karma Chameleon.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef Fera het volgende:
Iemand nog goede work out nummers? Ik heb er nu 26.
Red, gold and green?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef Fera het volgende:
quote:
Die vond ik vroeger als kind zo leuk. Al begreep ik toen nog niks van de tekst.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja. Altijd zo vrolijk van.
Roisin Murphy, Justice, Calvin Harris, David Guettaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef Fera het volgende:
Calvin Harris staat er al twee keer in, maar verder ben ik meer van de rock.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Roisin Murphy, Justice, Calvin Harris, David Guetta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
Pic van het koekblik.En waar zit de pussymagnet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Die nam de fotoquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En waar zit de pussymagnet?
Ziet die parkeerplaats eruit als een parkeerplaats bij een autozaak?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was de verkoper een pimp ja?
kan toch een 2ehandsje zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ziet die parkeerplaats eruit als een parkeerplaats bij een autozaak?
Is het ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan toch een 2ehandsje zijn
Als het goed is ben ik klaar met mijn opleiding dan, dus laten we het hopenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wie kan er nou op z'n 21e een spiksplinternieuwe auto kopen?
Dus als je klaar bent met je opleiding, dan kan je een nieuwe auto kopen? Wat is dat voor een logicaquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik klaar met mijn opleiding dan, dus laten we het hopen
Nou, ik ga er wel vanuit dat ik eigenlijk meteen een baan kan krijgenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je klaar bent met je opleiding, dan kan je een nieuwe auto kopen? Wat is dat voor een logica
Ik zou dat idee maar snel aan de kant zetten. Genoeg afgestudeerden die geen baan kunnen vinden hoor. En ik denk dat je liever een fatsoenlijk huis hebt, dan een nieuwe waggel onder je kontquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik ga er wel vanuit dat ik eigenlijk meteen een baan kan krijgennieuwe baan = nieuwe waggel
Ik blijf liever nog even in een studentenhuis wonenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou dat idee maar snel aan de kant zetten. Genoeg afgestudeerden die geen baan kunnen vinden hoor. En ik denk dat je liever een fatsoenlijk huis hebt, dan een nieuwe waggel onder je kont
Chickies hosselen met je gloednieuwe BMW en dan naar een studentenhuis rijdenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even in een studentenhuis wonenlekker goedkoop
en het wordt toch wel een rommel
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
Niks mis met nog een half jaartje te blijven zitten in je studenten huis
Het idee dat je meteen een baan vind is wel een tikje naïef
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chickies hosselen met je gloednieuwe BMW en dan naar een studentenhuis rijden
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
Een goede opleiding is geen garantie voor een baan, vriend.
Ik heb ook een goede opleiding met 9ens voor mijn stage etc en ik zit ook thuisquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik heb gewoon een goede opleiding
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook een goede opleiding met 9ens voor mijn stage etc en ik zit ook thuis
als er geen werk is, kom je er ook niet met een stapel goede diploma's
Dit was serieusquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor uitkeringstrekker kennelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]VrachtwagenchauffeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poosje terug was er toch ook een dude die de uni met allemaal 9'ens en 10'en had afgerond en buschauffeur werd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe dan is de diploma inflatie nog erger dan ik dacht
Vrachtwagen chauffeurs die naar de uni gaan
gewerkt in de cafetaria en heel hard gezweet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan dan als je nu al zo moe bent dat je naar bed wil?
ctrl+alt+del misschien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, hij heeft avonddienst.
[..]
Een of andere webcomic waar ik via via op terecht ben gekomen. Niet hoogstaand, maar wel vermakelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe dan is de diploma inflatie nog erger dan ik dacht
Vrachtwagen chauffeurs die naar de uni gaan
dat was een gast van mijn middelbare schoolquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poosje terug was er toch ook een dude die de uni met allemaal 9'ens en 10'en had afgerond en buschauffeur werd?
Goed eten en veel drinken, dan kan je er weer tegenaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
gewerkt in de cafetaria en heel hard gezweet.
het kan goed zijn dat ik weer in bed ga FOK!en.
Lol. Cool.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de webcomic schat..
http://www.cad-comic.com/cad/
Je treedt in zijn voetsporen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
dat was een gast van mijn middelbare school
de porto hielp ook niet veelquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed eten en veel drinken, dan kan je er weer tegenaan.
Zoals zoveel comics.quote:
Goed bezig. T is de laatste dagen druk geweest, heb het dus vast gemist... Hoe is het met de schone deerne?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Proost broeder, ik trek er ook nog 1 open
begin er aub niet overquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Goed bezig. T is de laatste dagen druk geweest, heb het dus vast gemist... Hoe is het met de schone deerne?
Nu moet ik gelijk denken aan Carmen Waterslagers...quote:
hahaha jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nu moet ik gelijk denken aan Carmen Waterslagers...
Door de voorruit van die bitch d'r huis/auto.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb hier ook nog 2 flessen port, maar ik raak dat spul dus gewoon niet aan
lekker! kaasplankje er bij en zoquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb hier ook nog 2 flessen port, maar ik raak dat spul dus gewoon niet aan
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de voorruit van die bitch d'r huis/auto.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker! kaasplankje er bij en zo
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja en dan?in mijn eentje een plank kaas wegvreten terwijl ik me volgiet met port?
![]()
best een puik plan eigenlijk![]()
Nodig Rhubarb dan uit..quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja en dan?in mijn eentje een plank kaas wegvreten terwijl ik me volgiet met port?
![]()
Dat is heel iets anders..quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rhubarb is altijd welkom, dat weet ze al
ja bij een goede film of juist een enorm cheesy seriequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
kom dan hier langs, dan zitten we in ieder geval samen eenzaam te wezenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja bij een goede film of juist een enorm cheesy serie
dat is wat ik vanavond doe
Hete lesbische sletjes deel 16, daarvan is de clou veel beter dan deel 15quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook een zooi films gedownload, straks even kijken welke ik ga kijken
Lesbo-seks is niks aan om naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hete lesbische sletjes deel 16, daarvan is de clou veel beter dan deel 15
Ik las good vibratorsquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lesbo-seks is niks aan om naar te kijken
-Assault on Wall Street
-Hit and Run
-Good Vibrations (nee geen porno)
-Warrior
-Drinking Buddies
Oh en nog een aflevering van Suits die ik sowieso wil kijken
Is in ieder geval beter dan midget grannies deel 2.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hete lesbische sletjes deel 16, daarvan is de clou veel beter dan deel 15
Mede mogelijk gemaakt door FOK!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik las good vibratorsgodverdomme
ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is in ieder geval beter dan midget grannies deel 2.
Ik ben alleen niet eenzaamquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom dan hier langs, dan zitten we in ieder geval samen eenzaam te wezen
helemaal naar 010quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet eenzaamIk ben blij met een avondje rust
en hier is vast ook heel ver weg
Is altijd wel vervelend om daar naar toe te moetenquote:
ja, pauperstadquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is altijd wel vervelend om daar naar toe te moeten
Dan heb ik na de kaasplanken ook nog een extra lekker toetje voor jequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is voor mij toch nog best een beetje reizen hoor
niet zo veel als groningen of zo, maar ook niet op de fiets te doen of zo
Woar kommie weg dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is voor mij toch nog best een beetje reizen hoor
niet zo veel als groningen of zo, maar ook niet op de fiets te doen of zo
Vanillevla.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb ik na de kaasplanken ook nog een extra lekker toetje voor je
Smooth Aldoquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2-keer-in-de-reet-koekjes![]()
[ afbeelding ]
witte room die ik uit je piemel moet zuigen zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |