Zal wel laatste getuigen van zijn held zijn.quote:
Heb je ook maar van horen zeggen.quote:
Dat was saddam hussein ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:39 schreef richolio het volgende:
'Hij was geen bruut. Hij was geen monster.'
wat was ie wel ? Met zonder hooftledders ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat was saddam hussein ook.
Ok, ik bekijk het zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef arjan1212 het volgende:
als je het zo bekijkt was stalin de ergste die stuurde zijn eigen familie naar de goelag
Nou nee ik heb het even aan de binnenkant van mijn ogen bekeken en met die smiley ziet het hugo boss uniform er niet uitquote:
Klopt - hij was een heel normaal mens. Dat is juist het engste.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:39 schreef richolio het volgende:
Hoog IQ. In kunst geíntereseerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:08 schreef Grouch het volgende:
[..]
Klopt - hij was een heel normaal mens. Dat is juist het engste.
Dan ken je Dit en Dus niet.quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
Tong die zijn eigen topic verneukt, Topshow.
Militair gezien was het een ezel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef Eindbaas_ het volgende:
wel was het een genie op het vlak van economie en militaire strijdkrachten politiek.
Hij zat gewoon met zichzelf in de knoop qua geaardheid...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:39 schreef richolio het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |