SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kensei op 06-09-2013 13:36:15 ]
Nog 3 LP en dan zit ik ook in de promo's. Ik report botlane al bij voorbaat waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:55 schreef BobW het volgende:
Eerste promomatch naar Gold verloren, report bot lane
En de tweede ook verloren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
4/5 silver1 () komt ik in 3e potje (hadden met gemak eerste 2 gewonnen 50puntjes) een van mn oude matties tegen in enemy team, ik renekton tegen darius top (had gewoon fiddle moeten nemen ik weet het, daar rape ik alles mee in TT namelijk, renekton speel ik nog maar net een paar dagen
)
Anyways wij na een titanenstrijd verloren, leaved een van mn teammaten het team omdat hij boos is
echt faalheid x historieboeken.
Achja, boeiend verder. Maakt me eigenlijk niet veel uit waar ik uiteindelijk eindig, van mijn part blijf ik straks in goud, het gaat me allang niet meer om wat anderen er van denken, ik speel immers ook diablo 3 en straks gta 5 op de ps3 dus who the fuex cares rly.
Als anderen het wel wat boeit welke rank ik in S3 heb daar heb ik een kort antwoord op:Diablo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutspel..![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
4/5 silver1 () komt ik in 3e potje (hadden met gemak eerste 2 gewonnen 50puntjes) een van mn oude matties tegen in enemy team, ik renekton tegen darius top (had gewoon fiddle moeten nemen ik weet het, daar rape ik alles mee in TT namelijk, renekton speel ik nog maar net een paar dagen
)
Anyways wij na een titanenstrijd verloren, leaved een van mn teammaten het team omdat hij boos is
echt faalheid x historieboeken.
Achja, boeiend verder. Maakt me eigenlijk niet veel uit waar ik uiteindelijk eindig, van mijn part blijf ik straks in goud, het gaat me allang niet meer om wat anderen er van denken, ik speel immers ook diablo 3 en straks gta 5 op de ps3 dus who the fuex cares rly.
Als anderen het wel wat boeit welke rank ik in S3 heb daar heb ik een kort antwoord op:Fiddle kan vrijwel niets tegen Darius man, beter pick je bijv KayleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook gekunt maar fiddle ben ik gewoon heel goed mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Fiddle kan vrijwel niets tegen Darius man, beter pick je bijv Kayle
Wel meteen doen. Door botgames te spelen heb je alleen jezelf. Zou na level drie geen AI game meer doen persoonlijk. Je leert er niks van en als je tegen spelers speelt ben je het haasje.quote:
Naja dit dus. Ik heb zelf ook een account gedaan op alleen AI.tot 30quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel meteen doen. Door botgames te spelen heb je alleen jezelf. Zou na level drie geen AI game meer doen persoonlijk. Je leert er niks van en als je tegen spelers speelt ben je het haasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |