Geen TT: Apple puntjes?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kwoot ook een beet raar
Oh ja heksen houden van donker ...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Hier prima FANN, al mag die zon nu wel ff van mij op vakantie, ik verlang naar de herfst en de winter
Alleen wordt het 's avonds dan weer een beetje koud om te lopen, maar ik heb kaplaarzenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Hier prima FANN, al mag die zon nu wel ff van mij op vakantie, ik verlang naar de herfst en de winter
En een winterjas...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen wordt het 's avonds dan weer een beetje koud om te lopen, maar ik heb kaplaarzen
Niet in de TT en ik kan het nietquote:Op donderdag 5 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan
Ik vond je er prima uitzien Fann..quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was wel een beetje te sexy voor die meet die kaplaarzen toch?
dan kopieer je die ë van mij toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:01 schreef APK het volgende:
Whehehe.
Maar als ik dat in de TT ga zetten gaat het volgens mij fout
ALT 139 doet het gewoon in de TTquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan kopieer je die ë van mij toch?
Of gaat dat ook niet?
asciiquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat geflikt hebt maar
Ik zou er graag aan denken, maar zal ik dat maar niet doen ... Binnenkort vakantie en dan ben ik bijna alleen maar in vrouwelijk gezelschap ... Wie weet hossel ik nog watquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik écht mijn best ga doen![]()
En daarna bij Heks op de borrel, het lijkt wel een Gatequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort vakantie en dan ben ik bijna alleen maar in vrouwelijk gezelschap ... Wie weet hossel ik nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |