Lekker is dat he. Hier van 3.00 tot 12.00quote:
ow heerlijk.. ik kan dat niet... zou graag wel weer keer kunnen het langste dat ik de afeglopen 6 jaar heb geslapen is 6 uurquote:
WTFquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow heerlijk.. ik kan dat niet... zou graag wel weer keer kunnen het langste dat ik de afeglopen 6 jaar heb geslapen is 6 uur
ik van 1 tot half 1 ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Hier van 3.00 tot 12.00
(niet extreem lang, voelt wel zo)
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik van 1 tot half 1 ofzo
Eergisteren 3 uur maar dus dit maakt een hoop goed.
moest er vroeg uit en kon slecht slapen zodoendequote:Op vrijdag 6 september 2013 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh lekkerGebeurt me af en toe dat ik het klokje rond slaap.
Hoezo eergister maar 3 uur dan?
Ahh. Nouja als je t nu weer ingehaald hebt is 't goed ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moest er vroeg uit en kon slecht slapen zodoende
Middagquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
Middag!
Wat vinden jullie van deze?
ik vind dat hij niet kan tippen aan blurred lines
lekker liedje maar meer ook niet.
geen fijn nummer sorryquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
Middag!
Wat vinden jullie van deze?
ik vind dat hij niet kan tippen aan blurred lines
lekker liedje maar meer ook niet.
Ja prima hoor , thanksquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Nouja als je t nu weer ingehaald hebt is 't goed ja.
[..]
Middagvoel je je alweer beter?
Lekkere beat. en 2Chainz
Ik heb niet naar Thicke geluisterd. Vind 'm een rotstem hebben.. Net zoals Colby O'Donis heeft..quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima hoor , thanks![]()
Ik vind het een dertien in een dozijn nummer. Blurred Lines had dat beetje extra waardoor het onmiddelijk bleef hangen. Dat mis ik in dit liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |