Dat kan ook zonder toch. Maarja, verder ook niet zo mijn ding. Sowieso poepen met een stijve lul.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Coco24 het volgende:
Dat betekent uiteraard dat ik nooit met hem naar bed zal gaan,
Ik denk dat ie dat eerder zegt om het voor zichzelf goed te praten. Ik zal niet zeggen dat ie niet spoort, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die menselijke afvalstoffen met seks associëren. Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Coco24 het volgende:
Ik ben voor het eerst in m'n leven een man tegengekomen die durft toe te geven dat hij van poepseks houdt!
Dat betekent uiteraard dat ik nooit met hem naar bed zal gaan, maar ik heb wel respect voor het feit dat hij ervoor uitkomt en ook niet uit z'n mond stinkt. Volgens hem zijn er veel mannen die dit stiekem lekker vinden... klopt dit?
En kan iemand me uitleggen wat er precies lekker aan is? Hij had het over vernedering en bracht het in verband met SM. Is dat de enige reden om een homp stront over je heen gekakt te willen krijgen? Want ik heb hem eerlijk gezegd dat ik vind dat er een steekje los zit bij hem.
Hij had het over een poepseksforum in het engelsquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:28 schreef Cockwhale het volgende:
Vreemd dat hij weet dat vele andere mannen dit schijnbaar ook lekker vinden. Hij schijt en laat zich dus door kerels in de bek schijten. Ranzig figuur...
Misschien wel. Ik vraag me af wat er gebeurt als hij bij een psycholoog komt. Zou die psycholoog hem dan willen behandelen of zou het in de psychologie en psychiatrie als iets normaals worden beschouwd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat eerder zegt om het voor zichzelf goed te praten.
Niet in het Duits?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:13 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Hij had het over een poepseksforum in het engels
Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:14 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik vraag me af wat er gebeurt als hij bij een psycholoog komt. Zou die psycholoog hem dan willen behandelen of zou het in de psychologie en psychiatrie als iets normaals worden beschouwd?
Nee, hij zei engels. Maar ik hou niet zo van Duitsers en dat had hij gehoord, dus misschien heeft hij gelogen.quote:
Veel scat films komen uit Duitsland namelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Nee, hij zei engels. Maar ik hou niet zo van Duitsers en dat had hij gehoord, dus misschien heeft hij gelogen.
Daarom heb ik ook niet gezegd dat hij hulp moest zoeken, alleen dat er misschien een steekje los zit bij hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.
Daarmee bevestig je dus wat ik zeg, jij vind het vies en goor, en je vermoed dat er een steekje los zit omdat hij dat niet vind. Ik vind het ook niet fris, maar om nou te zeggen dat je gelijk niet spoort, nah.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:17 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet gezegd dat hij hulp moest zoeken, alleen dat er misschien een steekje los zit bij hem
Hmmm ja... misschien had ik dat niet moeten zeggen. Maar ik denk dat hij niet veel mensen tegenkomt die denken dat hij wel spoort. Ben graag eerlijk... maar ik heb het wel netjes verpakt door te zeggen dat ik het knap vind dat hij ervoor uitkomt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je dus wat ik zeg, jij vind het vies en goor, en je vermoed dat er een steekje los zit omdat hij dat niet vind. Ik vind het ook niet fris, maar om nou te zeggen dat je gelijk niet spoort, nah.
Ja, dat zeker, het is niet iets wat je snel op een eerste date verteld neequote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Hmmm ja... misschien had ik dat niet moeten zeggen. Maar ik denk dat hij niet veel mensen tegenkomt die denken dat hij wel spoort. Ben graag eerlijk... maar ik heb het wel netjes verpakt door te zeggen dat ik het knap vind dat hij ervoor uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet eens een date! Dat maakte het ook zo opvallend. Dit is wel iets wat je op een eerste date meteen moet vertellen, net zoals je meteen hoort te vertellen dat je aids of herpes hebt. Maar dit was een vriend van een kennis van mij. Hij had gehoord dat ik nogal tolerant ben en had aardig wat biertjes op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, het is niet iets wat je snel op een eerste date verteld nee
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Het was niet eens een date! Dat maakte het ook zo opvallend. Dit is wel iets wat je op een eerste date meteen moet vertellen, net zoals je meteen hoort te vertellen dat je aids of herpes hebt. Maar dit was een vriend van een kennis van mij. Hij had gehoord dat ik nogal tolerant ben en had aardig wat biertjes op.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, het is niet iets wat je snel op een eerste date verteld neeGewoon zeggen dat je coprofaag bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Alleen als je er zelf voor behandelt wilt worden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:14 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik vraag me af wat er gebeurt als hij bij een psycholoog komt. Zou die psycholoog hem dan willen behandelen of zou het in de psychologie en psychiatrie als iets normaals worden beschouwd?
Sorry hoor, maar stel je komt een leuke man tegen (in jouw geval een vrouw) die er goed uit ziet, een mooi innerlijk heeft en je gaat serieus met elkaar daten... en je komt er later pas achter dat je date graag wordt ondergescheten... dan gaat het uit... zelfs een roze bril is niet tegen zo'n onthulling bestand. Dus hoe eerder bekennen hoe beter en dan doe je de normale persoon (want wat je ook van poepseks vindt het is niet normaal) niet onnodig pijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:55 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Waarom?
Het is gewoon een fetish, niemand verteld zijn fetishdingetjes bij de eerste date, dat komt later wel een keer.
Ik denk dat je met zo'n fetish beter iemand kan gaan daten die er ook wat meer open voor staat. Zelfde als met mensen die van harde SM, bondage, dat soort dingen houden, die zullen eerder iemand daten die ze van een fetish feest kennen, dan gewoon uit de kroeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar stel je komt een leuke man tegen (in jouw geval een vrouw) die er goed uit ziet, een mooi innerlijk heeft en je gaat serieus met elkaar daten... en je komt er later pas achter dat je date graag wordt ondergescheten... dan gaat het uit... zelfs een roze bril is niet tegen zo'n onthulling bestand. Dus hoe eerder bekennen hoe beter.
Daarom zit ie op dat forum. Maar als hij iemand tegenkomt in een normale kroeg, dan beter meteen vertellen of nadat je haar nummer hebt gekregen de volgende dag laten weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat je met zo'n fetish beter iemand kan gaan daten die er ook wat meer open voor staat. Zelfde als met mensen die van harde SM, bondage, dat soort dingen houden, die zullen eerder iemand daten die ze van een fetish feest kennen, dan gewoon uit de kroeg.
Plasseks zou ik misschien nog mee kunnen leven als ik verliefd op iemand ben. Met m'n ogen dicht en alleen over hem heen dan.... en onder de douchequote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Nico987 het volgende:
een jaar of 4 geleden ging er een filmpje rond met een vrouw die een stront coupe op eet.. echt vies.. Maar nee dus.. Poep is vooral iets erg smerigs.. plas seks hoor je ook wel eens, maar snap ook niet echt wat daar de lol van is..
DIT!!.....maar poepsex zou mij te ver gaan, en als diegene waar ik in de toekomst verliefd op zou worden daar niet mee zou kunnen leven, dan gaat diegene maar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Plasseks zou ik misschien nog mee kunnen leven als ik verliefd op iemand ben. Met m'n ogen dicht en alleen over hem heen dan.... en onder de douche
En die obsessie van sommige mensen voor voetenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
DIT!!.....maar poepsex zou mij te ver gaan, en als diegene waar ik in de toekomst verliefd op zou worden daar niet mee zou kunnen leven, dan gaat diegene maar.
Zelfde geldt voor bdsm en dierensex trouwens, vooral dat laatste is echt ziek vind ik
Ja, ik snap echt niet wat mensen aan voeten opwindend vinden idd....quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef Coco24 het volgende:
[..]
En die obsessie van sommige mensen voor voeten![]()
Het lelijkste onderdeel van het menselijk lichaam![]()
Maar dat is een ander topic
Iets met mais zodat het er een beetje versiert uit ziet en tegelijk wat knapperig wordt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hangt er vanaf wat de vrouw gegeten heeft.
Mijn poep stinkt niet, maar ik zou nooit aan poepseks doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hangt er vanaf wat de vrouw gegeten heeft.
Hahaha wie hou je voor de gek? Jouw poep stinkt ook gewoon hoor prinsesjequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:52 schreef Coco24 het volgende:
Mijn poep stinkt niet, maar ik zou nooit aan poepseks doen
Dus die van jou ruikt naar een fris lentebriesjequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:52 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Mijn poep stinkt niet, maar ik zou nooit aan poepseks doen
Sorry, maar half 7 is echt te vroeg om al dronken te zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef 1ce het volgende:
in de Middeleeuwen werden deze mensen verbrand, van de brug geworpen met een steen om de nek of ze werden gestenigd. vroeger vonden ze het normaal dat de koning en de samenleving het voor het zeggen hadden en de mensen die ernstig afweken werden gemeden en in uitersten ter dood gebracht.
tegenwoordig telt alleen jouw mening en alle andere mensen zijn gek.
oftewel, vanzelf groeien we door naar een situatie waar iemand in de mond schijten de norm is en je opleiding afmaken, voor je kinderen zorgen en respect hebben voor je ouders absurd.
waar vroeger het gezin de hoeksteen was van de samenleving is dat nu de parenclub.
vroeger kwam je in een vrouw haar baarmoeder of condoom, nu kom je in haar mond en als ze niet slikt is ze een hoer.
als een Poolse vrouw letterlijk de hele wereld wil neuken met het risico op HIV zeiden we vroeger dat ze gek was, dat ze een sloerie was - nu is ze een heldin, en als ze HIV krijgt geven we de schuld aan Durex.
vroeger als je, in groep 5, tegen de juf zei dat ze een hoer was - als je tegen de meester zei dat je zijn hoofd af ging hakken en in zijn nek schijten - dan greep iemand je bij je oor en werd je getuchtigd tot je normaal kon doen. nu geven we het kind meteen een iPad, als het kind krijst om snoep, bellen we alvast vooruit naar de ouders met excuses en een bos bloemen in het vooruitzicht - in de hoop dat ze geen rechtszaak aanspannen.
het is nu meer normaal om een she-male te pijpen en het ejaculaat uit te spuwen in de Brinta van je kinderen dan dat je bouwt aan een beter leven voor je gezin en de mensen om je heen.
Anale seks is ook smerig. Maar tegenwoordig kijken mannen je raar aan als je dat niet doet. Soms moet je consessies doen, maar poepseks gaat echt te verquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:59 schreef Anmer het volgende:
Ik houd me verre van poep. Ik vind anaal al hartstikke goor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |