Dat kan ook zonder toch. Maarja, verder ook niet zo mijn ding. Sowieso poepen met een stijve lul.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Coco24 het volgende:
Dat betekent uiteraard dat ik nooit met hem naar bed zal gaan,
Ik denk dat ie dat eerder zegt om het voor zichzelf goed te praten. Ik zal niet zeggen dat ie niet spoort, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die menselijke afvalstoffen met seks associëren. Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Coco24 het volgende:
Ik ben voor het eerst in m'n leven een man tegengekomen die durft toe te geven dat hij van poepseks houdt!
Dat betekent uiteraard dat ik nooit met hem naar bed zal gaan, maar ik heb wel respect voor het feit dat hij ervoor uitkomt en ook niet uit z'n mond stinkt. Volgens hem zijn er veel mannen die dit stiekem lekker vinden... klopt dit?
En kan iemand me uitleggen wat er precies lekker aan is? Hij had het over vernedering en bracht het in verband met SM. Is dat de enige reden om een homp stront over je heen gekakt te willen krijgen? Want ik heb hem eerlijk gezegd dat ik vind dat er een steekje los zit bij hem.
Hij had het over een poepseksforum in het engelsquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:28 schreef Cockwhale het volgende:
Vreemd dat hij weet dat vele andere mannen dit schijnbaar ook lekker vinden. Hij schijt en laat zich dus door kerels in de bek schijten. Ranzig figuur...
Misschien wel. Ik vraag me af wat er gebeurt als hij bij een psycholoog komt. Zou die psycholoog hem dan willen behandelen of zou het in de psychologie en psychiatrie als iets normaals worden beschouwd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat eerder zegt om het voor zichzelf goed te praten.
Niet in het Duits?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:13 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Hij had het over een poepseksforum in het engels
Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:14 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik vraag me af wat er gebeurt als hij bij een psycholoog komt. Zou die psycholoog hem dan willen behandelen of zou het in de psychologie en psychiatrie als iets normaals worden beschouwd?
Nee, hij zei engels. Maar ik hou niet zo van Duitsers en dat had hij gehoord, dus misschien heeft hij gelogen.quote:
Veel scat films komen uit Duitsland namelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Nee, hij zei engels. Maar ik hou niet zo van Duitsers en dat had hij gehoord, dus misschien heeft hij gelogen.
Daarom heb ik ook niet gezegd dat hij hulp moest zoeken, alleen dat er misschien een steekje los zit bij hemquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.
Daarmee bevestig je dus wat ik zeg, jij vind het vies en goor, en je vermoed dat er een steekje los zit omdat hij dat niet vind. Ik vind het ook niet fris, maar om nou te zeggen dat je gelijk niet spoort, nah.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:17 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet gezegd dat hij hulp moest zoeken, alleen dat er misschien een steekje los zit bij hem
Hmmm ja... misschien had ik dat niet moeten zeggen. Maar ik denk dat hij niet veel mensen tegenkomt die denken dat hij wel spoort. Ben graag eerlijk... maar ik heb het wel netjes verpakt door te zeggen dat ik het knap vind dat hij ervoor uitkomt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je dus wat ik zeg, jij vind het vies en goor, en je vermoed dat er een steekje los zit omdat hij dat niet vind. Ik vind het ook niet fris, maar om nou te zeggen dat je gelijk niet spoort, nah.
Ja, dat zeker, het is niet iets wat je snel op een eerste date verteld neequote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Hmmm ja... misschien had ik dat niet moeten zeggen. Maar ik denk dat hij niet veel mensen tegenkomt die denken dat hij wel spoort. Ben graag eerlijk... maar ik heb het wel netjes verpakt door te zeggen dat ik het knap vind dat hij ervoor uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet eens een date! Dat maakte het ook zo opvallend. Dit is wel iets wat je op een eerste date meteen moet vertellen, net zoals je meteen hoort te vertellen dat je aids of herpes hebt. Maar dit was een vriend van een kennis van mij. Hij had gehoord dat ik nogal tolerant ben en had aardig wat biertjes op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, het is niet iets wat je snel op een eerste date verteld nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |