Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Sowieso zag ik de 350, 750 en ook de 100quote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu ook inderdaad
Weltrustequote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef zeefje het volgende:
Ik snap het toch al niet meer. Tijd voor bed
Carefacequote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongeschreven-5-minuten-regel-overtreder
En zo is het maar net, tik em aanquote:
Je moet gewoon eens even geduld hebbenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Careface
Moet je maar opschieten
Wat? Die kut?quote:
Heb ik niet, gewoon rap 1 openen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Je moet gewoon eens even geduld hebben
Wordt verworpen, ik vind ze wel mooiquote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn kutjes esthetisch zo onaantrekkelijk?
Hihihihi, je zei Diekut, snap je? xDquote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens even geduld hebben
[..]
Wat? Die kut?
Dan heb je pechquote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik niet, gewoon rap 1 openen.
Ik kan me hier wel in vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt verworpen, ik vind ze wel mooiEn ze smaken lekker.. En soms smaken ze zelfs hemels.. En.. En.. OMFG ik kan het er niet over hebben, ik word wild
![]()
Dan moet ik toch eens een van je exen proberen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt verworpen, ik vind ze wel mooiEn ze smaken lekker.. En soms smaken ze zelfs hemels.. En.. En.. OMFG ik kan het er niet over hebben, ik word wild
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden
Godverquote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hihihihi, je zei Diekut, snap je? xD
Hahaha, klootzakquote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens een van je exen proberen.
Van die roze kutjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n lol om mezelfquote:
Hou op Fas, ik hou het nu al nauwelijks droogquote:
Wat, hoe ben ik een klootzak? Ik zie het niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha, klootzak
Maak wel de goede keuze dan, niet al mijn exen zijn tof
Hij kan ook wel zeggen dat ie jou moet proberen dan, maar dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha, klootzak
Maak wel de goede keuze dan, niet al mijn exen zijn tof
Toegegeven, je hebt er ook bij die niet om aan te zien zijn..quote:
Dat zou ook raar zijn. Zou me alleen maar ongemakkelijk voelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij kan ook wel zeggen dat ie jou moet proberen dan, maar dat gaat 'm niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |