SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Reemi doe jij mee dan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Theo, het is goed dat je niet 70 jaar eerder bent geboren want dan bleef er helemaal geen Jood over.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Theo, het is goed dat je niet 70 jaar eerder bent geboren want dan bleef er helemaal geen Jood over.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dreetje draait ceedeetje.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jong0ns, na topoverleg hebben Poker en ik besloten dat ik me nu even afzijdig hou, want problemen met de setup.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Klapz
Nee, want het einde van 6 is het einde van tokyo drift alleen dan zie je in het einde van 6 wie die Han dood rijd
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Poker is ook een NSB'er. Hij heeft alles realtime doorgelinkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
Jong0ns, na topoverleg hebben Poker en ik besloten dat ik me nu even afzijdig hou, want problemen met de setup.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wasnt mequote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Poker is ook een NSB'er. Hij heeft alles realtime doorgelinkt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ha ha baas oerquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef wieisboos het volgende:
Bazoer zou echt een bazen bronze CDM zijnjammer genoeg niet in FUT
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dree kom clubben moat.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Vandaag special prijs special voor joe subsccrilbe red hair day only today inschrijvinghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is tijd om alle nieuwe stats op te zoeken.
te laat,-
Kijk morgen terug.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
yesyesyes oh palquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe ratings online. Van Bommel zit er plots in![]()
Rekik en Bakkali 73.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
alsof ie kijkt voor de afloopquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zimra gaat eruit. Weet je dat ook weer. Kom nou clubben.broek op de enkels en tetten kijken maar
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goldquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen goldwe hebben Ruiter gelukkig nog
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hondquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zimra gaat eruit. Weet je dat ook weer. Kom nou clubben.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heeft hij wel verdiend met zijn handjevol wedstrijdenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen goldwe hebben Ruiter gelukkig nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Klapz
Nee, want het einde van 6 is het einde van tokyo drift alleen dan zie je in het einde van 6 wie die Han dood rijd![]()
Fast 7 is met Jason Statham..
Fast & Furious 7 (2014) - IMDb
Waarom zit the Rock in Fast 7 terwijl hij helemaal niks met Tokyo Drift heeft ?
=
Fast 6Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja die wordt ook niet meer aangepast. Er is een regel dat een ''new signing'' minimaal 10 wedstrijden moet spelen voordat die aangepast wordtquote:Voor spelers als Rekik is er wel een uitzondering
![]()
Als ik naar PSV kijk zijn allerlei spelers zoals van Bommel en Hutchinson die uit de database zouden moeten zijn er in, maar ze wegen 0kg en hebben geen skills/weak foot.
Alleen voor Lens staan die gegevens er nog wel in![]()
![]()
Umtiti is ook 74-rated. Rojo is goldquote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Kurt Zouma 74-rated godverFranse silvers
![]()
![]()
Babel en Ebecilio staan ook nog bij Ajax, alleen zonder picquote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Als ik naar PSV kijk zijn allerlei spelers zoals van Bommel en Hutchinson die uit de database zouden moeten zijn er in, maar ze wegen 0kg en hebben geen skills/weak foot.
Alleen voor Lens staan die gegevens er nog wel in![]()
Babel dus ook 0kg en geen sterren bij skills/weak fot.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Babel en Ebecilio staan ook nog bij Ajax, alleen zonder pic
Lens heeft die nog wel, misschien dat ze hem vergeten zijn en dat hij per ongeluk toch een release krijgt (zoals Ajax-vd Wiel vorig jaar).![]()
Lamah als 74 trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0kg = 0 weight hahahahaaha xdquote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Babel dus ook 0kg en geen sterren bij skills/weak fot.
Lens heeft die nog wel, misschien dat ze hem vergeten zijn en dat hij per ongeluk toch een release krijgt (zoals Ajax-vd Wiel vorig jaar).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die Milan spelers zijn nog steeds hun skills kwijt. Balotelli wel weer 84 ipv 83. Robinho downgraded naar 75![]()
![]()
2 rechtsbacks opstellen dan met Dutch silversquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niang is Senegalees nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fast 7 gaat verder waar tokyo drift eindigde, dus ik moet greetje gelijk gevenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Fast 6![]()
Dat zou dus betekenen dat er 2 verhalen door elkaar gaan lopen en er geen fuck van het verhaal klopt aangezien Vin Diesel ook mee deed met Tokyo drift.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fast 7 gaat verder waar tokyo drift eindigde, dus ik moet greetje gelijk geven
(Laatste scene)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerlijke soap wel ditquote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef wieisboos het volgende:
Dit zijn de final stats ook nog niet he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij rijdt Han doodquote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Fast 6
Heel veel spelers staan er nog niet op, bijvoorbeeld heel veel Argentijnse bronzes en silvers. Speciaal voor Zhano: Jara staat er wel op en hij is 74-rated maar hij heeft geen position, skills en weak foot![]()
![]()
We WILL be updating the database with all the latest player updated TODAY. It will happen within the next few hours, please be patient.![]()
jaquote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat er 2 verhalen door elkaar gaan lopen en er geen fuck van het verhaal klopt aangezien Vin Diesel ook mee deed met Tokyo drift.
(Laatste scene)voor logica hoef je die films toch niet te kijken
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
javoor logica hoef je die films toch niet te kijken
dat zou wel heel triest zijn.
Ik dacht eerder dat Han gewoon een rolletje in die film kreeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter maken ze Bakkali nog wel even RW...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef DutchSL het volgende:
De on-card stats staan er nu opeens ook bij
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Best bazigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap sowieso niet hoe ze bij een LW uitkomen. Daar speelt hij echt (bijna) nooit. Hij switcht soms tijdens de wedstrijd, maar begint eigenlijk altijd op rechts...quote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter maken ze Bakkali nog wel even RW..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel chill dat Buttner nu bij Man U is gebleven trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou goedkoper zijn als Bakkali ook RW werd.quote:
Ja, goede silver LB, RB, LW, RW alles. gofferdomme lekker.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Wel chill dat Buttner nu bij Man U is gebleven trouwens"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij is gewoon een LW eigenlijk hoor. Maar speelde in het eerste alleen op RW (als starter tenminste). Maar ik wil hem als RWquote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe ze bij een LW uitkomen. Daar speelt hij echt (bijna) nooit. Hij switcht soms tijdens de wedstrijd, maar begint eigenlijk altijd op rechts...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelde bij Jong PSV meestal vanaf links, maar daar staat Depay nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe ze bij een LW uitkomen. Daar speelt hij echt (bijna) nooit. Hij switcht soms tijdens de wedstrijd, maar begint eigenlijk altijd op rechts...
Het zou me niets verbazen als PSV uiteindelijk met Bakkali links en Park/Narsingh rechts gaat spelen en Depay op de bank.![]()
Door raapfeest weer div 1.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik denk dat ik toch Beerens zou gebruiken.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een LW eigenlijk hoor. Maar speelde in het eerste alleen op RW (als starter tenminste). Maar ik wil hem als RW
AZ en 5* weak foot.
Alex nu een 81
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi.quote:
dat kan sowieso niet want die is echt dood nuquote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dat zou wel heel triest zijn.
Ik dacht eerder dat Han gewoon een rolletje in die film kreeg.maar tokyo drift speelt zich toch af na Fast 6 trouwens? Want daarin gaat ie naar Tokyo omdat dat vrouwtje dat wilde. Daarna gaat hannie dood en gaat de crew zijn moordenaar zoeken. Dan klopt het wel toch?
![]()
gewoon paard.gif op de RWquote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou goedkoper zijn als Bakkali ook RW werd.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
196, kan niet mis gaanquote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Hoop echt dat dit een fijne keeper zal blijken te zijn..moet haast wel
[ afbeelding ]![]()
Omdat de Belgen te veel goede LW's hebben en maar weinig/geen goede RW's hebben?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een LW eigenlijk hoor. Maar speelde in het eerste alleen op RW (als starter tenminste). Maar ik wil hem als RW![]()
@Dutchies:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)it/9200000010862577/
Zou dit ding ervoor kunnen zorgen dat ik op mijn kamer signaal heb, waardoor ik hier op de PS kan?
Of werkt het zo dat je hem in een wandcontactdoos steekt en dan nog een ethernet-input hebt, omdat hij het signaal oppikt?
quote:![]()
Een meisje bij mij op school wilde bijna even bij de leraar gaan melden dat ze het niet vond kunnen, zo'n plaatje.
Van Aanholt is toch beterquote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Wel chill dat Buttner nu bij Man U is gebleven trouwens91 p's
![]()
Nope is een range extender.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
@Dutchies:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)it/9200000010862577/
Zou dit ding ervoor kunnen zorgen dat ik op mijn kamer signaal heb, waardoor ik hier op de PS kan?
Of werkt het zo dat je hem in een wandcontactdoos steekt en dan nog een ethernet-input hebt, omdat hij het signaal oppikt?
Je stelt dus de WIFI in op dat doosje en hij stuurt een versterkt signaal door.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:40 schreef Nickskuh het volgende:
Voor FUT is het wel handig dat Bakkali een Belg is, lekker linken met Ofoe bijvoorbeeld.
En die dan weer linken met Kouyaté. Jammer dan zowel Donk als Almebäck weg zijn uit de J. Pro League...
Dan klopt het wel denk ik. :pquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan sowieso niet want die is echt dood numaar tokyo drift speelt zich toch af na Fast 6 trouwens? Want daarin gaat ie naar Tokyo omdat dat vrouwtje dat wilde. Daarna gaat hannie dood en gaat de crew zijn moordenaar zoeken. Dan klopt het wel toch?
Lang geleden die film..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Depay - Castaignos - Bakkali/Beerens
Anita - Holla - Duarte
Buttner/Aanholt - Rekik - Bruma - Rhijn/Greg
Ruiter
En dan nog o.a. Boetius, Drenthe, Emnes, Toornstra, Virgil Van Dijk, Boerrigter, Joshua John, Jetro, Vilhena, Schaken, Jozefzoon die er ook aardig uit zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is voldoende, want mijn PS kan wel draadloos. Nu heb ik 27% signaalsterkte en dan kan hij telkens geen verbinding machen met het PS network.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope is een range extender.
Je stelt dus de WIFI in op dat doosje en hij stuurt een versterkt signaal door.
Dat + een voorhoede met Memphis - Casta - Bakkali lijkt me geniaalquote:Op donderdag 5 september 2013 22:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat de Belgen te veel goede LW's hebben en maar weinig/geen goede RW's hebben?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wowquote:Op donderdag 5 september 2013 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van Aanholt is toch beter91 p's
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Whoopi is er nog wel. Maar Kouyate is ook gold. Kara nu wel silver.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja.
En die dan weer linken met Kouyaté. Jammer dan zowel Donk als Almebäck weg zijn uit de J. Pro League...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anitaquote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Depay - Castaignos - Bakkali/Beerens
Anita - Holla - Duarte
Buttner/Aanholt - Rekik - Bruma - Rhijn/Greg
Ruiter
En dan nog o.a. Boetius, Drenthe, Emnes, Toornstra, Virgil Van Dijk, Boerrigter, Joshua John, Jetro, Vilhena, Schaken, Jozefzoon die er ook aardig uit zien
Feyenoord Rotterdam![]()
Je kan ook netwerk via het stroomnet proberen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
at is voldoende, want mijn PS kan wel draadloos. Nu heb ik 27% signaalsterkte en dan kan hij telkens geen verbinding machen met het PS network.
http://www.bol.com/nl/p/t(...)it/1003004012332711/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Whoopi is er nog wel. Maar Kouyate is ook gold. Kara nu wel silver.
Nouja, inderdaad Kanu en Kara, dus genoeg keuze alweer.
Zou eerder voor Tonny gaan denk ik ook..kan niet tegen middenvelders die niet kunnen schieten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wat doet dat precies?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan ook netwerk via het stroomnet proberen.
http://www.bol.com/nl/p/t(...)it/1003004012332711/
Heb ik thuis ook, werkt perfect.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan ook netwerk via het stroomnet proberen.
http://www.bol.com/nl/p/t(...)it/1003004012332711/![]()
Je steekt er 1 in het stopcontact vlakbij je router waar je een netwerk kabel op aansluit en de ander in je kamer in het stopcontact.quote:
Sluit je PS3 aan op het 2e kastje... et Voila.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zit dus een ethernet-input in?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je steekt er 1 in het stopcontact vlakbij je router waar je een netwerk kabel op aansluit en de ander in je kamer in het stopcontact.
Sluit je PS3 aan op het 2e kastje... et Voila.
Eigenlijk wel beter als Bakkali een LW is, als hij dan een IF krijgt is het wss een RW.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou eerder voor Tonny gaan denk ik ook..kan niet tegen middenvelders die niet kunnen schieten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zit dus een ethernet-input in?![]()
Nou makkelijker kan het niet gemaakt worden meneer Bakker.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Die zou inderdaad wel heldhaftig mooi zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou makkelijker kan het niet gemaakt worden meneer Bakker.
Maar het gaat dan dus echt via het stroomnetwerk wat je in je hele huis hebt?
Mooi, zal ik kopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef zerokil het volgende:
Lamela nog maar 80 pace?
@Bakker, ja.
Heel erg bedankt zero en TrapZ.
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi, zal ik kopen.
Heel erg bedankt zero en TrapZ.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat nou Angola..hij speelt voor Jong België
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geen verstand vanquote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi, zal ik kopen.
Heel erg bedankt zero en TrapZ.Ik zou zeggen regel een 2e internet kabel
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
www.wefut.nlquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
grapje dit is hem
www.fut14.fifanow.com!!
1e keer is was het leuk 2e keer niet meerquote:Op donderdag 5 september 2013 23:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
grapje dit is hem
www.fut14.fifanow.comIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb genoeg kabeltjes, maar kan ze nergens insteken. Dat kan met dat ding dus wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen verstand vanIk zou zeggen regel een 2e internet kabel
Tevens ook een leuke headset gevonden voor een redelijke prijs, dus morgen maar bestellen en dan is het er ZATerdag. haha zat.![]()
Ik wilde erop klikken tot ik jouw reactie zag.quote:
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Geen headset hebbenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kabeltjes, maar kan ze nergens insteken. Dat kan met dat ding dus wel.
Tevens ook een leuke headset gevonden voor een redelijke prijs, dus morgen maar bestellen en dan is het er ZATerdag. haha zat.![]()
Kom dan skype dreemeister.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Deze had ik nog van vanmiddag.
http://www.easports.com/u(...)videos/ugc/169764803
Bazengool. Speciaal voor DS2.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb wel een headset, maar niet voor de PC.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
And he wipes the dripping sweat off his face.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
Bazengool. Speciaal voor DS2."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Geen bluetooth op je pc ?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb wel een headset, maar niet voor de PC.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
nope. Daar is deze PC niet voor gemacht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ga niet eens klikken.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
Bazengool. Speciaal voor DS2.![]()
sweaty hakje.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Rakitic 81 en Vukojevic
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Geen Shakhtar spelers meer ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik snap er ook niks van.quote:
Toen ook al echt zo'n pleurisbakkes.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen ook al echt zo'n pleurisbakkes.
Ik ga slapen, welterusten allemaal.
Standby hoerenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik las smaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Ging al zoeken op Srna maar niks. Geen Shaktar in fut lijkt het welHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat hij geen spits isquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:08 schreef detennismaster het volgende:
Dit wordt volgens mij ook wel een baasje.
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=134779
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3* RWquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:08 schreef detennismaster het volgende:
Dit wordt volgens mij ook wel een baasje.
http://fut14.fifanow.com/player.php?id=134779gelijk weggeklikt
Haha . Maar toch raar dat hun er niet meer bijzitten. Ik las van iemand dat al die stats die er nu staan stats waren van de winter update van fifa13 h2hquote:![]()
Er is geen enkele goede Franse silverspits dit jaar.quote:
Hier schreef Toefjes het volgende:
Shakhtar komt er nog wel in, net als die Argentijnse en Chileense competitie spelers. Zicu is trouwens 59-rated met 5*![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat die geen webapp view heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat die geen webapp view heeft.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
mooi plaatjequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij word dit echt een baasje.
Oh Ananas weer. Net zo voorspelbaar als ik + Castaignos
Op de flank lijkt hij me vrij matig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar heb ik alle vertrouwen in maar vind het toch raar dat ze er niet inzitten maar bij de vorige db wel. Nou ja, het zal welquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Shakhtar komt er nog wel in, net als die Argentijnse en Chileense competitie spelers. Zicu is trouwens 59-rated met 5*![]()
*mompelt iets over Jara en 74-rated*quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mooi plaatje
Op de flank lijkt hij me vrij matig.![]()
I fucked upquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mooi plaatje
Op de flank lijkt hij me vrij matig.Teveel bier haha.
Ben ook niet blij dat hij LM is maar ja. Door zijn geringe lengte en hoge agility en balance is ie toch nog wel redelijk pacey (tenminste in FUT12) dus ik hoop er maar het beste van![]()
![]()
Hij is 0-weight ofzo in die DB? Maar hij speelt als het goed is voor Estudiantes, net als Veron...quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
*mompelt iets over Jara en 74-rated*![]()
Källström kan nooit silver zijn met die statshttp://fut14.fifanow.com/player.php?id=31831
Paulo Machado heeft nu 4* skills en WF en nog bijna dezelfde stats als vorig jaar. Echt te ziek: http://fut14.fifanow.com/player.php?id=164849Ja, die spelers uit de Argentijnse competitie staan er ineens niet meer in. Maar het lijkt mij dat die nog wel worden toegevoegdquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is 0-weight ofzo in die DB? Maar hij speelt als het goed is voor Estudiantes, net als Veron...![]()
![]()
Hmm ok, weird. Maar volgens mij stond Jara er eerst helemaal niet bij dus dan is dit beter.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Källström kan nooit silver zijn met die statshttp://fut14.fifanow.com/player.php?id=31831
Paulo Machado heeft nu 4* skills en WF en nog bijna dezelfde stats als vorig jaar. Echt te ziek: http://fut14.fifanow.com/player.php?id=164849
[..]
Ja, die spelers uit de Argentijnse competitie staan er ineens niet meer in. Maar het lijkt mij dat die nog wel worden toegevoegd![]()
Nu boeit het eigenlijk ook minder dat hij LW is dankzij die nieuwe formatiesquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dafuq Medel een silver met 82 defendinghttp://fut14.fifanow.com/player.php?id=193532
Voor nu is dit mijn laatste post over de stats.![]()
Heb je al een lijstje met potentiele SMLENO spelers? Zo ja, deel met mij dan hoef ik het zelf niet meer uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq Medel een silver met 82 defendinghttp://fut14.fifanow.com/player.php?id=193532
Voor nu is dit mijn laatste post over de stats.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oh zn internet ligt er nu natuurlijk uit?
Idd ja. Kan nu gewoon 4231(2) spelen met hem LM en Tosic RM en dan Lazovic of Markovic in de spits oid.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu boeit het eigenlijk ook minder dat hij LW is dankzij die nieuwe formaties![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks man, zal m meteen ff bookmarken. Die van VI heb ik er wel bij staanquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier te vinden, as always
http://rtl.ksya.net/![]()
![]()
yupquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:47 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat duur worden (Liverpool).![]()
Op het ea forum zegt die volgens mij heeft meegewerkt aan de database dat de vorige database alle spelers waren uit h2h en dat deze database alleen ut spelers zijn. Ranger spelers zitten er nu ook niet in en ook Bernard is verdwenen en dus Shaktar maar ik zie wel dat Ozil nog bij real zit en Bale bij de spurs![]()
Dan klopt de beta niet...quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:53 schreef Maver24 het volgende:
Op het ea forum zegt die volgens mij heeft meegewerkt aan de database dat de vorige database alle spelers waren uit h2h en dat deze database alleen ut spelers zijn. Ranger spelers zitten er nu ook niet in en ook Bernard is verdwenen en dus Shaktar maar ik zie wel dat Ozil nog bij real zit en Bale bij de spursHala Madrid !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sobis en Fetfa ook geen 5* skillers meer.
Waarom al die downgrades?
Fetfa wel kut..net nu hij in de Serie A zit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
Sobis en Fetfa ook geen 5* skillers meer.
Waarom al die downgrades?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even deze dame als PS3 avatar gekocht.Had nog 0,35¤ over op mijn account en kon zo'n avatar krijgen voor 0,25¤.
![]()
Aightquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Even deze dame als PS3 avatar gekocht.Had nog 0,35¤ over op mijn account en kon zo'n avatar krijgen voor 0,25¤.
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gewoon in de GTA V stemming komen toch.quote:Gister ook nieuwe Game Mania klanten kaart gekregen met dezelfde wijf op de voorkant.
Hetzelfdequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon in de GTA V stemming komen toch.Gister ook nieuwe Game Mania klanten kaart gekregen met dezelfde wijf op de voorkant.
Die Gamemania pasjes zijn echt gay btw ...![]()
![]()
dezelfde wijf..dat klinkt wel erg Nederturks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakte ik altijd al zoveel spellingsfouten als in de afgelopen dagen of wordt er nu extra veel op gelet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
dezelfde wijf..dat klinkt wel erg NederturksOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik bij jou echt iets spot. En het was bedoeld als hulpquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maakte ik altijd al zoveel spellingsfouten als in de afgelopen dagen of wordt er nu extra veel op gelet?![]()
![]()
Het is een complotquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maakte ik altijd al zoveel spellingsfouten als in de afgelopen dagen of wordt er nu extra veel op gelet?
Dunnow, meestal reageer ik alleen op fouten als ik het resultaat grappig vind..niet om je erop te wijzen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind het niet erg hoor, ben er juist blij mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik bij jou echt iets spot. En het was bedoeld als hulp
Chrome is een kutbrowserquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:43 schreef DutchSL het volgende:
Waarom kan ik niet case sensitive zoeken in Google Chrome met control + FJij gebruikt normaal ook iets anders zeker, maar nu voor stats Chrome?
![]()
Ingame stats zijn nog niet bijgewerkt hè..quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Paulo Machado heeft nu 4* skills en WF en nog bijna dezelfde stats als vorig jaar. Echt te ziek: http://fut14.fifanow.com/player.php?id=164849
[..]
Ja, die spelers uit de Argentijnse competitie staan er ineens niet meer in. Maar het lijkt mij dat die nog wel worden toegevoegd![]()
Ja, normaal gesproken Firefox.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chrome is een kutbrowserJij gebruikt normaal ook iets anders zeker, maar nu voor stats Chrome?
![]()
Godver, ik begin een beetje een mancrush te ontwikkelenquote:Zijn het de laatste tijd wel veel met elkaar eens. Of ik met jou iig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik begin een beetje een mancrush te ontwikkelen![]()
![]()
Cutequote:Op vrijdag 6 september 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik begin een beetje een mancrush te ontwikkelenZijn het de laatste tijd wel veel met elkaar eens. Of ik met jou iig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Ik heb dus alle Franse spelers nu op een pagina staan (en alle Italianen die Francesco heten) en zit te zoeken op spitsen. Als ik echter zoek op ST dan schiet ik niks op, want in elke regel staat "View Stats".
![]()
![]()
Nog wel luxe dit jaar met de pacehoeren op CM/CDM bij de Brazilianen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
Deze broeder komt echt in elk team.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
CTRL+A en dan CTRL+C en vervolgens CTRL+V in Word. Kolom met 'view stats' verwijderen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:51 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Ik heb dus alle Franse spelers nu op een pagina staan (en alle Italianen die Francesco heten) en zit te zoeken op spitsen. Als ik echter zoek op ST dan schiet ik niks op, want in elke regel staat "View Stats".
Ik heb het al opgelost met F12, kolom selecteren en in CSS een regel toevoegen display: none.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
CTRL+A en dan CTRL+C en vervolgens CTRL+V in Word. Kolom met 'view stats' verwijderen.![]()
![]()
Homosexual pop diva Elton John gaat wel populair worden dit jaar
Maar linkspoten met 2* wf zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog een brasilver baas:
(skill upgrade, maar ook wat pace kwijt)
Danilinho is zijn 5* skills kwijt
En zijnn paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Baas dit..80 finishing, 80 shot power ,82 strength en 91 jumping
Of deze:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
75 def en 79 heading op de kaart..zowaar een LB die kan verdedigen.
En deze man is nu spits en zal wel vaak naast Neto Berola gebruikt worden
Felipe en Whoopi zijn volgens mij de beste Brasilver CB's als ik zo snel ff kijk. Whoopi wel nog maar 72 pace.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rodneiquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
75 def en 79 heading op de kaart..zowaar een LB die kan verdedigen.
En deze man is nu spits en zal wel vaak naast Neto Berola gebruikt worden
[ afbeelding ]
Felipe en Whoopi zijn volgens mij de beste Brasilver CB's als ik zo snel ff kijk. Whoopi wel nog maar 72 pace.![]()
![]()
Hier moet je toch iets geniaals omheen kunnen bouwen
En dan heb je deze mannen nog achter de hand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aantal hiervan spelen in Mexico en daar lopen weer meer beesten rond, paar goede Ecuadoranen en Mexicanen er bij gooien en je hebt echt een topteam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Hier moet je toch iets geniaals omheen kunnen bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb je deze mannen nog achter de hand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jup, als je vanuit daar dit lijstje kan aanvullen met 1 goede CB en 2 goede flankspelers dan heb je een achterlijk goed teamquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aantal hiervan spelen in Mexico en daar lopen weer meer beesten rond, paar goede Ecuadoranen en Mexicanen er bij gooien en je hebt echt een topteam.
Oh en een keepertje is ook wel handig. Jammer dat Ospina 75 is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Degelijk genoegquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel een goede Mexicaanse keeper voorbij zien komen.
edit.
nou ja, redelijk dan
[ afbeelding ]
188cm
MLS keeper kan evt ook nog, moet goedkomen. Hoop dat er snel iemand met een squad builder icm deze databse komt..heb zin om al kansloos te puzzelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Senegalees uit Ligue 1![]()
En dan heb je dus ook nog Kara:
En een paar hele goede gold CB's ook. En ze hebben nu Niang op RW met geniale stats.
Oh terwijl ik dit typ zie ik dat die Ciss een midget is![]()
Wel 90 jumping en 81 strength.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goedemorgen en happy birthday !!quote:
Je kan op futhead nu ook al squads maken voor fifa14
www.futhead.com/14/squads/build/
Vraag me af welke database hun gebruiken![]()
Gefeliciteerd!!!quote:![]()
![]()
Tevens goed nieuws; Totti en Diamanti verkocht. Nu 321k."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik meen iets te hebben gezien dat de zoekfunctie in FUT verandert: je kan nu ook gewoon op namen (of delen daarvan) zoeken. Kan iemand dat bevestigen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik meen iets te hebben gezien dat de zoekfunctie in FUT verandert: je kan nu ook gewoon op namen (of delen daarvan) zoeken. Kan iemand dat bevestigen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mooi! Dat scheelt weer werk bij het maken van mijn lijstje: normaal moet ik daar dan ook club en positie bij zetten, maar dat hoeft dus nu nietquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Goedemorgen en happy birthday !!
Je kan op futhead nu ook al squads maken voor fifa14
www.futhead.com/14/squads/build/
Vraag me af welke database hun gebruikenHa dankuquote:Op vrijdag 6 september 2013 07:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Tevens goed nieuws; Totti en Diamanti verkocht. Nu 321k.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Futhead heeft wel Bernard erin staan maar zoals je kan zien heeft hij geen club badge van Shaktar. Of futhead gebruikt ook de h2h database of EA moet alle spelers van shaktar nog toevoegen
http://www.futhead.com/14/players/9670/bernard/
Edit: Zo te zien zijn het wel de laatste database gegevens afgaande op bepaalde ratings.
Op de hoofdpagina van futhead kun je al zoeken naar de fifa14 spelers
[ Bericht 21% gewijzigd door Maver24 op 06-09-2013 07:53:54 ]![]()
Reemi
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
MorgenNormaal zou ik er niet zo vroeg uit gaan maar nu wel. Ik moet straks voor drie kwartier naar school.
Je weet toch wel wie dit is?quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Nee, die heb ik nog niet. Het hangt er ook vanaf wie shiny is en wie non-shiny wordt. Maar de lijst met SMLENO-spelers heb ik dit jaar ook voor een gedeelte geheim gehouden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je al een lijstje met potentiele SMLENO spelers? Zo ja, deel met mij dan hoef ik het zelf niet meer uit te zoeken![]()
Op futhead even kijken wie shiny is of nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenNormaal zou ik er niet zo vroeg uit gaan maar nu wel. Ik moet straks voor drie kwartier naar school.
[..]
Je weet toch wel wie het is
Nee, die heb ik nog niet. Het hangt er ook vanaf wie shiny is en wie non-shiny wordt. Maar de lijst met SMLENO-spelers heb ik dit jaar ook voor een gedeelte geheim gehouden.![]()
Dat wist ik nog niet.. best wel interessantquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Op futhead even kijken wie shiny is of niet![]()
![]()
Stel je verkoopt iets op marktplaats of een ander verkoopfplatform en je bent aan het onderhandelen met een koper. Je hebt hem een tegenbod gedaan en het is een dagje stil. Ondertussen meldt iemand zich die jouw vraagprijs wil betalen. Wat doe je dan? Schakelen naar die koper die het volledig wil betalen?Feyenoord Rotterdam![]()
Verkopen, direct. Iemand is overboden, jij hebt de prijs die je wil. Klaar dus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:16 schreef Fuszy het volgende:
Stel je verkoopt iets op marktplaats of een ander verkoopfplatform en je bent aan het onderhandelen met een koper. Je hebt hem een tegenbod gedaan en het is een dagje stil. Ondertussen meldt iemand zich die jouw vraagprijs wil betalen. Wat doe je dan? Schakelen naar die koper die het volledig wil betalen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou dan wel even die eerste mailen dat iemand anders meer wil betalen (als je met die ander nog geen deal had).quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkopen, direct. Iemand is overboden, jij hebt de prijs die je wil. Klaar dus.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net op ...head kijken maar nu doet hij het niet meer, hij is gecrashedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ohhhhh noooooo!quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
n maar nu doet hij het niet meer, hij is gecrashed
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Missie geslaagdquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net op ...head kijken maar nu doet hij het niet meer, hij is gecrashedSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:25 schreef Reemi het volgende:
En bedankt voor alle felicitaties boiislinks
rechts
links
GefeliciteerdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:25 schreef Reemi het volgende:
En bedankt voor alle felicitaties boiis![]()
Zitten dit jaar ook een paar hele aardige silvers (met 5* skills) in Liga Portuguesa:
- Kelvin
- Hugo Vieira
- Jeffren
- Ribeiro
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op Kelvin na werden die toch niet genoemd in die lijst met skillers?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zitten dit jaar ook een paar hele aardige silvers (met 5* skills) in Liga Portuguesa:
- Kelvin
- Hugo Vieira
- Jeffren
- Ribeiro![]()
die lijst is oudquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op Kelvin na werden die toch niet genoemd in die lijst met skillers?![]()
Nu weer wel ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:37 schreef Maver24 het volgende:
Futhead doet het hier gewoon
http://www.futhead.com/14/players/9641/jean-paul-bo%C3%ABtius/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
grats Reemi
Sakho zal er niet meer bij zitten mag ik hopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef Michaelvanb het volgende:
PSG heeft zo'n ziek team voor 352
niet echt de bedoeling van fut maar check dit
[ afbeelding ]
![]()
Morgen
Gefeliciteerd Reemi
Hala Madrid !
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sakho zal er niet meer bij zitten mag ik hopen.ohja liverpool toch
![]()
ja eerst moest je met ibra met menez of lucas, nu kan je lavezzi - ibra doen en de rest lollenquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep.
Die links zijn wel echt verneukt in 352![]()
Volgens mij klopt er nog niks van die stats en aantal spelers
Hala Madrid !
Ziet er bijna net zo uit als 343. Maar op zich is het wel realistischer.. Net alsof de keeper alleen in contact zou staan met de CCBquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep.
Die links zijn wel echt verneukt in 352
Kuba op rechts natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:55 schreef Thorb het volgende:
Wie voegt nog wat pace toe?!
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wel chill die nieuwe 4231, zo speel ik met h2h heel vaak
7 links nodig die camidd zoiets als Pots zegt dan maar
Ik vind het eigenlijk gewoon 451 zoals we nu gewend zijn, met een iets verdedigender variant op het middenveld...quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef poker4lifee het volgende:
E: maar misschien speelt het wel heel anders
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die CAM verneukt een fatsoenlijke hybridquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef poker4lifee het volgende:
Dan maar zo![]()
![]()
real madrid wordt zo OP, met bale en isco heeft ook goede statsquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:00 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
real madrid wordt zo OP, met bale en isco heeft ook goede stats
Ozil gebruikte ik sowieso al niet met Real, te traag
Ja, ze noemen het dan allemaal wel leuk Ultimate Team, maar met dit soort posities+links wordt het gewoon lastig om leipe hybrids te maken...quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die CAM verneukt een fatsoenlijke hybrid
Dan maar zo
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe maak je een team met die FIFA 14 spelers ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die CAM verneukt een fatsoenlijke hybrid
Dan maar zo
[ afbeelding ]Hala Madrid !
![]()
Nieuwe Kouyate:![]()
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: