quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat kan jijzelf dan toch ook zijn. Als in de broer van de zoon van mijn vader.
serieusquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh das wel heel veel, dan is de lol er toch wel vanaf
Ik heb van iemand gehoord die iemand kent die iemand kent en daar iemand in de familie van dat een vibrator voor ongeveer 30-40 kliks per seconde zorgt
Koekjes klikken, denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
serieus
nou, drie keer raden wat ik ga doen dit weekend
ben jij gek, dat laat ik voor me doen door Tarzanquote:
Die heeft pas net uitgevogeld hoe hij moet praten, koekjes klikken gaat hem echt nog niet worden hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ben jij gek, dat laat ik voor me doen door Tarzan
Heb jij een Tarzan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
eigenlijk niet, want die zijn me veel te duur, en als je ze zo in de doos op de plank ziet staan, zijn ze ook wel erg groot en intimiderendquote:
ik heb hem goed getraindquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft pas net uitgevogeld hoe hij moet praten, koekjes klikken gaat hem echt nog niet worden hoor
ja, ik weet het, het klinkt een beetje raar, maar experimenteren op oma's is nou eenmaal mijn grootste hobbyquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Je laat je intimideren door een stuk kunststof maar je muteert wel zonder problemen je oma's in gruwelijke demonische wezens?
ghehehe, laat jij je daardoor intimideren? Ik schrik er niet meer zo van als ik onder de douche sta.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
eigenlijk niet, want die zijn me veel te duur, en als je ze zo in de doos op de plank ziet staan, zijn ze ook wel erg groot en intimiderend
[..]
ik heb hem goed getraind
ja, maar dan kijk je er van boven op neer, en vergis je niet in hoe dat vertekent hequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:01 schreef Matip het volgende:
[..]
ghehehe, laat jij je daardoor intimideren? Ik schrik er niet meer zo van als ik onder de douche sta.
Begrijpelijk, lekker bewustzijn samensmelten allesquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik weet het, het klinkt een beetje raar, maar experimenteren op oma's is nou eenmaal mijn grootste hobby
Bij normaal gebruik hangt/staat Tarzan in principe ook niet ergens boven je hoofd he, dat is alleen in de winkel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, maar dan kijk je er van boven op neer, en vergis je niet in hoe dat vertekent he
Ik klikte maar wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:07 schreef JochemP het volgende:
[..]
Jij denkt ik sla de oma's en cursors meteen maar over?
I know! en daarbij is het nog eens zo dat een groot deel van de tarzan helemaal niet bedoeld is om in te brengen, maar dan nog!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik hangt/staat Tarzan in principe ook niet ergens boven je hoofd he, dat is alleen in de winkel.
Zie je wel? Er is niks engs aanquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
I know! en daarbij is het nog eens zo dat een groot deel van de tarzan helemaal niet bedoeld is om in te brengen, maar dan nog!
Jepquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had net een gouden cookie. Is dat iets bijzonders ofzo?
Pics van je z...quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Mijn zusje vroeg zich af waarom ik net 12 seconden lang als een hondsdolle randmongool op de muis zat te rammen
Ik ben blij met de keuze om m'n 40keerpersecondeklikker toch maar even snel op te ruimen voor ze thuis kwam, dat zou toch meer vragen oproepen denk ik
Goed zo.quote:
Je kunt hem beter openmaken en er een soort transmissiebak tussen legoėn zodat ie niet 30-40 maar 500 kliks per seconde geeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NOES!
Golden cookie rechts bovenin, wat denk je? Klik ik mis en klik ik zo'n hoerenupgrade van 15 % aan![]()
honderd duizend goddamn miljard koekjes down the fucking drain
Die had ik al, 1 van die andere. Snikkeldrol of zo. konkoding.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef EenKriek het volgende:
[..]Toch wel de stroopwafels dan of niet?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had ik al, 1 van die andere. Snikkeldrol of zo. konkoding.
Macaroons zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had ik al, 1 van die andere. Snikkeldrol of zo. konkoding.
Jij speelt teveel spelletjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:35 schreef EenKriek het volgende:
[..]Heb je niet nog ergens een save liggen?
Als ie snikkerdrol zegt denk ik eerder aan snickerdoodlesquote:
Ja die ja. Vuig pomphoerending.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ie snikkerdrol zegt denk ik eerder aan snickerdoodles
Ah ja, nu zie ik het.. Lijkt me inderdaad het koekje wat Fles bedoeltquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ie snikkerdrol zegt denk ik eerder aan snickerdoodles
Nou met je saves enzo, dat werkt niet in het echte levenquote:
Alsof jouw 128 oma's in het echte leven de hele dag koekjes staan te bakkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou met je saves enzo, dat werkt niet in het echte leven
Ja, en veel ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:43 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Alsof jouw 128 oma's in het echte leven de hele dag koekjes staan te bakken
Godverdomme wat een waardeloos klotespel ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Van een afstandje zien dat je gouden koekje bijna weg is, een ziedende sprint trekken waarbij je je teen knetterhard tegen de stoel stoot, de snelste klik ooit maken nog precies voor het koekje weg is en dan "Ruin! -honderdmiljoenmiljard cookies" in beeld zien staan
Rode koekjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Van een afstandje zien dat je gouden koekje bijna weg is, een ziedende sprint trekken waarbij je je teen knetterhard tegen de stoel stoot, de snelste klik ooit maken nog precies voor het koekje weg is en dan "Ruin! -honderdmiljoenmiljard cookies" in beeld zien staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |