Oh zoquote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee, die link van Puckz, die zijn een stukkie duurder
Ja dat zijn niet echt exact dezelfde maar ze zijn iig vrij breed. Ik heb nu de smalle versies om kettinkjes en koord bij elkaar te klemmen enzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zijn mooi. Alleen het is zo duur. Ik ben een beetje op ebay aan het kijken, heb dit al:
http://www.ebay.nl/itm/50(...)tem1c35501b70&_uhb=1
Ik moet nog ff op je link klikken en kijken Spees. Maar is dat niet iets Amerikaans? Of is er ook een Nederlandse markt? Verzenden wordt wat lastig en duur anders vrees ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzzz ik zou een indiegogo campagne starten en dan mensen 5$ optie - geschreven bedankje 10$ (iets kleins? een kaart?) 20$ armband?
Zo'n armband past makkelijk door de brievenbus toch? Ik weet niet wat het weegt verder maar dat zou je moeten uitrekenen en aan de 'prijs' moeten aanpassenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet nog ff op je link klikken en kijken Spees. Maar is dat niet iets Amerikaans? Of is er ook een Nederlandse markt? Verzenden wordt wat lastig en duur anders vrees ik.
Die heb ik zelf gemaakt van zilverdraadquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Magnetische sluitingen zijn prijzig wil je een beetje kwaliteit hebben.
Ik vind die sluiting die je op de eerste foto op je feestboek hebt gebruikt erg mooi. Ook omdat ik het totaal niet ken
Ish mooiquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt van zilverdraadMaar is nogal gevoelig voor buigen
Ook hier ga ik heel goed over nadenkenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo'n armband past makkelijk door de brievenbus toch? Ik weet niet wat het weegt verder maar dat zou je moeten uitrekenen en aan de 'prijs' moeten aanpassenVolgens mij staan er nooit limitaties bij voor landen/verzenden.
Bij indiegogo kun je zeggen dat als je je doel haalt t pas in laten we zeggen december opgestuurd kan worden. En je hoeft niet te specificeren welk armbandje mensen krijgen. Random erbij vermelden opgelostquote:Op donderdag 5 september 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook hier ga ik heel goed over nadenken
Ik denk dat ik beter eerst kan werken aan een bepaalde voorraad. Ik kan niet echt productiewerk doen en 10 dezelfde bandjes maken. Dat zit niet in mij
Dus elk bandje is uniek en zal ik dus ook aan moeten bieden. Met het risico van veel foto's
Die lijkt me wat lompquote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is ook wel tof, maar ook best prijzig
http://www.ebay.nl/itm/2-(...)tem3f23064a0f&_uhb=1
Waarschijnlijk welquote:
In de winkel hebben we die sluiting bij mannen armbandenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Maar wel tof![]()
Alleen niet hiervoor
Ja, is het weer mijn kutsmaak?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de winkel hebben we die sluiting bij mannen armbanden
dit klinkt SOOOOO WRONG!!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, is het weer mijn kutsmaak?
ik krijg van dat soort berichten instant mental images incl. geur en smaak hequote:
Hou jij eens even op met aan mijn kut denkenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg van dat soort berichten instant mental images incl. geur en smaak he
Euw euw euwwwwww
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg van dat soort berichten instant mental images incl. geur en smaak he
Euw euw euwwwwww
Hou jij ook eens even op met aan mijn kut denken!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Niet die van Schaar, daar weet ik niets van
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, is het weer mijn kutsmaak?
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou jij ook eens even op met aan mijn kut denken!
Sorry mevrouw!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou jij eens even op met aan mijn kut denken
Bwhehehehe. Mits schoon ook echtquote:Op donderdag 5 september 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het kan anders vrij goed smaken hoor(mits schoon!)
Doe eens posten!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren voor collega die met pensioen gaat op de valreep nog even wat gemaakt, moest eigenlijk gisteren ingeleverd worden.
Ik kon niks bedenken qua mooie tekst op papier, wat de bedoeling was, omdat ik amper een jaar met haar samengewerkt heb. Dus ik heb gisteren na weer een ruzie met Koos (ach ja, why not) met mijn boze hoofd een schilderijtje met acryl gemaakt.
Ik vandaag ingeleverd bij degene die alles bij elkaar in een boek plakt voor haar, onder het mom van "kut, ik heb te weinig geslapen, nou ja, ik lever het maar gewoon in en klaar ermee". Gaat iedereen het zitten doorgeven aan elkaar omdat het zo prachtig en bijzonder is.
EN IK KAN HEUL NIET CREATIEVE DINGEN DOEN, dit was een toevalstreffer en ik vond de anatomie ook niet kloppen
Denk dat ik het als ik voldoende geslapen had ik het helemaal niet eens had durven inleveren "want eng en niet goed genoeg", das het erge nog vind ik
Voor zover mijn dagboekverhaal voor vandaag
Ja dat is vies...en met restjes WC papier omdat een geschoren poes net schuurpapier isquote:Op donderdag 5 september 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry mevrouw!!
[..]
Bwhehehehe. Mits schoon ook echt![]()
![]()
![]()
Nu zie ik echt zo'n zweterige kaasmuts voor me![]()
![]()
handige harry die ik ben ben ik om half 4 's nachts toen ik klaar was vergeten een foto ervan te makenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is vies...en met restjes WC papier omdat een geschoren poes net schuurpapier is
Zonde, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
handige harry die ik ben ben ik om half 4 's nachts toen ik klaar was vergeten een foto ervan te maken
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zonde, nu ben ik nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]Dat klinkt als een briljant type voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
qua zweverigheid?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een briljant type voor jou
Vind het dan wel weer tof dat je dat allemaal onthouden hebt en dat je er toch een heel werk van maaktquote:Op donderdag 5 september 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
qua zweverigheid?
Ja inderdaad.
Is een prima mens hoor en top in haar werk, maar ik heb verder niet zoveel daarmee.
Hmmmmm, dat klink bijna too good to be true. Toch maar klikken en proberen?quote:Beste Molo, wil jij ook een jaar onbeperkt genieten?
GENIET!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
Email:
[..]
Hmmmmm, dat klink bijna too good to be true. Toch maar klikken en proberen?
nutteloze feitenbrein hier werkt altijd prima doorquote:Op donderdag 5 september 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind het dan wel weer tof dat je dat allemaal onthouden hebt en dat je er toch een heel werk van maakt
Krijg je dan een tarzan thuisgestuurd?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
Email:
[..]
Hmmmmm, dat klink bijna too good to be true. Toch maar klikken en proberen?
of aids in poedervorm, handig voor op het werkquote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Krijg je dan een tarzan thuisgestuurd?
Of een hitachi?
Dat is wel meer dan een jaar genieten hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
of aids in poedervorm, handig voor op het werk
daarna moet je er zeker voor gaan betalen, de flikkersquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan een jaar genieten hoor
das die dude van school die je stalkt jonguh!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Mss het volgende:
Ik ben velen ondergoed kwijt wat is dezen
Ja ermahgerd maar hij weet heul niet waar ik woonquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
das die dude van school die je stalkt jonguh!![]()
![]()
dat denk jijquote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd maar hij weet heul niet waar ik woon
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd maar hij weet heul niet waar ik woon
tomtiedomtiedomquote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het Molo zelf was die nu schnel iemand anders de schuld geeft!
OEH OEH OEH!! OPNEMEN!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
Voor de liefhebbers, over half uurtje begint op RTL7 Pan's Labyrint.
El laberinto del fauno (2006) - IMDb
Zo´n mooie film
Hij begint NUUUUUquote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH OEH OEH!! OPNEMEN!
Ik moest laatst nog aan je denken toen je Les Intouchables mooi vond. Een andere film die jou ook wel zal aanspreken denk ik is:
Geweldig Britse humor en Dame Judy Dench
HOE WEET GIJ DAT???quote:Op donderdag 5 september 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo heeft de Meta hoog gehouden, maar eigenlijk is ze deze:
[ afbeelding ]
IK HEB JE DOOR, JIJ BENT DE SLECHTERIK VAN HET STUK!quote:
HET IS MIJ, LUDO, DE SLECHTERIK VAN HET STUK!!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB JE DOOR, JIJ BENT DE SLECHTERIK VAN HET STUK!
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB JE DOOR, JIJ BENT DE SLECHTERIK VAN HET STUK!
HIJO DE PUTA MADRE EL BURRO GIGANTESquote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil ook Spaans leren. Zo'n prachtige taal
quote:
Zulke briljante tvquote:
ZOEK SCHAARTJE, ZOEKKKKKKKquote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke briljante tv![]()
Nu wil ik die met Willeke Alberti nog een keer zien
Ik heb de dvd-boxquote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke briljante tv![]()
Nu wil ik die met Willeke Alberti nog een keer zien
Hij staat gewoon op youtubequote:
zulks een tijdverspillingsaidsquote:Op donderdag 5 september 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op youtube![]()
Maar ik heb een berg flopmoddols gedownload en ik ben dat al aan het kijken
JIJ BENT EEN ARME STUDENT, DAT KAN HEUL NIET!!!quote:
Was een sinterklaascadeauquote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN ARME STUDENT, DAT KAN HEUL NIET!!!
JE HOORT ARM EN VIES EN LUI EN ONVERZORGD TE ZIJN JA!!!quote:
"geachte kuthoeren"quote:Op donderdag 5 september 2013 22:47 schreef megamandy het volgende:
En overbuurman kwam vragen of ik mee kwam om buiten iets te drinken waar meerdere mensen zijn maar ik moet nog een brief schrijven voor morgen
Alleen weet ik niet hoe te beginnen
waarvoor moet je brief schrijven?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:47 schreef megamandy het volgende:
En overbuurman kwam vragen of ik mee kwam om buiten iets te drinken waar meerdere mensen zijn maar ik moet nog een brief schrijven voor morgen
Alleen weet ik niet hoe te beginnen
Nee dat doe ik een andere keerquote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
waarvoor moet je brief schrijven?
Je aidswerk? Ik zou het lekker kort houden. Leg het lekker terug bij hen, wat een malloten zeg!
"dit en dat is er volgens mij gebeurd, ik was niet op de hoogte dat ik iets anders had moeten doen, oktnkxbye"
En dan mijn intro erbovenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
waarvoor moet je brief schrijven?
Je aidswerk? Ik zou het lekker kort houden. Leg het lekker terug bij hen, wat een malloten zeg!
"dit en dat is er volgens mij gebeurd, ik was niet op de hoogte dat ik iets anders had moeten doen, oktnkxbye"
zou 'm gewoon klassiek opstellen dan, met datum en zulks. Niet te digitaal/hip.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
Ok, mijn mentor wilde een kennismakingsbrief via officiële regels met datum enzo zei hij. Om te kunnen zien hoe we schrijven.
In een .doc via de mail, maar moet ik dan ook het adres erbij zetten? Dat vind ik dan weer vreemdOf gewoon het e-mail ipv huisadres.
kun je doen, maar dan een zeer korte versie zonder frustraties opsturen, wordt anders alleen maar tegen je gebruikt. Hoe minder erin staat, hoe beterquote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat doe ik een andere keerMaar daar ga ik wel al mijn frustraties inzetten ja
Ja maar het adresquote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
zou 'm gewoon klassiek opstellen dan, met datum en zulks. Niet te digitaal/hip.
Maar goed, ik ben 30+ dus misschien is dat allang weer achterhaald
Nietsquote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd morgen ga ik kennismaken met mijn klas en ik ben nu al van 'ermahgerd wat moet ik aan?' vooral omdat er zovelen in de was zit nu
Gewoon alles erbij zoals je het vroegah op de middelbare school geleerd hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar het adresgewoon e-mail adres van maken dan? Verder wil ik het ook niet hip ofzo maken, wel goed zakelijk.
zou ik niet doen, zou huisadres erin zetten en email erbij.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar het adresgewoon e-mail adres van maken dan? Verder wil ik het ook niet hip ofzo maken, wel goed zakelijk.
wat heb je in de aanbieding qua outfits?quote:
Ik wil mijn Vans aantrekken want ik ga daarna de stad in, dus ik denk mijn groene broek omdat de rest van mijn broeken kut zitten en daar een leuk shirtje op.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding qua outfits?
Niet dat het heel erg boeit trouwens, gewoon iets normaals en niet te opvallend, dan komt het vast goed
de meeste van die mongolen zie je toch over 3 jaar nooit meer
gelukkig gaat het leven daarna gewoon verderquote:
nou, helemaal prima toch!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil mijn Vans aantrekken want ik ga daarna de stad in, dus ik denk mijn groene broek omdat de rest van mijn broeken kut zitten en daar een leuk shirtje op.
Ja, maar ik wil gewoon een beetje leuke contacten leggen en alles, en ik vind bijna al mijn kleren lelijk en broeken zitten altijd zo kut.quote:
zie het verhaal van DE ARME STUDENT HIERBOVEN!!!! U HEURT HIER GEEN GELD VOOR TE HEBBEN JA!!! DROOG BROOD EN KARTONNEN PIZZA'S EN LIEBFRAUMILCH!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net een polaroidcamera voor weinig gekocht op marktplaats, ik ben benieuwd. Foto's kosten wel 20 euro per 8
Ik heb nu ook geen geld meer om foto's te kopen, maar deze was té cheap vergeleken met dezelfde die door anderen aangeboden werdenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
zie het verhaal van DE ARE STUDENT HIERBOVEN!!!! U HEURT HIER GEEN GELD VOOR TE HEBBEN JA!!! DROOG BROOD EN KARTONNEN PIZZA'S EN LIEBFRAUMILCH!!!
dude, doe niet zo onzeker, je gaat gewoon lekker ouwehoeren, komt helemaal goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil gewoon een beetje leuke contacten leggen en alles, en ik vind bijna al mijn kleren lelijk en broeken zitten altijd zo kut.
Die C&A broek paste ook niet. Faalbenen
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen geld meer om foto's te kopen, maar deze was té cheap vergeleken met dezelfde die door anderen aangeboden werden
ja das ook weer zoquote:Op donderdag 5 september 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
De verkoper zei dat ie in prima staat was en werkend, maar hij is nog geweldig om gewoon neer te zetten mocht hij het niet doen voor dit geld
Oh komt wel goed een keer toch, ik heb het niet meteen nodigquote:Op donderdag 5 september 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
Ik moet trouwens nog even uitrekenen wat dat bietenpoeder nou kost, met name vanwege de verzendkosten (nog geen zin in gehad om uit te zoeken en ik heb het pakketje toch nog niet binnen), zal ik dat een volgende keer als ik naar Amsterdam kom (of Breda?) meenemen of wil je dat ik het opstuur?
okido!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh komt wel goed een keer toch, ik heb het niet meteen nodig
Polaroids & Hipshotsquote:
die olie of de bietenpoeder? Of beidequote:Op donderdag 5 september 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
Bij de eerstvolgende aidsmeet kunnen jullie dat over alle tetten smeren
Een mix jonge!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
die olie of de bietenpoeder? Of beide
het gaat over vervuilde palmolie in zieligekindjeslandenquote:
SHUT UP, IK HEB TOT 7 UUR GEEN DAGLICHT GEZIENquote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Woah, wat een heerlijk dagje strand was dat. En ik ben verkleurd.![]()
Was ook bijna m'n ov chip kwijt, maar dat is weer goed gekomen. Hulde aan ns medewerkers.
Ermahgerd HOE durf ik dit soort dingen te zeggen?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
het gaat over vervuilde palmolie in zieligekindjeslanden
omdat het kanquote:Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd HOE durf ik dit soort dingen te zeggen?
Oh fuck, ik moet mezelf herprogrammerenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
Oh nee, je bent nu sociaal hulpverlener (NET ALS MASJA, MOEHAHAHAHAHA!) en dan zijn alle kindjes SIELUGHHHHH
SNELLLL, LEES HEEL BJOETIECHLOSS!!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh fuck, ik moet mezelf herprogrammeren
quote:Eenzame Braziliaan wil met geit trouwen
Een gepensioneerde steenhouwer uit Brazilië heeft besloten om de eenzaamheid te doorbreken door te trouwen met zijn geit Carmelita.
Foto: Thinkstock
De trouwerij tussen de geit en Aparecido Castaldo vindt 13 oktober plaats in Igreja do Diabo, de Kerk van de Duivel, in Jundiai. Een bisschop die zichzelf Tom Devil noemt, zal het huwelijk voltrekken.
"Ze praat niet en wil geen geld", zegt de vader van acht kinderen in een interview. De 74-jarige steenhouwer is al vier keer eerder getrouwd, maar is nu verliefd geworden op zijn huisdier.
"Wanneer iemand zegt dat ik iets verkeerds doe, dan zeg ik dat de geit ten minste geen winkelgeld eist en niet zwanger van me wordt", vertelt Castaldo aan Paraiba. Er zal geen geslachtsgemeenschap plaatsvinden tussen het dier en de steenhouwer. "Ze is gewoon een maatje van me en ik houd van dieren."
Carmelita is inmiddels al toe aan haar tweede trouwjurk. Haar eerste jurk heeft ze namelijk opgegeten.
Doneer AL mijn geld aan Afrikaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
SNELLLL, LEES HEEL BJOETIECHLOSS!!!!
FTFYquote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Doneer AL mijn lipsticks aan tienermoeders
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
FTFY
WEL OPLETTEN HOE MASJA DAT DOET HE!!!
Zodat ze nog meer mokkakindjes kunnen maken zekerquote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
FTFY
WEL OPLETTEN HOE MASJA DAT DOET HE!!!
MOAR werkgelegenheidquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer mokkakindjes kunnen maken zeker
Maar het was zulk lekker weer!!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
SHUT UP, IK HEB TOT 7 UUR GEEN DAGLICHT GEZIEN
heb je een treinneger moeten pijpen om je ov chip terug te krijgen trouwens?
Jij hebt heul geen aidsquote:Op donderdag 5 september 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gaat snel in afrika wonen.
FTFYquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer multiculturele uitdagings kindertjes op de wereld kunnen zetten zeker
ja maar werken in lichtloze bunkerquote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar het was zulk lekker weer!!
Hahaha, nee gelukkig niet. Gewoon lief kijken was voldoende.
NOES IK BEN ZULKS EEN KUTSTUDENTquote:Op donderdag 5 september 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
FTFY
EN NU OPLETTEN HE, ANDERS KRIJG JE EEN ONVOLDOENDE!![]()
voor jou is er nog wel redding hoor, ik denk dat we even een behandelplan moeten maken en de juiste intensieve hulp moeten inzetten en dan komt het weer goed met jouquote:
Moet ik daarbij mijn tetten laten zien?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
voor jou is er nog wel redding hoor, ik denk dat we even een behandelplan moeten maken en de juiste intensieve hulp moeten inzetten en dan komt het weer goed met jou
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar werken in lichtloze bunker
dat ligt eraan welk behandeltraject er op jouw hulpvraag aansluit.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Moet ik daarbij mijn tetten laten zien?
Yep!quote:
chipsquote:Op donderdag 5 september 2013 23:47 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd voor het eerst deze week chips eten
Doe is sowieso ook met pasta en die dingenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
chips
Zo lekker
goeie reminder wel dat ik morgen een digitaal keukenweegschaaltje moet kopen, ik kan hoeveelheden echt niet inschatten, dus ik ga toch maar net als SQ eten afwegen, want blijkbaar eet ik gewoon standaard veel teveel ook al denk ik van niet
ja dat moet ik dus ook maar gaan doen... en ik wil ook 's avonds minder (snelle) koolhydraten gaan eten omdat ik daar toch alleen maar een suikerdip van krijg na een uurtjequote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Doe is sowieso ook met pasta en die dingenDan kan ik altijd precies genoeg maken voor 1 maaltijd. Pasta en couscous allemaal rond de 70 gram, en dan aanpassen tot 65-75 of ik veel honger heb of niet.
ja das wel wennen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:57 schreef megamandy het volgende:
Overigens maak ik nu dus pas heel laat mijn avondeten tegenover thuis en heb ik dus ook geen honger meer.
Nu dus pas voor het eerst maar dat komt omdat ik rond half vier alleen een broodje met ham/kaas/hard gekookt eitje/mayo heb gegeten en rond acht uur een kop soep met een broodje omdat lui
Jep. Mijn pa draait continudiensten dus meestal tussen 17-18 uurquote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das wel wennen.
At je altijd Hollandsch vroeg thuis?
ja dat wordt/is wennenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep. Mijn pa draait continudiensten dus meestal tussen 17-18 uurAls ik werkte was ik om 19u pas thuis dus dat was alweer iets later maar nu kan ik gewoon eten maken wanneer er zin in heb.
Nee, ik kook toch de laatste jaren al voor mijzelf ook als ik bij Megatoby ben of in de zomer als mijn ouders op de camping zijn. Als ik zou gaan aankomen nu dan zou dat betekenen dat er toch iets veranderd aan mijn stofwisseling/hormonenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat wordt/is wennen
En oppassen dat je daardoor niet in een half jaar 8 kilo aan komt (been there, done that)
ik ging veel later en onregelmatiger eten en daardoor teveel en ongezond. Toen kwam ik ineens heeeel veel aanquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik kook toch de laatste jaren al voor mijzelf ook als ik bij Megatoby ben of in de zomer als mijn ouders op de camping zijn. Als ik zou gaan aankomen nu dan zou dat betekenen dat er toch iets veranderd aan mijn stofwisseling/hormonen![]()
Dat gebeurd toch eens in de 7 jaar ofzoiets? Volgens mij heb ik dat laatste gehad, mijn haar is opeens veel langzamer vettigEn dat klopt ook wel een beetje met de tijd sinds ik voor het eerst ongesteld werd blablabla.
Alleen durf ik niet te stoppen met de pil om te kijken of het ook echt zo is met de acne en alles
Nee ik eet wel nog steeds mijn normale porties en juist veel gevarieerderquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ging veel later en onregelmatiger eten en daardoor teveel en ongezond. Toen kwam ik ineens heeeel veel aan
Dat eens in de 7 jaar veranderen blijkt bullshit te zijn, maar geleidelijke veranderingen zijn wel normaal. Mijn gezicht was een tijdlang droog, nu is het meer vettig bijv.
Met de pil is inderdaad uitproberen, maar ja, of je dat wil/durft is een tweede natuurlijk
huuuuh, das minderquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik eet wel nog steeds mijn normale porties en juist veel gevarieerderVerschillende groentes ipv 1 en zo'n dingen.
Ooh is het nu weer bullshitOk
Nee met de pil durf ik niet want de vorige keer dat is wisselde voelde ik mij super kut en kreeg ik jeuk van de puisten op mijn rug en alles
Hemaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuh, das minder
Ik ga slapen, zag net de hema website, morgen maar even langs uit werk, veel leuke basics met korting
Hema
Trusten!
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Woah, wat een heerlijk dagje strand was dat. En ik ben verkleurd.![]()
Ik moest lachenquote:
Zenuwen? Beterschap!quote:
Zo zie je maar dat dertig studies ook niet alleszeggend zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, redelijk groot *oops* momentje hiero....
Paar hoge profs hebben een of ander ding ontworpen wat een opstelling die wij hier hebben staan heel erg zou moeten verbeteren. Ik heb had er al mee gewerkt, maar de resultaten waren niet als verwacht. Maar waarschijnlijk was er een foutje gemaakt met het monteren van dat ding door de technician, we gaan het gewoon nogmaals proberen en dan zou mijn baas dat ding zelf monteren. Gaat ie dat vandaag doen, kijkt ie nog eens goed naar dat ding, zit er gewoon een fundamentele ontwerpfout in dat ding waardoor je hem nooit goed gemonteerd kan krijgen
je moest eens weten hoe hier de conveyors worden samengesteldquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, redelijk groot *oops* momentje hiero....
Paar hoge profs hebben een of ander ding ontworpen wat een opstelling die wij hier hebben staan heel erg zou moeten verbeteren. Ik heb had er al mee gewerkt, maar de resultaten waren niet als verwacht. Maar waarschijnlijk was er een foutje gemaakt met het monteren van dat ding door de technician, we gaan het gewoon nogmaals proberen en dan zou mijn baas dat ding zelf monteren. Gaat ie dat vandaag doen, kijkt ie nog eens goed naar dat ding, zit er gewoon een fundamentele ontwerpfout in dat ding waardoor je hem nooit goed gemonteerd kan krijgen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs m'n broek is tegen mij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs m'n broek is tegen mij.
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn nog steeds mensen die zich boos maken om de youtube filmpjes
Wat een slim meisjequote:en hiermee loop jij op straat ? Jouw hele account is volgens mij 1 grap
quote:Iza, IKEA heeft gebeld. Je sarcasmeherkenning ligt nog in de ballenbak.
Ik ben bang dat dat een oprechte vraag is, gezien haar eigen tutorialquote:reneebeauty x 1 week geleden
Is dit serieus ?
Kost dat geld dan?quote:
Phehe, Schaar en spontaan iets doen in een onbekende omgevingquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
Stuur Schaar een whatsappje, laat haar gaan en als Delluvenaar een review doen over het festival/concert
Matigheid to the max
In een menigte van zingende dronken Brabandersquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe, Schaar en spontaan iets doen in een onbekende omgeving. De horror
.
Dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
In een menigte van zingende dronken Brabanders![]()
![]()
Aww arme Muffin!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
De hont mee naar Boxtel genomen, hij wil m'n konijn afmaken
I knowquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
dat is wel een beetje een verwonderlijke tic ja. Ik durf te zeggen dat ik jou de mafkees vind in dit verhaal
tijdens het poepen kan ik me dat wel voorstellen, maar tijdens het eten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
I know
Had ik vroeger thuis al last van. Als er dan iemand aanbelt terwijl we aan tafel zaten te eten en diegene komt dan binnen en gaat er erbij staan, dan wil ik eigenlijk al niet meer etenTotdat diegene weg is
Ik heb liever dat ik op de wc zit als er onverwacht iemand aanbelt (mits B er is om open te doen danquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tijdens het poepen kan ik me dat wel voorstellen, maar tijdens het eten?
Alhoewel poepen slechts de omgekeerde variant is van eten natuurlijk...
crazy professorquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik op de wc zit als er onverwacht iemand aanbelt (mits B er is om open te doen dan) dan dat ik zit te eten
Volgens mij niet eens bijzonder hoog..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
wat had jij ook alweer op de autistentest?
Sure?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens bijzonder hoog..
Ik ben een parttime autist he
Jahquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
Maar mensen zijn dan soms ook gewoon vervelend, omdat mensen.
Ik ben bij mijn weten geen eckte autist. Maar zoals mijn schoonvader al eens heel treffend zei 'je kan niet hele dagen rond autisten hangen zonder er zelf een tik van mee te krijgen'. En daar geloof ik absoluut wel in jaquote:
een wijs manquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn weten geen eckte autist. Maar zoals mijn schoonvader al eens heel treffend zei 'je kan niet hele dagen rond autisten hangen zonder er zelf een tik van mee te krijgen'. En daar geloof ik absoluut wel in ja
De opmerking ging trouwens over zichzelf want hij werkt met autisten. Maar hij is op mij ook zeker wel van toepassingHij sms'te net nog dat ie mij m'n tics ook wel gunt
Ja dat zeker welquote:
waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nice
Ik zit te twijfelen om de DL chameleons er bij te bestellen, die zijn maar $8.
ik vind ze zo baas. het is jammer dat ik er weer uitgetieft ben bij werk, die had ik wel graag willen keaupenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon in hun webshop. Staat op hun feestboek denk ik.
Pics?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo'n toffe stempelplate binnengekregen vandaag
VREET ALLES. De jarige heet toch niet voor niets feestvarken hihahoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
5 dozen bonbons gehadvan verschillende personen, dat wel
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
VREET ALLES. De jarige heet toch niet voor niets feestvarken hihaho
Tofff.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben lui maar het is een plate emt spaceinvaders
Nee klopt, verkeerde woordkeuze, ik bedoel als extra faalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar je kan die er toch niet bij bestellen?
ik zag hem ook!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuu, de Primark heeft weer een toffe Bambi trui. Ik heb al zoveel Bambi truien.
Ik vind hem echt heel leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik zag hem ook!ik wil hem eigenlijk
maar waarschijnlijk staat ie me niet (want kort) en kom ik niet meer bij de Primark en doe ik hem toch nooit aan
nog beterquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee klopt, verkeerde woordkeuze, ik bedoel als extra faal
ben je ouder dan 18 of reeds ontmaagd? Then dont.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik zag hem ook!ik wil hem eigenlijk
maar waarschijnlijk staat ie me niet (want kort) en kom ik niet meer bij de Primark en doe ik hem toch nooit aan
Zou fijn zijn ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Laats hadden ze er ook t-shirts van maar dat waren echt net naveltruitjes.... als ze nu eens oversized truien met bambi zouden maken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ouder dan 18 of reeds ontmaagd? Then dont.
Bami is maagd, duhquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]![]()
voo op de bank dan?! en waarom Bami wel en ik niet?
Ik denk dat ik voordat ik de eerste doos leegheb al over mn huig ben gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe snel zou je gaan nierken als je alle de dozen binnen een half uur opeet? :v
Als je bank in the middle of nowhere staat mag hetquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]![]()
voo op de bank dan?! en waarom Bami wel en ik niet?
Ach dit is beter dan 5 dozen dove zooi toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voordat ik de eerste doos leegheb al over mn huig ben gegaan
Sjokelaatje is lekker hoor..maar 5 dozen bonbons....Tis net zo'n cadeau als bier voor mannen. Dat geef je als je echt niet weet wat je moet geven
NIERK ALLES PUIST ALLES VET ALLESquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef Debsterr het volgende:
5 dozen bonbons.. mwah, dat moet vast lukken.
Zomaar een feestje geven en iedereen bonbons voorschotelen? Of alvast punten scoren bij leraressen van kinderen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voordat ik de eerste doos leegheb al over mn huig ben gegaan
Sjokelaatje is lekker hoor..maar 5 dozen bonbons....Tis net zo'n cadeau als bier voor mannen. Dat geef je als je echt niet weet wat je moet geven
Nierken, neh, puisten, wellichtquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIERK ALLES PUIST ALLES VET ALLES
:v
ik woon in Limburgquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je bank in the middle of nowhere staat mag het
Close enough inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik woon in Limburgin een dorp met 1000inwoners....alles hier is de middle of nowhere
Nee, ik ben aan één oor doof door het geluid van limburgse huisvrouwen in een treinquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Spees is ooit verkracht door een Limburgse neger?
Ja die bestaan
Die naar de huishoudbeurs gaan ja?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan één oor doof door het geluid van limburgse huisvrouwen in een trein
hahaha precies....daar is het nog erger.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
Maar het is lang niet zo erg als alles uit omgeving Heerlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |