abonnement Unibet Coolblue
pi_131774740
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik ook al maar firebats lijken mij niet handig in HC gezien het zo shortrange is, is het juist niet beter om je pets het meeste werk te laten doen? Wellicht zo'n grote aap erbij nemen oid.

Op HC kun je trouwens ook de difficulty regelen? Of is die statisch?
Met firebats doe je zoveel dmg dat je met lifesteal genoeg leven terug krijgt om in grote groepen vijanden te staan. Qua dmg doen je pets en range aanvallen bijna niks.
pi_131776996
Ik heb er echt grote moeite mee om mijn DH en BARB in leven te houden. Waarschijnlijk op korte termijn meer op life steal mikken of gewoon mn life de lucht in knallen.

Kijk er echt naar uit om de uitbreiding te spelen, de normale content heb ik nu wel een beetje gehad.

Grappig want D2 heb ik 5 jaar full time zitten spelen zonder er op uitgekeken te raken.
Tijden veranderen... :)
pi_131785746
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef fokopeth het volgende:
Ik heb er echt grote moeite mee om mijn DH en BARB in leven te houden. Waarschijnlijk op korte termijn meer op life steal mikken of gewoon mn life de lucht in knallen.

Kijk er echt naar uit om de uitbreiding te spelen, de normale content heb ik nu wel een beetje gehad.

Grappig want D2 heb ik 5 jaar full time zitten spelen zonder er op uitgekeken te raken.
Tijden veranderen... :)
Hangt een beetje van je dps af. Bij lagere dps is loh beter over het algemeen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_131839725
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hangt een beetje van je dps af. Bij lagere dps is loh beter over het algemeen.
En onderschat life per second niet. Soms kan je simpelweg niet slaan en wil je rennen en je hp balk weer vol krijgen :)
pi_131935427
Nog mensen die Legacy Hardcore items hebben? Die kunnen nog aardig wat opleveren :)
Denk aan Nagelring, Leoric's Signet, oude Natalya's set, Puzzle ring etc
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_131935457
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:12 schreef Asap het volgende:
Nog mensen die Legacy Hardcore items hebben? Die kunnen nog aardig wat opleveren :)
Denk aan Nagelring, Leoric's Signet, oude Natalya's set, Puzzle ring etc
Die dingen zijn van voor mijn tijd denk ik :)

Verder denk ik dat het mensen dat actief HC speelt hier nog maar klein is.
pi_131936180
quote:
99s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef Egberts het volgende:

[..]

Die dingen zijn van voor mijn tijd denk ik :)

Verder denk ik dat het mensen dat actief HC speelt hier nog maar klein is.
Inderdaad. Ik speel ook niet meer. Heb nog 20 para monk en 15 para barb , 1 para wd op hc maar spel word in tegenstelling tot zijn voorganger snel saai
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_131936420
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik speel ook niet meer. Heb nog 20 para monk en 15 para barb , 1 para wd op hc maar spel word in tegenstelling tot zijn voorganger snel saai
Tja, ik vind het wel een uitdaging om paragon lvl 100 te halen op Hc. Elke keer pogen om op Hc je built iets te veranderen en door wat te kopen en verkopen goud verdienen om weer wat bij te kopen.

De combinatie van DPS/armor/life/resource op hc vinden waarbij je niet dood gaat en optimaal je skills kan gebruiken om dmg te doen houdt mij wel bezig.
pi_131936471
quote:
99s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Egberts het volgende:

[..]

Tja, ik vind het wel een uitdaging om paragon lvl 100 te halen op Hc. Elke keer pogen om op Hc je built iets te veranderen en door wat te kopen en verkopen goud verdienen om weer wat bij te kopen.

De combinatie van DPS/armor/life/resource op hc vinden waarbij je niet dood gaat en optimaal je skills kan gebruiken om dmg te doen houdt mij wel bezig.
Wat voor char speel je nu? Maat van me had echt een goede monk build. Niet dood te krijgen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_131939629
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Wat voor char speel je nu? Maat van me had echt een goede monk build. Niet dood te krijgen
Witch docter, als die 100 is ga ik monk spelen :)

Wat opzich ook wel weer een uitdaging is, want je ziet zoveel verschillende monk builts, met verschillende wapens rondlopen. :)
pi_131948432
I promised Marco I'd protect him...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132060610
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Michhas het volgende:
I promised Marco I'd protect him...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte (topic) killer! :D
pi_132065052
Heb de laatste tijd weer een paar keer gespeeld. Toch wel weer leuk. Vraag mij af hoe het traden gaat worden als de AH verdwijnt. Zoals vroeger in D2 kan ook niet meer, geen game namen en items met te veel variabelen. Moeten we dan naar een forum en afspreken om te traden of via chat. Niet heel handig. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:46:31 #189
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_132066992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef fokopeth het volgende:
Ik heb er echt grote moeite mee om mijn DH en BARB in leven te houden. Waarschijnlijk op korte termijn meer op life steal mikken of gewoon mn life de lucht in knallen.

Kijk er echt naar uit om de uitbreiding te spelen, de normale content heb ik nu wel een beetje gehad.

Grappig want D2 heb ik 5 jaar full time zitten spelen zonder er op uitgekeken te raken.
Tijden veranderen... :)
Diablo 2 LoD was dan ook gewoon een belachelijk goede online game.

Voordat LoD kwam was Diablo 2 ook echt een bagger spel. Ben benieuwd of de expansion voor Diablo 3 hetzelfde effect kan hebben,, want in mijn ogen is heel Diablo 3 echt verpest. Een volledige reset als de expansion uit komt zou van mij wel mogen..
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_132110614

Hoe werken dit soort bids?

Ik speel voor het eerst in ruim een jaar weer Diablo en probeer mijn demon hunter wat goedkope gear te geven. Nu kom ik heel veel set/legendary items tegen waarvan er enkel een bid van +- 3000 staat, maar dit kan ik blijven ophogen (In het geval van dit screenshot tot 100k) maar het blijft aangegeven worden als een te laag bod terwijl ik volgens mijn bids wel de hoogste heb geplaatst...

Iemand een idee?
pi_132111053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe werken dit soort bids?

Ik speel voor het eerst in ruim een jaar weer Diablo en probeer mijn demon hunter wat goedkope gear te geven. Nu kom ik heel veel set/legendary items tegen waarvan er enkel een bid van +- 3000 staat, maar dit kan ik blijven ophogen (In het geval van dit screenshot tot 100k) maar het blijft aangegeven worden als een te laag bod terwijl ik volgens mijn bids wel de hoogste heb geplaatst...

Iemand een idee?
Dan heeft iemand een max bid ingegeven. :)
pi_132111327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan heeft iemand een max bid ingegeven. :)
Ah. Ik kende het bestaan daar niet van. Best een rare optie, zet het dan gewoon direct tegen de minimum prijs neer.

Dan nu weer verder op mijn Monk. Ik geloof dat Demon Hunter toch de minste leuke class is.

Edit: En bedankt voor het antwoord :)
pi_132111409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ah. Ik kende het bestaan daar niet van. Best een rare optie, zet het dan gewoon direct tegen de minimum prijs neer.

Dan nu weer verder op mijn Monk. Ik geloof dat Demon Hunter toch de minste leuke class is.

Edit: En bedankt voor het antwoord :)
Waarom? Op die manier bepaal je wel wat je maximaal wilt betalen, maar als je geluk hebt ben je een stuk minder kwijt. :)

Ik heb regelmatig zo wel koopjes binnengehaald.
pi_132121586
Ik denk dat er 2 dingen door elkaar gehaald wordt. Max bid is niet de limiet van degene die het item op AH heeft geplaatst maar iemand die erop biedt. Stel, op een item is 50.000 geboden. Maar jij vindt het wel 500.000 waard en biedt dat nu ook. Het systeem is nu zo gebouwd dat hij (met bijv. een minimale overbieding van 1000) 51.000 voor jou biedt ipv. 500.000. Nu komt er een tweede bieder in beeld en die vindt het 100.000 waard. Hij biedt 100.000 op het item, maar omdat jij 500.000 hebt geboden, wordt zijn 100.000 gelijk weer overboden door jou met 101.000.

Omdat je 500.000 geboden hebt, ben je wel tijdelijk 500.000 kwijt. Maar op het moment dat jij een bieding wint met 250.000, dan krijg je naast het item ook de 250.000 die je niet hebt betaald weer terug. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dit het snipen een beetje tegen moet gaan, of niet?
pi_132121796
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarom? Op die manier bepaal je wel wat je maximaal wilt betalen, maar als je geluk hebt ben je een stuk minder kwijt. :)

Ik heb regelmatig zo wel koopjes binnengehaald.
Ik wist niet eens dat er een autobid functie was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 13 oktober 2013 @ 13:53:02 #196
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132122199
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er een autobid functie was.
ik ook niet :')
pi_132150383
Hopelijk fixed Diablo3 die lag eens :(
pi_132150506
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:12 schreef Egberts het volgende:
Hopelijk fixed Diablo3 die lag eens :(
Eigenlijk zelden tot nooit last van gehad...
pi_132151204
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:12 schreef Egberts het volgende:
Hopelijk fixed Diablo3 die lag eens :(
Idd, mega irritant. Van het weekend met mijn WD para 39 in een hardcore public game, opeens bij een Elite-battle volledige screen freeze (daarvoor ook al redelijk wat lag).. Diablo game vast en moest uit de game met taakbeheer, spel weer starten en inloggen. Ik was bang dat mijn WD was gesneuveld, maar gelukkig leefde die nog... :) Bijna mijn mooie HC gear kwijt door Blizzard...
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_132151640
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Eigenlijk zelden tot nooit last van gehad...
Het is er ook pas sinds de laatste patch :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')