Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Failquote:
Volgend weekend niet. Verjaardag enzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer kan je? Volgend weekend?
Mja.quote:
Geen idee. Ik zocht op cutie.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe oud is dat grietje in de OP? 12?
Martijnwaardig ditquote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgend weekend niet. Verjaardag enzo.
Weekend daarop uit eten.
Weekend daarop naar een bierfestijn.
[..]
Mja.
[..]
Geen idee. Ik zocht op cutie.
13.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe oud is dat grietje in de OP? 12?
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoekenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weekend daarop uit eten.
[..]
Mja.
[..]
Geen idee. Ik zocht op cutie.
Druk baasje is druk.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weekend daarop uit eten.
dan zat ik in de buurt!quote:
quote:
Ik zie regelmatig 20-jarigen die er zo uitzien, maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoeken
Helaas die worden niet meer uitgeven sinds het verbod op Martijnquote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoeken
Pepernotenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop in de Dekamarkt, wat zie ik? Pepernoten
Mes op de keel ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja. Beetje. Wordt me ook allemaal maar opgelegd.
Echt dat is hetzelfde als er paaseitjes liggen rond de kerstquote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop in de Dekamarkt, wat zie ik? Pepernoten
Ja.quote:
Een mooi moment om je toevluchtsoord in brabant te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja.
Zwager is jarig, dus moet zaterdag op visite in een huis waar ik gek word van de katten en hondenharen.
Krijg bericht dat ik de zaterdag er op mee uit eten moet gaan. Geen reden, gewoon omdat het "gezellig is". Nee, dat is het gvd niet.
Alleen het bierfestijn lijkt me chill.
Dat is wel weer waar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een mooi moment om je toevluchtsoord in brabant te zoeken.
Je bent altijd welkom.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk.
Jij hebt tenminste een sociaal leven.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zwager is jarig, dus moet zaterdag op visite in een huis waar ik gek word van de katten en hondenharen.
Krijg bericht dat ik de zaterdag er op mee uit eten moet gaan. Geen reden, gewoon omdat het "gezellig is". Nee, dat is het gvd niet.
Alleen het bierfestijn lijkt me chill.
Ik voel dat heus wel.quote:
Sociale levens zijn een nadeel. Het liefst zat ik ook continu opgesloten op mijn zolderkamertjequote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een sociaal leven.
Tevens was hier ook bierfestival, wilde ik heen gaan totdat ik besefte dat ik geen bier drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |