Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Failquote:
Volgend weekend niet. Verjaardag enzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer kan je? Volgend weekend?
Mja.quote:
Geen idee. Ik zocht op cutie.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe oud is dat grietje in de OP? 12?
Martijnwaardig ditquote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgend weekend niet. Verjaardag enzo.
Weekend daarop uit eten.
Weekend daarop naar een bierfestijn.
[..]
Mja.
[..]
Geen idee. Ik zocht op cutie.
13.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoe oud is dat grietje in de OP? 12?
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoekenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weekend daarop uit eten.
[..]
Mja.
[..]
Geen idee. Ik zocht op cutie.
Druk baasje is druk.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weekend daarop uit eten.
dan zat ik in de buurt!quote:
quote:
Ik zie regelmatig 20-jarigen die er zo uitzien, maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoeken
Helaas die worden niet meer uitgeven sinds het verbod op Martijnquote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou maar vast je pedopas op gaan zoeken
Pepernotenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop in de Dekamarkt, wat zie ik? Pepernoten
Mes op de keel ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja. Beetje. Wordt me ook allemaal maar opgelegd.
Echt dat is hetzelfde als er paaseitjes liggen rond de kerstquote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik loop in de Dekamarkt, wat zie ik? Pepernoten
Ja.quote:
Een mooi moment om je toevluchtsoord in brabant te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja.
Zwager is jarig, dus moet zaterdag op visite in een huis waar ik gek word van de katten en hondenharen.
Krijg bericht dat ik de zaterdag er op mee uit eten moet gaan. Geen reden, gewoon omdat het "gezellig is". Nee, dat is het gvd niet.
Alleen het bierfestijn lijkt me chill.
Dat is wel weer waar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een mooi moment om je toevluchtsoord in brabant te zoeken.
Je bent altijd welkom.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk.
Jij hebt tenminste een sociaal leven.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zwager is jarig, dus moet zaterdag op visite in een huis waar ik gek word van de katten en hondenharen.
Krijg bericht dat ik de zaterdag er op mee uit eten moet gaan. Geen reden, gewoon omdat het "gezellig is". Nee, dat is het gvd niet.
Alleen het bierfestijn lijkt me chill.
Ik voel dat heus wel.quote:
Sociale levens zijn een nadeel. Het liefst zat ik ook continu opgesloten op mijn zolderkamertjequote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een sociaal leven.
Tevens was hier ook bierfestival, wilde ik heen gaan totdat ik besefte dat ik geen bier drink
Ik zal even kijken wat ik kan doen.quote:
Hehehehe. Geen whisky festival in de buurt?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een sociaal leven.
Tevens was hier ook bierfestival, wilde ik heen gaan totdat ik besefte dat ik geen bier drink
Ruilen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sociale levens zijn een nadeel. Het liefst zat ik ook continu opgesloten op mijn zolderkamertje
Nee, nog nooit van gehoord ookquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik kan doen.
Moet ook nog met een vriendin naar een of andere flutfilm van Vin Diesel.
[..]
Hehehehe. Geen whisky festival in de buurt?
Nee, ik waardeer mijn huis best wel. Alleen dat opruimen en schoonmaken wordt weer eens tijd. Doen we van het weekend welquote:
Ik wil wel gaan hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet? Je eigen ademhaling?quote:
bierfestijnquote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat weet ik niet? Je eigen ademhaling?
Tssssk. Player.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan hoordan heb jij een avondje vrij
Vlakbij Alphen. Hoe heet het volgende station ook al weer vanaf hier?quote:
Dat weegt wel op tegen de voordelenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik waardeer mijn huis best wel. Alleen dat opruimen en schoonmaken wordt weer eens tijd. Doen we van het weekend wel![]()
Maandag krijg ik trouwens eindelijk een nieuwe pleepot
uhhh lastige vragenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssssk. Player.
[..]
Vlakbij Alphen. Hoe heet het volgende station ook al weer vanaf hier?
Gun mij ook eens watquote:
Ach, die heb ik bijna iedere doordeweekse dag. Vuige alcoholisten op de HAN. En ik maar kwijlen iedere keer dat ik er een tap en het zelf niet op mag drinken.quote:
Als ze jou ziet vast plotseling niet meerquote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun mij ook eens watIs ze nog single?
Nouja, daar is het iig.quote:
Ze is single.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun mij ook eens watIs ze nog single?
Dat ik mijn eigen eten moet koken en 600 euro in de maand aan huur kwijt ben?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weegt wel op tegen de voordelen
Oh, nice
klinkt niet echt festijnig danquote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die heb ik bijna iedere doordeweekse dag. Vuige alcoholisten op de HAN. En ik maar kwijlen iedere keer dat ik er een tap en het zelf niet op mag drinken.
kersen zijn gelukkig lekkerder dan aardbeienquote:Op donderdag 5 september 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, heb ik per ongeluk kersenyoghurt gekocht ipv aardbeienyoghurt![]()
Logisch ze valt als een blok voor mijquote:Op donderdag 5 september 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ze jou ziet vast plotseling niet meer
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ze jou ziet vast plotseling niet meer
Jaquote:Op donderdag 5 september 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen eten moet koken en 600 euro in de maand aan huur kwijt ben?
Nietesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kersen zijn gelukkig lekkerder dan aardbeien
de prijzen wel. 1,50 voor een fluitje, 1,60 voor een vaasje, 3 euro voor een pul en 8 euro voor een pitcher. K baal best wel dat ik niet zo'n kroeg op school had.quote:
Ze zal vast van de schrik flauwvallen jaquote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ze valt als een blok voor mij
wacht welke school?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de prijzen wel. 1,50 voor een fluitje, 1,60 voor een vaasje, 3 euro voor een pul en 8 euro voor een pitcher. K baal best wel dat ik niet zo'n kroeg op school had.
Het enige voordeel is dat ik een stuk minder gezeik van mn ouwelui aan moet horenquote:
Je moet zeker student zijn om daar naar binnen te mogen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de prijzen wel. 1,50 voor een fluitje, 1,60 voor een vaasje, 3 euro voor een pul en 8 euro voor een pitcher. K baal best wel dat ik niet zo'n kroeg op school had.
de HANquote:
DING DING DING DING!!!!!!!!!! U gaat door voor de koelkastquote:Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat ik een stuk minder gezeik van mn ouwelui aan moet horen
nein. Dat dan weer niet,quote:Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet zeker student zijn om daar naar binnen te mogen?
Laat maar weten baas.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ik niet in de buurt woonquote:
Sja, accepteren die woning hier in de buurt dan, dan leer ik je wel koken en kom ik vaak bij je eten zodat ik niet hoef te kokenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DING DING DING DING!!!!!!!!!! U gaat door voor de koelkast
hogeschool Arnhem Nijmegen.quote:
/smoothquote:Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, accepteren die woning hier in de buurt dan, dan leer ik je wel koken en kom ik vaak bij je eten zodat ik niet hoef te koken
lekkerding? Dan ga ik wel in je plaats. Wil m ook zienquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:
ahhhquote:Op donderdag 5 september 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hogeschool Arnhem Nijmegen.
Ik sta op Nijmegen want Nijmegen
Doe ik ook, maar dan is het nog maar de vraag of ik 'm krijgquote:Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, accepteren die woning hier in de buurt dan, dan leer ik je wel koken en kom ik vaak bij je eten zodat ik niet hoef te koken
quote:
scheelt ook in de vaatquote:
ik vind van welquote:Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan is het nog maar de vraag of ik 'm krijg
[..]
Trek je je bioscoopbroek aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Maar die film is niet zo erg.
Als die saai is, ga ik gewoon aan haar zitten.
ach, er zijn nog wel meer hogescholen enzo waar deze cateraar zit.. Laatst in Wageningen training gehad en hoorde ook over locaties in Adam en Rotje Knor.quote:
Ze is wel meer jouw type dan het mijne.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
lekkerding? Dan ga ik wel in je plaats. Wil m ook zien
Zou ik kunnen doen.quote:
in dat geval had ik al een andere woning gehadquote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij nou degene was die daarover beslist, dan was dat mooi makkelijk geweest
maar dan kom jij m niet voor me tappen zeker?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, er zijn nog wel meer hogescholen enzo waar deze cateraar zit.. Laatst in Wageningen training gehad en hoorde ook over locaties in Adam en Rotje Knor.
weet nooit of dat nou positief is of nietquote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel meer jouw type dan het mijne.
[..]
Zou ik kunnen doen.
Ja preciesquote:Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval had ik al een andere woning gehad
Ze is een chubje.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet nooit of dat nou positief is of niet
owja thanksquote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dqod smiley. En hij staat weer in de OP, voor als je hem kwijt was.
[ afbeelding ]
Tell me morequote:
nee, dat doe ik alleen in Nijmegenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan kom jij m niet voor me tappen zeker?
27, chubje. Donkerbruin lang haar. Single. Woont in Zuid-Holland. Houdt van films.quote:
Ik wil dat zo graag. Een extra slaapkamer om te kunnen schilderenquote:
Dat is wel handig ja, met die katten van jouquote:Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil dat zo graag. Een extra slaapkamer om te kunnen schilderen
kip steelt altijd mijn penselenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja, met die katten van jou
Schildert ie dan de vloer onder?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip steelt altijd mijn penselen
Zequote:Op donderdag 5 september 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schildert ie dan de vloer onder?
Jajaquote:Op donderdag 5 september 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze![]()
En nee, ik reinig iedere kwast zodra ik met die kleur (even) klaar ben.. En het voordeel van olieverf is dat het niet snel droogt en je dus tijd zat hebt om het van je vloer af te halen
die dodo is nu in een kwartier tijd al 4 keer van de bank gedonderdquote:Op donderdag 5 september 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja
Hmm, dat is dan wel handig ja
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
27, chubje. Donkerbruin lang haar. Single. Woont in Zuid-Holland. Houdt van films.
Dom beestquote:Op donderdag 5 september 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die dodo is nu in een kwartier tijd al 4 keer van de bank gedonderd
echt he. Heerlijk is datquote:
quote:
kom dr maar halen, na een dag of 2 breng je dr vast wel weer terugquote:
laat staan tijnquote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde haar eerst aan fax te koppelen, maar ze vond hem niks.
Op wat voor mannen valt ze? Niet dat ik een kans maakquote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde haar eerst aan fax te koppelen, maar ze vond hem niks.
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom dr maar halen, na een dag of 2 breng je dr vast wel weer terug
ik weet het wel zekerquote:
Moeilijk, haar vriendjes lijken niet echt op elkaar. En met allemaal was ze niet tevreden.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op wat voor mannen valt ze? Niet dat ik een kans maak
/smooth.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom dr maar halen, na een dag of 2 breng je dr vast wel weer terug
Katten gaan toch op hun baasjes lijken of was het nu andersom?quote:
In dat geval, gaat hem dat niet wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk, haar vriendjes lijken niet echt op elkaar. En met allemaal was ze niet tevreden.
Maar ze wil wel liever een ervaren man.
omdat ze je hut afbreekt, haar nagels in je zak geplant heeft en je helemaal krankjorum wordt van dr eeuwige zoektocht naar aandacht,quote:Op donderdag 5 september 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, wacht. Je zei niet om welke reden
dat is met hondenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Katten gaan toch op hun baasjes lijken of was het nu andersom?
zo ben ikquote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk, haar vriendjes lijken niet echt op elkaar. En met allemaal was ze niet tevreden.
Maar ze wil wel liever een ervaren man.
[..]
/smooth. [ afbeelding ]
Gewoon beetje neuken man. Is niet moeilijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval, gaat hem dat niet wordengeen cv hier
Hoe zit het dan met katten?quote:
In dat geval stuur haar maar langsquote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beetje neuken man. Is niet moeilijk.
en toch zijn er genoeg mannen echt slecht inquote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beetje neuken man. Is niet moeilijk.
Die blijven gewoon hun verschrikkelijke zelfquote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met katten?
[..]
In dat geval stuur haar maar langs
Geldt ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch zijn er genoeg mannen echt slecht in
Er valt weinig af te brekenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ze je hut afbreekt, haar nagels in je zak geplant heeft en je helemaal krankjorum wordt van dr eeuwige zoektocht naar aandacht,
vast ook wel, daar heb ik minder ervaring meequote:
Ik moet dr nagels alweer laten knippen, die nagels zijn weer vlijmscherp. Ahw. Arme jijquote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er valt weinig af te brekenEn je had d'r nagels laten knippen, dus dat zal ook wel meevallen.
Mja, is er toch nog iets/iemand wat mij aandacht geeft
Groeien die krengen zo snel?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet dr nagels alweer laten knippen, die nagels zijn weer vlijmscherp. Ahw. Arme jij
Als ik wil dat ze seks heeft, doe ik het zelf wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met katten?
[..]
In dat geval stuur haar maar langs
Wat doen ze fout dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch zijn er genoeg mannen echt slecht in
De eerste paar keer wel. Daarna zou het langzamer moeten gaan..quote:
Hopen dat dat snel voorbij is danquote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De eerste paar keer wel. Daarna zou het langzamer moeten gaan..
Waar moet ik beginnen.. Slecht ritmegevoel in bed.. Alleen aan zichzelf denken in bed.. Te snel klaarkomen.. Te veel vinger, te weinig vinger... Kreunen als een wijf.. Enz enz..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wil dat ze seks heeft, doe ik het zelf wel.
[..]
Wat doen ze fout dan?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die blijven gewoon hun verschrikkelijke zelf
echt hoor.. Kleine heksquote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopen dat dat snel voorbij is dan
Snap ikquote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik wil dat ze seks heeft, doe ik het zelf wel.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen.. Slecht ritmegevoel in bed.. Alleen aan zichzelf denken in bed.. Te snel klaarkomen.. Te veel vinger, te weinig vinger... Kreunen als een wijf.. Enz enz..
Ach, blijven hoe dan ook leuke beestenquote:
en mijn persoonlijke mening: te veel voorspel, te soft, niet durven slaan/knijpen/bijten, niet kunnen waárderen dat je je nagels in hun rug en of borst zet, enz enz enzquote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen.. Slecht ritmegevoel in bed.. Alleen aan zichzelf denken in bed.. Te snel klaarkomen.. Te veel vinger, te weinig vinger... Kreunen als een wijf.. Enz enz..
wat? Die heb je ook hoor..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach, blijven hoe dan ook leuke beesten
nee.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mijn persoonlijke mening: te veel voorspel, te soft, niet durven slaan/knijpen/bijten, niet kunnen waárderen dat je je nagels in hun rug en of borst zet, enz enz enz
zo ben ik. Een van de weinige vrouwen die duidelijk is.quote:
tenzij jij die man bent die kreunt als een wijf, dan hadden we het wel over jouquote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat? Die heb je ook hoor..![]()
Soms wel... Met een beetje pech heb ik er nog 18 jaar plezier van
Hoi Faxiequote:
Nee ik ben die man die wel bijt en nagels kan waarderenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tenzij jij die man bent die kreunt als een wijf, dan hadden we het wel over jou
ach, het scheelt dat ik mijn agressie op het kippetje kan botvieren want dat vind ze toch wel lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Hè wat vervelend nou
Hoe is het in semi Belgenland?quote:
jammer dat je je uiterlijk niet mee hebt.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik ben die man die wel bijt en nagels kan waarderen
Ik laat haar zelf wel alle hoeken zien. Ik weet tenminste wat ze lekker vindt.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snap ikdan nog kan je haar wel een keer langs sturen.
Ja dat vond ik echt te vaag gewoonquote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, het scheelt dat ik mijn agressie op het kippetje kan botvieren want dat vind ze toch wel lekker
ze lijkt op het vrouwtjequote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt te vaag gewoon
En dat ga je mij vast niet vertellen, nog haar nummer aan mij geven.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat haar zelf wel alle hoeken zien. Ik weet tenminste wat ze lekker vindt.
Rustigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het in semi Belgenland?
Het is wederzijds, maar ik zou je toch doenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer dat je je uiterlijk niet mee hebt.
Jij zou iedereen doen, dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wederzijds, maar ik zou je toch doen
Mooiquote:
Jij zou toch iedereen doen toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nietesquote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zou iedereen doen, dat is algemeen bekend.
GMTAquote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zou toch iedereen doen toch?
Jou welquote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zou toch iedereen doen toch?
Ik ga het klooster in denk ik, dus dat wordt hem nietquote:Op donderdag 5 september 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertelquote:
Ja, alhoewel ik niet van de bank afrol van geno...quote:
Gheghequote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik niet van de bank afrol van geno...
Laat maar.
Nietes!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, je zou toch wel iedere vrouw doen dus.
Ja hoe zou dat nu toch komenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jou zou ik ook doen...![]()
Tja... zo heb ik wel de schijn tegen ja
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon te veel leuke vrouwen hier
quote:
Hoi Zeefjequote:
Daar heb je misschien wel een puntjequote:Op donderdag 5 september 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon te veel leuke vrouwen hier
ik krijg gewoon een hartjequote:
Niet goedquote:Op donderdag 5 september 2013 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een hartje
Bijna. Wacht nog steeds op mijn bank en tafel.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een hartje
Fixed.quote:
Hetzelfde. Beetje voor school bezig, alvast voorbereiding voor nieuwe jaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verveling heerstVerder wel oke.
En daar?
Ah, jippiequote:Op donderdag 5 september 2013 20:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hetzelfde. Beetje voor school bezig, alvast voorbereiding voor nieuwe jaar.
Waar moet je 'm dan aan afvegen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna. Wacht nog steeds op mijn bank en tafel.
En moet nog gordijnen kopen, maar lui.
jawel. Ik schrik er gewoon van. Normaal gesproken zijn de mensen gewoon bang voor me.quote:
quote:
Volgens mij valt dat best wel meequote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel. Ik schrik er gewoon van. Normaal gesproken zijn de mensen gewoon bang voor me.
Ik had mijn benen geschoren en jawel, hij moest gelijk mijn tetten betasten.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee
Mag ik vragen hoe het dinsdag bij de dokter is gegaan?
Zoja. Hoe is het gegaan
Zonee dan uhm niet
je benen scheren en vervolgens aan je tetten zittenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had mijn benen geschoren en jawel, hij moest gelijk mijn tetten betasten.![]()
Maar ff serieus, euhm, hij kon niks vinden, alleen een gevoelig plekje in mijn buik, dus ik moet volgende week woensdag een echo laten maken van mijn bovenbuik..
Voor alle zekerheid wilde ie wel even mijn borsten checken ondanks dat ik jong was, want er kwam natuurlijk veel kanker voor in mijn familie.. Blijkt dat ik actief borstweefsel heb, en mettertijd wil ie daar wel een keer een foto van maken (pervert) maar dat had u geen prioriteit.
Volgende week dinsdag moet ik nog steeds met hem praten over mijn levensverhaal, want hij denkt dat ik het niet bepaald makkelijk heb gehad
En niet volgende week maar de maandag erop moet ik me weer bij hem melden en gaan ze me weer prikken op ontsteking.
Nee, volgens mij schrijft hij geen medicatie voor zolang hij nog niet weet wat het is/waar het zit en zolang ik er geen last van heb verder..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je benen scheren en vervolgens aan je tetten zitten
Ja logisch....
Maar je moest komen omdat de ontstekingswaarde hoog waren toch?
heb je daar nog medicijnen voor gekregen?
daar kan je ook in wonenquote:
Nee, ik heb een fatsoenlijk bed nodig om in te slapen, anders kan je mij in een rolstoel zetten de volgende dagquote:
chick scoren met die auto en in haar bed slapenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk bed nodig om in te slapen, anders kan je mij in een rolstoel zetten de volgende dag
Het is geen speciaal ding of zo hoor, dan maak ik met m'n motor nog meer kansquote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
chick scoren met die auto en in haar bed slapen
Nou hopen dat ze gedaald zijn dan. En dat er niks bijzonders op die echo te zien valt....quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, volgens mij schrijft hij geen medicatie voor zolang hij nog niet weet wat het is/waar het zit en zolang ik er geen last van heb verder..
Daarom dus die echo, hij vermoed dat het bij mijn galblaas kan zitten omdat dat de enige plek was waar ik het minder prettig vond dat hij erop drukte..
En dan die maandag gaat ie de resultaten van de echo met me doorspreken en moet ik een uur van te voren bloed af laten nemen en gaan ze kijken of die ontstekingswaarden nog gestegen of gedaald zijn..
Nee, ze is net aan haar studie begonnen. Ze woont nu dichter bij jou.quote:
Jaa rawr jouw motorquote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is geen speciaal ding of zo hoor, dan maak ik met m'n motor nog meer kans
Ow?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze is net aan haar studie begonnen. Ze woont nu dichter bij jou.
ach, daar heb ik toch geen last van?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een fatsoenlijk bed nodig om in te slapen, anders kan je mij in een rolstoel zetten de volgende dag
Onbereikbaar? Heb je mijn nummer niet meer?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent onbereikbaar, of hoe je dat ook moge zeggen
ik hoop ook dat ze gedaald zijn, maar ook dat ie wat vind op die echo, want hij had het al over inwendig onderzoekquote:Op donderdag 5 september 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hopen dat ze gedaald zijn dan. En dat er niks bijzonders op die echo te zien valt....
Klopt. Maar dan ga ik er niet in wonenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, daar heb ik toch geen last van?
Te voorspelbaarquote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onbereikbaar? Heb je mijn nummer niet meer?
quote:
jouw motor is te nieuw.. Als het nou een oldtimer was of een mooie glimmende harley zou ik er wel nat van worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is geen speciaal ding of zo hoor, dan maak ik met m'n motor nog meer kans
Dan zou ik me genoodzaakt voelen je in elkaar te slaan.quote:
Haha ow dan pas ik wel opquote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik me genoodzaakt voelen je in elkaar te slaan.
maar de voordelen!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan ga ik er niet in wonen
[..]
Te voorspelbaar
[..]
De meeste vrouwen vinden het maar "herrie"
uh whut. Maar als er niets te zien is op die echo hoeft er roch geen inwendig nog onderzocht wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ze gedaald zijn, maar ook dat ie wat vind op die echo, want hij had het al over inwendig onderzoek
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan ga ik er niet in wonen
[..]
Te voorspelbaar
[..]
De meeste vrouwen vinden het maar "herrie"
Breda.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ow dan pas ik wel op![]()
Waar woont ze dan?
Harley's vind ik niks an.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jouw motor is te nieuw.. Als het nou een oldtimer was of een mooie glimmende harley zou ik er wel nat van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de bovenbuik komt op de echo he..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh whut. Maar als er niets te zien is op die echo hoeft er roch geen inwendig nog onderzocht worden
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet ik hou van die herrie.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Harley's vind ik niks an.
Ooit als ik geld, tijd en ruimte heb wil ik zo'n ding bouwen:mijn pa heeft ook een oldtimer honda. Ooit ga ik die ervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Mooi spul is datquote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft ook een oldtimer honda. Ooit ga ik die erven
ja, als ie er nou ook nog eens zo mee omging..quote:
Wat dan?!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, als ie er nou ook nog eens zo mee omging..
hij rijdt liever op zijn suzuki gs500e, dus die ander staat al ik weet niet hoe lang stilquote:
Mja het is niet gerelateerd aan je klachten idd maar beter dat ze het in de gaten houden. Zeker als het ook in de familie voor komt enzoquote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen de bovenbuik komt op de echo he..
Ik heb ook geen idee.. Ik was nog een beetje afwezig doordat ie na dat borstonderzoek zei dat ik actief borstweefsel heb..
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin een honda CB500 four.. Beetje mosterdgroen met glitters
Zo'n GS500E rijdt wel hartstikke goedkoop, dat dan weer welquote:Op donderdag 5 september 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij rijdt liever op zijn suzuki gs500e, dus die ander staat al ik weet niet hoe lang stil
ja, officieel had ie er ook een kap op, maar daar is een kamikaze eend tegenaan gevlogen..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Zonde om stil te laten staan ja
[..]
Zo'n GS500E rijdt wel hartstikke goedkoop, dat dan weer wel
Ik wil ook welquote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, moe enzovoor de dames, en
![]()
voor GvE
ja, maar ik ben dus als de dood voor kanker.. Heb er namelijk veel kans op omdat het veel in de familie voorkomt, ik veel moedervlekken heb en een lichte huid die snel verbrand..quote:Op donderdag 5 september 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja het is niet gerelateerd aan je klachten idd maar beter dat ze het in de gaten houden. Zeker als het ook in de familie voor komt enzo
Ik weet niet zo goed wat dat inhoudactief borstweefsel. ... ff Googlen
True heb je gelijk inquote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, officieel had ie er ook een kap op, maar daar is een kamikaze eend tegenaan gevlogen..
Gaat het niet om, ik zou die gs500e mooi laten staan en die honda pakken... Daar betaald ie ook geen wegenbelasting over omdat ie zo oudis geloof ik
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, moe enzovoor de dames, en
![]()
voor GvE
Die oude 4 cilinders klinken nog wel leuk ja, die race dingen van tegenwoordig nietquote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En die Honda maakt ook een mooier geluid want 4 cilinder met 4 uitlaten..
ach ja.. We kunnen alleen niet allemaal zo geniaal zijn als ik.quote:
en daarom hou ik van oude motorsquote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die oude 4 cilinders klinken nog wel leuk ja, die race dingen van tegenwoordig niet
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb je fobo al geopend in een nieuw venster
Niet allemaal nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach ja.. We kunnen alleen niet allemaal zo geniaal zijn als ik.
Snap ikquote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarom hou ik van oude motors
en van Harleys, die hebben ook zo'n mooi vol geluidquote:
quote:
Harley's vind ik niksquote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en van Harleys, die hebben ook zo'n mooi vol geluid
Kever toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn broer heeft ook zo'n pruttel motor
Denk dat Dqod iets anders aan het doen isquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi! Dqod is zoek in mijn SC, is ze toevallig hier?
Ja hij heeft een kever maar ook een motorquote:Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Harley's vind ik niks![]()
Zo klinkt mijn motor ongeveer
[..]
Kever toch?
Ohquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij heeft een kever maar ook een motor
Zo'n vermoeden had ik al. Terechte reden om niet te FOK!ken wel. Maar ik heb morgen een tentamen en probeer leren te vermijden en wil graag vunzig met dr praten, dus voor mij is het heel zieligquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk dat Dqod iets anders aan het doen is
Is goedquote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff kijken of ik een foto kan vinden
Hehe zit in hetzelfde schuitje op het vunzig willen praten na want ik wil gewoon 24 uur slapen en dat mijn onderbewustzijn dan die toets maakt.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Terechte reden om niet te FOK!ken wel. Maar ik heb morgen een tentamen en probeer leren te vermijden en wil graag vunzig met dr praten, dus voor mij is het heel zielig
Precies dat ja iddquote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe zit in hetzelfde schuitje op het vunzig willen praten na want ik wil gewoon 24 uur slapen en dat mijn onderbewustzijn dan die toets maakt.
Thanks, komt vast goed! Jij ook succesquote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies dat ja iddNou weet je wat, als jij aan de bak gaat doe ik het ook. Veel succes met leren
Wat voor toets heb je?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Thanks, komt vast goed! Jij ook succes
Het klinkt als iets waar statistiek bij komt kijken...quote:
Psychologie, methodiek, ethiekquote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als iets waar statistiek bij komt kijken...
Oeh, da's nog vele malen erger want niet rationeel enzo.quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:17 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Ja, maar das niet alleen dan hoor, gewoon wat op een stapavond ook is, maar dn 6 dagen lang..
Maar met jou kan ik tenminste praten, heerlijke combi
Jammer. Ja ik ben tevreden en trotsquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik was helaas verhinderd! Maar tevreden dus?
En terechtquote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Jammer. Ja ik ben tevreden en trots
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Harley's vind ik niks an.
Ooit als ik geld, tijd en ruimte heb wil ik zo'n ding bouwen:He de hondacb73SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit11I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik zal eens spuiten waar de zon niet schijnt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal eens spuiten waar de zon niet schijnt.Hey faxieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow wacht![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal eens spuiten waar de zon niet schijnt.Klopt Het van die moter:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Douchese en slaap lekkerquote:
Een CB73 of 37 bestaat nietquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi! Dqod is zoek in mijn SC, is ze toevallig hier?
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk dat Dqod iets anders aan het doen is
Hahahaha, goftedomme, schatjes jullie.. Allebei!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Terechte reden om niet te FOK!ken wel. Maar ik heb morgen een tentamen en probeer leren te vermijden en wil graag vunzig met dr praten, dus voor mij is het heel zielig
Cb73 bestaat echt wel. Google maar isquote:Op donderdag 5 september 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Douchese en slaap lekker![]()
[..]
Een CB73 of 37 bestaat nietAlthans voor zover ik weet is dit een verbouwde Cb750 denk ik.
En het is motor
Dat is de 750 uit 73 schatquote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cb73 bestaat echt wel. Google maar is
https://www.google.nl/sea(...)koUqO9H8OctAar14GwCwquote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cb73 bestaat echt wel. Google maar is
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)koUqO9H8OctAar14GwCw
Hele mooie motoren ja.
Hondacb73quote:Op donderdag 5 september 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)koUqO9H8OctAar14GwCw
Hele mooie motoren ja.
Op die rechter?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zou faxie wel een ritje op willen maken.
Google Afbeeldingen zegt dat ie niet bestaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hondacb73
Mijn ex had zo'n motor,heb'em vaak genoeg gezien
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=360&bih=567quote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Google Afbeeldingen zegt dat ie niet bestaat.
Ja, dat is dus een 350 uit '73quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=360&bih=567
Er staan wel 8 verschillende modellen uit 73 in die lijst..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een 750 uit '73
Ja dat zie ik nu ook inderdaadquote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staan wel 8 verschillende modellen uit 73 in die lijst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |