Zelfs ik had het probleem dat ik de binnenjas op heuphoogt erg strak vond zitten. Bij het lopen gaat het wel, maar op de fiets moest ik echt het hele zaakje omhoog sjorren tot taillehoogte om een beetje normaal te kunnen gaan zitten. En dan ben ik nog tamelijk tenger gebouwd ook,want het is gewoon een M-etje.quote:Op zondag 15 september 2013 07:53 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Die jassen zijn ook gemaakt voor mannen. Vrouwen met heupen passen gewoonweg niet in die jassen. Met name idd de binnenjas. Ik had ook altijd de buitenjas aan, maar nog veel liever het vest dat ik had. Die paste tenminste wel.
Ik hen 2/3 fietswijk dan is dat niet leukquote:Op zondag 15 september 2013 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zelfs ik had het probleem dat ik de binnenjas op heuphoogt erg strak vond zitten. Bij het lopen gaat het wel, maar op de fiets moest ik echt het hele zaakje omhoog sjorren tot taillehoogte om een beetje normaal te kunnen gaan zitten. En dan ben ik nog tamelijk tenger gebouwd ook,want het is gewoon een M-etje.
Voor mensen met een allergische constitutie veroorzaken de huidige polyester polo's huiduitslag (bij mezelf was/is dat rode striemen en enorme jeuk, een collega heeft rode bultjes op zijn huid. Dat de polo's niet ademen is vast al genoemd. (ik noem het een plastic zak in t-shirt vorm)quote:Verbeterpunten voor de kleding zijn welkom. Ik kan namelijk suggesties geven om de kleding te verbeteren. Er zijn vast wel dingen waar ik zelf niet aan zou denken.
Apart dat dat ook al zo verschilt qua grootte. Ik stop ze wel altijd alle 80 in mn schoudertas. Schiet meer op als ik meerdere rondjes lang geen nieuwe hoef te pakkenquote:Op zondag 15 september 2013 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik had dezelfde, in setjes van 80. Dus ik heb ze zelf maar gesplitst, want ik loop nooit rondjes van 80 adressen.
Ik gebruik die schoudertas nooit. Ik krijg steeds last van m'n schouder en bij het afstappen blijf ik elke keer achter m'n stuur hangen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Apart dat dat ook al zo verschilt qua grootte. Ik stop ze wel altijd alle 80 in mn schoudertas. Schiet meer op als ik meerdere rondjes lang geen nieuwe hoef te pakken
quote:Pagina niet gevonden of niet beschikbaar
is anders niets voor jouquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef dud0r het volgende:
Ik vergeet helemaal mogguh te roepen hier![]()
MIDDAG!!
Bij mij werkt ie wel, weet alleen niet helemaal hoe dat nu dan zit met dat wettelijk verlof, want zowel bij wettelijke vakantie als bij bovenwettelijke vakantie staat 2017 of 2018 als vervaldatum. Dat wettelijke verlof is toch helemaal niet geldig tot 2017 of 2018?quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk ik ga even bij de vakantiekaart kijken, maar werken doet het nog niet
[..]
bij mij werkt het nu ook. Het betekent dat ik er eigenlijk per direct uren uit moet trekken, anders vervalt er verlofquote:Op maandag 16 september 2013 13:30 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie wel, weet alleen niet helemaal hoe dat nu dan zit met dat wettelijk verlof, want zowel bij wettelijke vakantie als bij bovenwettelijke vakantie staat 2017 of 2018 als vervaldatum. Dat wettelijke verlof is toch helemaal niet geldig tot 2017 of 2018?
Maar er staat toch vervaldatum 31-12-2017?quote:Op maandag 16 september 2013 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mij werkt het nu ook. Het betekent dat ik er eigenlijk per direct uren uit moet trekken, anders vervalt er verlof
ik heb verlof met vier of vijf verschillende vervaldata. Jij hoeft je nog geen zorgen te makenquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar er staat toch vervaldatum 31-12-2017?
Nee, maar hoe kan het dan dat dat er ook bij de wettelijke vakantiedagen staat? Die zijn toch veel korter geldig?quote:Op maandag 16 september 2013 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb verlof met vier of vijf verschillende vervaldata. Jij hoeft je nog geen zorgen te maken
geen idee, maar die zouden inderdaad korter geldig moeten zijnquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kan het dan dat dat er ook bij de wettelijke vakantiedagen staat? Die zijn toch veel korter geldig?
Klopt. Veel geregel vanochtend en daardoor vergeten.quote:
Volgens mijn eigen berekeningen zou ik op dit moment nog ruim 30 uur moeten hebben, ipv 40 minuten. En dat is allemaal opgebouwd na 1/1/2013, dus het kan niet zo zijn dat het is komen te vervallen. Deze week mijn TC maar eens aan z'n taas trekken, want volgens mij word ik beflikkerd!quote:Op maandag 16 september 2013 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
daar lijkt het wel op ja. Ik heb zelfs vijf rijtjes staan, waarbij de meeste uren in 2016 aflopen, maar binnenkort verloopt er ook wat, dus maar even wat roggelen met de TC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |