1 keer Elder Pledge kopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:03 schreef JochemP het volgende:
Wat is "Appease the grandmatriarchs at least once."
:/
Ligt eraan hoeveel je bij je hebt hequote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Dr_flash hoeveel krijg jij met Lucky! als je al een Frenzy had van 7x?
Ja wat is je hoogste bedoel ik dan. Ik had net 2 biljoenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je bij je hebt he
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Dr_flash hoeveel krijg jij met Lucky! als je al een Frenzy had van 7x?
Je krijgt altijd 10 % van wat je hebt OF een half uur productie, de laagste van die twee.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef hugecooll het volgende:
Ligt eraan hoeveel je bij je hebt he
Ah, ik zal er nu ~11-12 voor kunnen krijgen maar heb net m'n koekjes uitgegevenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:10 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ja wat is je hoogste bedoel ik dan. Ik had net 2 biljoen
Dus ligt het eraan hoeveel je bij je hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt altijd 10 % van wat je hebt OF een half uur productie, de laagste van die twee.
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 5 september 2013 17:10 schreef hugecooll het volgende:
Dus ligt het eraan hoeveel je bij je hebt
Ik zou dat laatste doenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:12 schreef JochemP het volgende:
Zal ik de +15% upgrade kopen of nog even doorsparen voor x2 time machine
Ik moet een behoorlijke tijd wachten iddquote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef Drabit het volgende:
Klopt het dat je uiteindelijk lang moet wachten voordat je weer time machines kan kopen, of doe ik iets fout?
ja. Elke time machine, of idd elke building, is 15 % duurder dan de vorige van hetzelfde type.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef Drabit het volgende:
Klopt het dat je uiteindelijk lang moet wachten voordat je weer time machines kan kopen, of doe ik iets fout?
Ah, dan doe ik het toch goedquote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik moet een behoorlijke tijd wachten idd
Ja dat wist ik, maar misschien had ik andere dingen moeten kopen waardoor de productie sneller gaat.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Elke time machine, of idd elke building, is 15 % duurder dan de vorige van hetzelfde type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het niet getypt, jammer dat er geen hoofdletters zijn. Straks eindigen wij allemaal zo
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Dat is wel mogelijk ja, ik heb nu alleen nog time machines overquote:Op donderdag 5 september 2013 17:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, dan doe ik het toch goed
[..]
Ja dat wist ik, maar misschien had ik andere dingen moeten kopen waardoor de productie sneller gaat.
Ik moet nog 6 time machines voor de 50quote:Op donderdag 5 september 2013 17:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk ja, ik heb nu alleen nog time machines over
Oei ik moet niet refreshen dusquote:
Ik wil dat ook! Maar moet nog even sparenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:20 schreef Mano_ het volgende:
Ow, nog creepiere achtergrond![]()
De oma's zijn boos
Straks doet hij het wel, gewoon blijven refreshen en met spullen gaan gooien, dat helpt altijd.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:20 schreef SharQueDo het volgende:
Eerder vandaag ook al alleen maar 503 errors. Ik geef het maar op.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:17 schreef Drabit het volgende:
Dit verhaal op de Fanwiki van cookieclickerHadden we maar nooit op dit topic gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het niet getypt, jammer dat er geen hoofdletters zijn. Straks eindigen wij allemaal zo
emo punt gif
Eerst de Bingo-hal kopen, dan eerst Ritual Roling Pins researchen, daarna kan je One Mind researchen. Dan begint de ellendequote:Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef JochemP het volgende:
Wanneer worden oma's boosIk heb nog geen enkele red cookie gehad
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Eerst de Bingo-hal kopen, dan eerst Ritual Roling Pins researchen, daarna kan je One Mind researchen. Dan begint de ellende
1 2 3 4 | Status: Appeased, chance for Red Cookie 0% Status: Awoken, chance for Red Cookie 33% Status: Displeased, chance for Red Cookie 66% Status: Angered, chance for Red Cookie 100% |
Dat het niet hoger dan 128 kan worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat houdt die 128 max in bij die Mathematician ahievement?
Dat je Oma's en Cursors tot 128 moet hebbenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je moet 128 grandma's hebben, dat zou betekenen dat je 256 cursus nodig hebt, gelukkig hoeven dat er ook maar 128 te zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is het nut daarvan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:28 schreef JochemP het volgende:
Nu ook de Mines verkocht. Heb nu geen Factories, Farms en Mines meer
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat het niet hoger dan 128 kan worden.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:26 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Dat je Oma's en Cursors tot 128 moet hebben
Ok thnxquote:Op donderdag 5 september 2013 17:26 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Je moet 128 grandma's hebben, dat zou betekenen dat je 256 cursus nodig hebt, gelukkig hoeven dat er ook maar 128 te zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
site is natuurlijk weer niet bereikbaar nu, ik verlies kostbare koekjesbaktijd
quote:
Ai een hele dag verloren?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hij doet het weer, en zo te zien heb ik in de tijd dat ik op mijn werk zat meer schade aangericht dan dat ik daadwerkelijk de boel verbeterd heb, dus ik denk dat ik mijn save game maar niet importeer eigenlijk
mja, of zal ik yolo-en en die file toch gewoon importeren?quote:
Maak er een virtuele machine voor aan, dan kan je ze naast elkaar draaienquote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mja, of zal ik yolo-en en die file toch gewoon importeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |