SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weet jij wel wat je zegt ? Hij is de beste passer en nu dit
Mijn reactie hypocriet. Eerst begin je over ooit, vervolgens over alleen nu. Ten 2e noem je aspect op van het voetbal passen ( dat Scholes daarin de beste isquote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.
Tevens is je vorige reactie enorm hypocriet en ga je er gewoon niet verder op in omdat je er simpelweg geen 20 kunt noemen.
EDIT: nu klaar dus.
gr gr x.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scholes mocht willen dat hij de passing heeft die Pirlo bezit
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Spelers die met hun speelstijl vooral bekend staan om de passing. Ook daarin was Scholes gewoon superieur trouwens.
Tevens is je vorige reactie enorm hypocriet en ga je er gewoon niet verder op in omdat je er simpelweg geen 20 kunt noemen.
EDIT: nu klaar dus.
quote:
Ik heb het nergens alleen over nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn reactie hypocriet. Eerst begin je over ooit, vervolgens over alleen nu. Ten 2e noem je aspect op van het voetbal passen ( dat Scholes daarin de beste is) en dan zeg je dat Pirlo weinig scoort
. Ten slotte aub maak wat van je leven en vermijd discussies die je niet kan winnen ( alle dus ).
Die allerlaatste op 2:16quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Zo fucking simpel en zó effectief, geweldig om naar te kijken.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het nergens alleen over nu.
Ik vergeleek hem met een aantal spelers van nu waarvan hier gedacht wordt dat ze beter zijn terwijl ze dat niet zijn. Tevens is deze reactie juist het toppunt van een discussie zo beëindigen dat wel duidelijk wordt dat je gewoon ongelijk hebt.![]()
Tevens is dit ook gewoon een meningsverschil. Ik blijf er toch bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga er 20 proberenWaar is Sneijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga er 20 proberenAlleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het noemen van Messi getuigt ook van weinig kennis.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
3*quote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.
Ik zie er maar 2. Ik was alleen eerst Van Duinen vergeten.quote:
Messi hoort daar inderdaad niet in thuis maar de rest is stuk voor stuk beter in de passing dan Scholes zelfs Van Duinenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alleen de 2 die niet dik gedrukt zijn, komen nog enigszins in aanmerking.
Hij heeft veranderd.quote:
Ligt er aan hoe je dat van Messi bekijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Messi hoort daar inderdaad niet in thuis maar de rest is stuk voor stuk beter in de passing dan Scholes zelfs Van Duinen
Iniesta en Özil zijn echt geen complete passers en horen meer thuis in een rijtje van technisch begaafde middenvelder. Qua passen komen ze echt niet in de buurt van Scholes, Xavi en Pirlo.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft veranderd.
Sowieso Iniesta en Ozil zijn passing zijn beter en Messi zijn passing ook
Moet jij eens beter opletten wat voor geniale passes die twee iedere wedstrijd weer geven.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iniesta en Özil zijn echt geen complete passers en horen meer thuis in een rijtje van technisch begaafde middenvelder. Qua passen komen ze echt niet in de buurt van Scholes, Xavi en Pirlo.
Ik heb Sneijder ook nooit zoveel van die geniale lange passes zien doen als Scholes. En dan ook zo'n 10-20 per wedstrijd en allemaal foutloos.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit heb ik Scholes nog nooit zien doen
Passen is meer dan alleen redelijk korte, maar heel slimme balletjes. Lange ballen, korte passes, inzicht, timing. Het gaat om het totaalplaatje van passing en dat hebben ze allebei niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet jij eens beter opletten wat voor geniale passes die twee iedere wedstrijd weer geven.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet jij eens beter opletten wat voor geniale passes die twee iedere wedstrijd weer geven.
Moet je beter kijken knul.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder ook nooit zoveel van die geniale lange passes zien doen als Scholes. En dan ook zo'n 10-20 per wedstrijd en allemaal foutloos.
Ik nam je al niet meer serieus nadat je beweerde dat Robben de gouden bal verdiende, maar nu maak je jezelf wel helemaal belachelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Passen is meer dan alleen redelijk korte, maar heel slimme balletjes. Lange ballen, korte passes, inzicht, timing. Het gaat om het totaalplaatje van passing en dat hebben ze allebei niet.
Scholes is uniek. Jij chargeert nu op een vrij trieste manier.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar dit doet elke jeugdspeler bij United al vanaf zijn 10e
Dude...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder ook nooit zoveel van die geniale lange passes zien doen als Scholes. En dan ook zo'n 10-20 per wedstrijd en allemaal foutloos.
Ik weet niet hoor maar een lange bal is veel moeilijker dan een korte steek pass in de snelheid van het spelquote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik nam je al niet meer serieus nadat je beweerde dat Robben de gouden bal verdiende, maar nu maak je jezelf wel helemaal belachelijk.
Volgens mij kijk jij alleen maar wedstrijden van Manchester United en ben je het spelletje pas gaan volgen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar een lange bal is veel moeilijker dan een korte steek pass in de snelheid van het spel
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik nam je al niet meer serieus nadat je beweerde dat Robben de gouden bal verdiende, maar nu maak je jezelf wel helemaal belachelijk.
Volgens mij kijk jij alleen maar wedstrijden van Manchester United en ben je het spelletje pas gaan volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.Je lijkt op vandermar op deze manier en dat is geen complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een jaar ziekere passen dan scholes in 15 jaar. Tevens post ik nog video's van anderen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Passen is meer dan alleen redelijk korte, maar heel slimme balletjes. Lange ballen, korte passes, inzicht, timing. Het gaat om het totaalplaatje van passing en dat hebben ze allebei niet.
[..]
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.Xavi speelt ook pas sinds 3 jaar goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
[..]
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.Vandaar natuurlijk ook dat Beckham de vrije trappen mocht nemen, en niet ScholesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ik weiger hier nog langer tijd aan te verspillen
NAC Breda
Rèsbaarge
Daarvoor was hij echt crap inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Xavi speelt ook pas sinds 3 jaar goed ja
[..]
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.Alsof je de top van Scholes ook bewust heb meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent net 16(!)?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
[..]
Ik volg het spelletje al sinds mijn 6e wel redelijk hoor. Ik kijk ook veel naar Barcelona, Real, Juve en zat clubs. Maar jullie zijn nu een Özil/Iniesta/Xavi op zijn top aan het vergelijken met een Scholes die in het laatste seizoen van zijn carrière zat. Van 2002-2009 was zijn echte top. Dat is al een langere periode dan dat Özil überhaupt in het profvoetbal heeft meegemaakt. Scholes is de meest constante, beste passer ter wereld ooit.Gast we hebben allemaal niet 10 jaar onder een rots gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Je ruikt nog moedermelk uit zijn bek. Ga je mond spoelen,pannenkoek!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof je de top van Scholes ook bewust heb meegemaakt.Je bent net 16(!)?
Dat interesseert me vrij weinig. Jullie zijn vrijwel allemaal een beetje te veel onder de indruk van de media. Want wat een Scholes vooral verschilt van al die spelers uit die rijtjes, is dat hij nooit in de spotlights wilde staan en zelfs bijna nooit interviews wilde geven. Hij had niet eens een zaakwaarnemer, omdat hij simpelweg niet over een transfer hoefde te denken.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt op vandermar op deze manier en dat is geen compliment
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef Djeetje het volgende:
Als zelfs een ginger een andere ginger niet de beste vindt is hij gewoon niet de beste klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |